Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatiile din 2010, in comuna Comanesti, judetul Suceava"


Detaliu pentru invitatia numarul 334927
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA COMANESTI
Numar invitatie: 334927/04.09.2012
Denumire contract: "Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatiile din 2010, in comuna Comanesti, judetul Suceava"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COMANESTICod fiscal: 14889001, Adresa: SAT COMANESTI COMUNA COMANESTI, JUDETUL SUCEAVA, Comanesti, Telefon: 0746067350, Fax: 0230539284
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Comanesti, SAT COMANESTI COMUNA COMANESTI, JUDETUL SUCEAVA, Comanesti, Romania, cod postal: 727123, telefon: +40 0746067350, fax: +40 0230539284, persoana de contact: GRIGORAS PASTRAV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comanesti, sat Comanesti, judetul Suceava, telefon: +40 0746067350, fax: +40 0230539284, persoana de contact: GRIGORAS PASTRAV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii al administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatiile din 2010, in comuna Comanesti, judetul Suceava"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor aferente obiectivului"Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatiile din 2010, in comuna Comanesti, judetul Suceava"conform caietului de sarcini, care este parte integranta a documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 971, 896 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de particip este in suma de: 119.437 Lei. In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, A.C. va retine suma de 8.157, 19 lei din gar. de particip, in conf cu art.278 indice 1, art.1, lit.c) din OUG 34/2006. Per. de valab. a gar.de particip este cel putin egala cu per de valab a of. Gar. de particip. va fi constituita, la alegere, prin: scrisoare de garantie bancara - Formular. 4, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per. prev. in doc. de atrib;instrument de garantare emis in cond legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru per.prevazuta in doc. de atrib.;ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data desch. of.;In cazul optarii pentru constituirea gar. de particip prin virament bancar, suma se va vira in contul RO41TREZ5915006XXX003709 deschis la Trez. SV, cod fiscal 14889001, iar pers. juridica va prezenta ordinul de plata vizat de banca sau de soc. de asigurari. Doc. privind constituirea gar. de particip. se va prezenta in orig. cel tarziu la data si ora desch of, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instr de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Of. care se prezinta la proc. de achiz. in calitate de IMM, vor prezenta dovada constit. gar. de particip. in cuantum de 50% din val. integrala a acesteia, insotita de Decl. priv. incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Of. care nu sunt insotite de dovada constit. gar. pentru particip. in cuantumul si pentru per. de valab.solic. mai sus, decl. priv. incadr. in categ. I.M.M (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de desch. a of. In cazul in care of. este o asociere, pentru a putea benef. de reducerea cu 50% a cuantumului gar. de particip. este necesar ca fiecare op. ec. asociat sa se incadreze, in mod individual, in categ. IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care of. face dovada ca se incadreaza in categ. IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Documentele emise de catre autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinte obligatorii: 1.Declaratie privind eligibilitatea: Completare Formular nr. 7? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna(asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prev art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006: Completare Formular nr. 8 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu siau indeplinit obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.4. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, vor fi exclusi din procedura de achizitie.5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta: Completare Formular nr. 9 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica: Completare Formular nr. 5. Declaratia se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Completare Formular nr. 10 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute de art. 69.1 vor fi exclusi din procedura.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Comanesti, dupa cum urmeaza: 1.Grigoras PASTRAV ? primar, 2.Maierean Aurica-viceprimar, 3.Maierean Iftimie Andrei-secretar, 4.Munteanu Filip-consilier superior, 5.Sofian Grigore-referent superior, 6.Gagniuc Maria-consilier, 7.Sofian Ion-consilier, 8.Mares Garofila-consilier, 9.Morar Gheorghe Toma-consilier, 10.Constantinescu Filip-consilier, 11.Borobchievici Ioan Arcadie-consilier, 12.Ciuhan Stefan-consilier, 13.Dranca Radu-consilier, 14.Dranca Ion-consilier, 15.Sveica Haralambie-consilier, 16.Maierean Aurica-consilier.Formularul va fi prezentat completat, dupa caz , de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractant, terti sustinatori.In caz de neprezentare a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului. PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data de depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi datat la emitent cu cel mult 30 zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE: 2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor.3. Prezentare dovada specializare si atestare persoana juridica in ceea ce priveste: - Elaborarea si documentatii pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor, conform Legii Apelor nr.107/1996 si Ordin 799/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani incheiati sa fie de minim 11.943.792 lei, Prezentare documente disponibile ale operatorilor economici din care sa rezulte valoarea cifrei de afaceri globale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, respectiv a serviciilor prestate in ultimii 3 ani. Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Pentru lucrari: Experienta similara pentru executie lucrari avand ca obiect constructie/modernizare drumuri/reparatii capitale de drumuri in valoare minima de 5.687.143 lei fara TVA, confirmata prin cel mult 2 contracte, din ultimii 5 ani.Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta : -copie dupa proces verbal de receptie partiala/ copie dupa proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ copie dupa proces verbal de receptie finala ? daca a expirat perioada de grantie acordata lucrarilor, Recomandare ? original, copie legalizata sau copie.Toate documentele prezentate in copie vor fi certificate "conform cu originalul"., Pentru servicii: Experienta similara pentru proiectare avand ca obiect proiectare constructie/modernizare drumuri/ reparatii capital de drumuri in valoare minima de 273.548lei, fara TVA , confirmata prin cel mult 2 contracte, din ultimii 3 ani.Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta : -proces verbal de finalizare a serviciilor (predare primire a documentatiilor), Formular 12b Recomandare ? original, copie legalizata sau copie.Toate documentele prezentate in copie vor fi certificate "conform cu originalul"., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Pt proiectare: Ofertantul trebuie sa dispuna de logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate.Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa dispuna de licenta pt programele utilizate in serviciile de proiectare.Pt executie lucrari: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, inleasing sau alte posibilitati de a dispune de cel putin urmat: -autogreder, -autocisterna, -buldoexcavator, -autobasculanta cu prelata, -autobetoniera, -cilindru compactor, -repartizator asfalt, -statie de preparat betoane de ciment sa asigure cantitatea de beton necesara in conditiile impuse conform reglementarilor tehnice in vigoare, -statie asfalt-laborator Gr.II, atestat ISC pentru incercari necesare executiei lucrarilor-acces la asigurarea agregate de balastiera.-statie de sortare agregate de balastiera autorizata., Pentru vehicule copia cf. cu originalul a cartii de identitate a vehiculelor/cert.de inregistr/contract. de leasing din temeiul caruia a fost achizitionatechip./utilajul/contr. de inchir/cert. de inmatricularePentru autovehicule - declaratie pe proprie raspundere pentru valabilitateaITP, iar in situatia ofertantului castigator se va prezenta pana la incheiereacontractului documente cu privire la valabilitatea ITP., Statia de preparare betoane de ciment cu respectarea prevederilor tehnice in vigoare. Daca nu dispune de o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatea de beton de ciment necesara, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare prin contract ferm de furnizare, incheiat cu producatorul de betoane; prin contract de inchiriere sau concesiune a unei statii/contract de colaborare/ angajament de punere la dispozitie obtinut de ofertant de la un proprietar al acestui tip de utilaj/prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de betoane corespunzatoare tehnic., Statie de asfalt, cu respectarea prevederilor tehnice in vigoare. Daca nu dispune de o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatea de asfalt necesara, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare prin contract ferm de furnizare, incheiat cu producatorul de asfalt/contract de inchiriere sau concesiune a unei statii/contract de colaborare/angajament de punere la dispozitie obtinut de ofertant de la un proprietar al acestui tip de utilaj; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de asfalt corespunzatoare tehnic., Autorizatia laboratorului emisa de ISC, anexa cu profilele autorizate. In cazul in care laboratorul nu apartine ofertantului, se vor prezenta si contract de prestari servicii incheiat intre ofertant si laboratorul respectiv, sau orice alt doc. care sa dovedeasca dispozitia ofertantului asupra laboratorului pe perioada executarii contractului. Autorizarea/acreditarea laboratoarelor trebuie sa cuprinda in profile autorizarea/acreditarea pentru toate incercarile de laborator necesare executiei lucrarii si trebuie sa fie in termenul de valabilitate. Atat contractul de colaborare cu laboratorul respectiv cat si autorizatia laboratorului trebuie sa fie valabile la data limita de depunerie a ofertelor. Daca acestea nu acopera perioada de valabilitate a contractului, se va depune o declaratie pe propria raspundere ca dupa data expirarii se vor prelungi pana la termenul limita de executie a lucrarilor., Ofertantii vor face dovada accesului labalastiera din exploatari autorizate (cu toate avizele si autorizatiile prevazute de legislatie, valabile la data stabilita pentru depunerea ofertei ? permis de exploatare, autorizatie de gospodarire a apelor, autorizatie de mediu). Daca nu dispune de o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatea agregate de balastiera necesara, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare prin : contract ferm de furnizare, incheiat cu un producator de aggregate de cariera si agregate de balastiera, , prin contract de colaborare ; prin angajament de punere la dispozitie obtinut de ofertant de la un proprietar ., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Declaratie privind numarul mediu, in ultimii trei ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiPersonal cheie pt proiectare: - sef proiect (absolvent CFDP) ? 1pers , - inginer proiectant absolvent CFDP ? 1 pers.- inginer topo ? 1 pers- inginer geolog ? 1 pers- inginer hidro ? 1 persPersonal cheie pt. executie: - responsabil tehnic cu executia -1 pers, - inspector protectia muncii si responabil PSI, - 1 pers- sef santier ? inginer CFDP, - 1 pers- sef punct de lucru ? inginer sau subinginer CFDP, - 1 persoana- topograf - 1 pers- responsabil cu controlul calitatiiSe vor prezenta: Formular nr. 15, 15a, 15b, 15c in original insotite de: CV-uri, diplome de studii/atestari profesionale/legitimatii/ decizii de numire., Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in prop tehnica posibilit de a subcontracta o parte din contract. Declaratie pe propria raspundere privindsubcontractantii, specializarea acestora, precum si partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul). Certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii., Certificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? - 60 puncte Componenta financiara se acorda astfel: I.1.pentru oferta cu valoarea cea mai scazuta se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 60 de puncte.I.2. pentru o alta oferta decat cea prevazuta la I.1. se acorda punctaj astfel: Ppo = (po minim/ pon) x60, Unde: Ppo ? punctajuofertei, Po mimnim ? pretul minim ofertat, Pon ? pretul ofertei (n)l
Durata de finalizare PT
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata de finalizare a PT? - 20 puncte Durata de finalizare va fi exprimatain zile. Durata maxima acceptata (peste care oferta va fi considerata neconforma) este de 60 de zile, iar durata minimarealista este de 10 zile (sub termenul limita acceptat de 10 zile ofertele nu vor fi punctate suplimentar). Punctajul se acordaastfel: II.1. pentru cea mai mica durata de finaliz a serv se acorda punctaj maxim alocat, respectiv 20 puncte, II.2. pentru oalta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDPT = (Dmin / Dn) x 20;
Durata de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie acordata lucrarilor? - 20 puncte. Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maxima - 60 de luni (peste durata maxima de garantie acordata lucrarilor, ofertele nu vor fi punctate suplimentar). Punctajul se acorda astfel: III.1. pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte, III. 2. pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG= (Dn / Dmax) x 20;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP sau in format electronic de la sediul primariei Comanesti.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer