Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacerea sistemului rutier ca urmare a lucrarilor de interventii la retelele de apa si canalizare


Detaliu pentru invitatia numarul 336778
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA NOVA PLOIESTI SRL
Numar invitatie: 336778/05.10.2012
Denumire contract: Refacerea sistemului rutier ca urmare a lucrarilor de interventii la retelele de apa si canalizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA NOVA PLOIESTI SRLCod fiscal: RO13102711, Adresa: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Telefon: 0244407657, Fax: 0244407681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Romania, cod postal: 100330, telefon: +40 244407657, fax: +40 244407681, persoana de contact: OLIVIA TAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, str. Bobalna, nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacerea sistemului rutier ca urmare a lucrarilor de interventii la retelele de apa si canalizare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Rambleierea santurilor cu balast, refacerea cu beton si asfalt la lucrarile de interventii pe care Apa Nova Ploiesti le executa atunci cand intervine la retelele de apa si canalizare din municipiul Ploiesti. Interventiile au de regula dimensiuni reduse si se afla in diverse locuri din oras.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 368, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 63000 RON. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data depunerii ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 din H.G.925/2006. In formularul nr.13 este un model de Scrisoare de garantie de participare; Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in cazul in care sunt indeplinite prevederile art.278 1 din OUG 34/2006 = 8196.87 RON; Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent; Garantia de buna executie se va constitui conform prev. art.90 din HGR 925/2006. Deblocarea garantiei se va face conform prev. art. 92 alin.4 din HGR 925/ 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006, conform formular 2;
- Declaratie priv.neincadrarea in situatiile prev.la art. 181/OUG 34/2006, conform formular 3;
- Certificate constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform formular 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34, conform formular 5;Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, se vor prezenta si urmatoarele declaratii semnate de tertul respectiv: - Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006, conform formular 2- Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prev. la literele a), c1)si d) de la art.181/OUG34/2006- Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 69 1 din OG 34, conform formular 5;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Anca Ionascu ? Director General, Constanta Grigore - Director Economic, Bogdan Trimbitasu - Director Exploatare Adjunct si presedintele comisiei de evaluare, Membri in comisia de evaluare: Olivia Tar, Miruna Moise, Amalia Negru Pentru persoane juridice romane : - Certificat constatator, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ''conform cuoriginalul''.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea ''conform cu originalul''.Pentru persoane juridice straine : - Documente care dovedesc oforma de inregistrare/ atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind declararea cifrei medii de afaceri in domeniul lucrarilor similare, pe ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 6 ''Informatii generale''.Pentru echivalenta leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR;
- Copie de pe bilantul contabil vizat, pe anul 2011.Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si: - formularul 16 ''Angajament Tert sustinator financiar''.Cerinta minima: Cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, in domeniul lucrarilor similare, sa fie mai mare sau egala cu 3180000 lei sau echivalentul in euro, utilizandu-se pentru echivalenta cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani- formularul 7, insotita de certificari de buna executie( recomandari si procese verbale de receptie)pentru cele mai importante lucrari. Certificarile trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si: formularul 17''Angajamentul tertului priv.sustinerea tehnica si profesionala'' si formularele 18, 19 ''Declaratie tert sustinator tehnic si profesional''.Cerinta minima: Se va prezenta cel putin 1 contract ( inclusiv procese verbale si recomandari) de lucrari similare, a carui valoare sa fie de minim 1590000 lei, sau echivalentul in euro, utilizandu-se pentru echivalenta cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta 2: Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Cerinte minime: - Decizia de numire a Responsabilului de asigurarea calitatii lucrarii-Decizia de numire a responsabilului cu protectia muncii, Cerinta 3: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Se va prezenta formularul 8.Cerinte minime: -Responsabilul tehnic cu executia sa fie atestat in domeniile II.1 si II.2 ''Drumuri'';
-Seful de santier sa aiba experienta in domeniu de minim 3 ani. Se va prezenta CV-ul acestuia., Cerinta 4: Declaratie referitoare la efectivele medii ale personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- formularul 9, Cerinta 5: O declaratie ref. la utilajele, instalatiile, echip.tehnice de care poate dispune operatorul economic pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului-formular 10.Cerinte minime: Se vor prez. documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) pt.: 2 autocamioane;1 autobetoniera; 1 utilaj pt.pregatirea amorsei; 1 cilindru compactor mecanizat;1 placa vibranta; 2 maiuri compactoare; 1 utilaj de frezare de mici dimensiuni;1 motopompa; 200 bariere de protectie pt.santier; 50 presemnalizari pt.santier(balize directionale si indicatoare rutiere;10 pasarele pt.pietoni;4 tole pt. asigurarea circulatiei autovehiculelor;statie de betoane cu rapoarte de inspectie valabile, emise de institutii acreditate; instalatie pt. pregatirea mixturii asfaltice cu aviz de functionare emis de Min. Mediului; balastiera; laborator autorizat pt. det.gradului de compactare a balastului-proba PROCTOR, Cerinta 6: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze- formularul 11 Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa fie certificat in domeniul asigurarii calitatii ISO 9001, pt. activitatea ce face obiectul contractului., Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa fie certificat in domeniul asigurarii calitatii mediului ISO 14001, pentru activitatea ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau prin e-mail, prin solicitare la adresa: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer