Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REFACEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN COMUNA GODEANU?


Detaliu pentru invitatia numarul 334902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna GODEANU
Numar invitatie: 334902/07.09.2012
Denumire contract: REFACEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN COMUNA GODEANU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GODEANUCod fiscal: 4484418, Adresa: comuna Godeanu, Godeanu, Telefon: 0252388540, Fax: 0252388540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Godeanu, Godeanu, Romania, cod postal: 227215, telefon: +40 252388540, fax: +40 252388540, persoana de contact: Ion Gheorgheci
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Godeanu, localitatea Godeanu, judetul Mehedinti, cod postal: 227215
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFACEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN COMUNA GODEANU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea se afla amplasata in comunaGodeanu si are ca scop refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inunda?i in comuna Godeanu
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 437, 691 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare de 68.700 lei (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare ).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire?In conformitate cu art 86 din HG 925/2006 sau?ordin de plata in contul RO11TREZ46121450204012XXX, deschis la Trezoreria Drobeta Turnu-Severinjudetul Mehedinti.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 7.217 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se const., in conf. cu prev. art. 90 din HG 925/2006, prin deschiderea unui cont la Trez. Drobeta Turnu Severin in favoarea Aut. Contractante unde se va depune garantia integral sau prin depunerea initiala a unei sume reprezentand 0, 5% din valoarea contractului si retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute de H.G. nr.1045/2011. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu cond. prezentarii doc. just. corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a const. garantia de buna executie a contr. in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de15 zile de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareF 12) Certificatului de cazier judiciar al societatii3) Declaratii privind calitatea de participant la procedura F 124) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1Primar Gheorgheci Ion, 2. Viceprimar Dumitrescu Petre, 3. Lolescu Cornelia contabil, 4. Rafa Valentina secretar, 5. Trifu Ion ? casier persoane cu responsabilitati in domeniul achizitiilor publice siconsilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Achimescu Romica, Armulescu Elena, Roata Ion, Armulescu valentin, Paulescu petre, Dragomirescu Viorel, Achimescu Cristian si Nicolae Bogdan)5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 2A.6) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 2;7) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prezentarea Certif constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului emis/eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate deplata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contr trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.A.C. poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea contr de lucrari. Op ec nerezidenti (straini): vor prezenta doc care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contr, in conf cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Doc se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contab pentru ultimii 3 ani 2009, 2010 si 2011, in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea CA medii in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani care sa fie de min 6.800.000 lei .Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala? sa fie mai mare sau egal cu 99% raportat la ultimul exercitiu financiar incheiat.Daca un grup de op ec. depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului Declaratie pe proprie raspundere privind calculul si nivelul indicatorului financiar lichiditate financiara. Documentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.In caz de neprezentare a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu excep?ia cazului in care ofertantul depune, cf art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia ini?iala pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006, Demonstrarea faptului ca ofertantul are capacitatea de a sustine din punct de vedere financiar executia lucrarilor pe o perioada de minim 4 luni calendaristice; suma de 760.000 lei, excl. TVA. La momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 760.000 lei, excl. TVA pe o perioada de 4luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Perioada de executie este de 18 luni, Tert sustinator (daca este cazul )In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 1Experienta similara executie: - contract in cadrul caruia au fost executate si duse la bun sfarsit lucrari de natura si complexitate similara (lucrari de constructie/modernizare drumuri) in valoare de cel putin 3.437.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani; va fi luata in considerare valoarea unui contract din cele prevazute in lista solicitata.Se mentioneaza ca cei 5 se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Continuare cerinta 1Pt lucrarea prez drept experienta similara se vor prezenta : -copii dupa parti relevante a unui contract de lucrari(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi), - copie dupa pv de receptiela terminarea lucrarilor/partial, pv de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, -Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ult, Cerinta 2 Decl refer la utilaj, instal, echipam tehn de care dispune op ec pt indeplinirea coresp a contr de lucrariNivel min pt exec: sa aiba in dotare sau dispune (propr, leasing sau prin contr /conv de inchiriere) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echip: Autobasculante, autogreder, buldoexcavator, Cilindru compactor, repartizator mixturi asfaltice-buldozer, autobetoniera, autogudronator-Laborator incercari grad II pt materialele princip de constr, acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz, sau un angaj de punere la disp-acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz sau un angaj de punere la disp, statie de betoane autorizata, statie de preparare a mixt. asfaltice autorizataOfertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier** Nota: G.T.F ? Geote, Continuare cerinta 2In cazul utilajelor detinute prin contract/conv de inchiriere sau un angaj de punere la disp, decl va fi contrasemnata de catre locator.Ofert vor prez copie lizibila, "conform cu originalul? dupa docum de provenienta (facturi, contr de inchiriere, contr de leasing);
-in cazul laboratorului copie conf a contr de prestari sevicii/angajament daca este cazul, si copie autoriz de functionare;
-in cazul balastierei si carierei copie conf a contr de prestari sevicii, sau un angaj de punere la dispozitie daca este cazul.in cazul statiilor de betoane si mixturi asfaltice copie conf a contr de prest sevicii, sau un angaj de punere la dispozitie, daca este cazul si rapoartele de inspectieNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la resp ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3Inform referitoare la pers angajat si la pers tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contrNivel min pt executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 Manager de contract ? inginer CFDP-1 sef santier cu studii de inginerie CFDP;
-1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul drumuri (RTE);
-1 sef punct lucru inginer /subinginer CFDP-1 coordonator SSM inginer absolvent al unei Faculta?i de Construc?ii;
-1 responsabil cu managementul mediului;
-1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniile drumuri si produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire);
-1 inginer topo, Continuare cerinta 3Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate. Ofertantul va prez in copie certificata pentru conf cu originalul urmatoarele documente: ?extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, astfel incat din documentele prez sarezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;?diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.?Angajament de participareNota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinitAC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract .Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care un grup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Continuare cerinta 4in cazul in care of asociatiei este decl castigatoare, platile efectuate in baza contr de achiz publ se vor face in contul indicat de catre liderul asoc; partea/partile din contr care urmeaza sa fie indepl/indeplinite de fiecare asociat in parte.Inf privind asocierea: Nota: In cazul asocierii unui grup de op ec, indepl cerintelor privind situatiaec-financiara precum si capacitatea tehnico-ec se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune doc relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este decl castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator(daca este cazul)In cazul in care cerintele de calif referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm alpers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face face parte integranta a contractului de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 50 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 50Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza
Durata de executie
20
Descriere: Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 20 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 20.Ofertele cu o durata de executie peste 18 luni nu vor fi declarate neconforme. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 12 luni nu vor fi punctate suplimentar. Durata de executie se va exprima in luni calendaristice.
Perioada de garantie a lucrarii
30
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (30 puncte);b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = perioada (n) / perioada ofertei care a luat punctajul maxim x 30 puncte; Perioada minima de garantieeste de 12 luni, oferta care propune o garantie de buna executie mai mica de 12 luni va fi declarata neconforma, perioada maxima fiind de 84 luni, oferta care propune o garantie de buna executie mai mare de 84 luni nu va fi punctata suplimentar.Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer