Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refacerea zonelor afectate de inundatii in 2010 din comuna Valea Crisului, judetul Covasna


Detaliu pentru invitatia numarul 340909
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Valea Crisului Jud Covasna
Numar invitatie: 340909/13.12.2012
Denumire contract: Refacerea zonelor afectate de inundatii in 2010 din comuna Valea Crisului, judetul Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valea Crisului Jud CovasnaCod fiscal: 4202207, Adresa: Valea Crisului, str. Principala nr. 136, Valea Crisului, Telefon: 0267374541, Fax: 0267313844
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refacerea zonelor afectate de inundatii in 2010 din comuna Valea Crisului, judetul Covasna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In urma inundatiilor din anul 2010 din lungimea totala de 3 km a drumului comunal DC30 a fost afectat grav un tronson de 1 km, respectiv 1 pod la intrarea in satul Calnic, si un numar de 6 podete. Obiectivul general al proiectului este refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate pe teritoriul comunei Valea Crisului, judetul Covasna, pentru a imbunatati transportul local de persoane si marfuri. Obiectivele specifice ale proiectului sunt: 1., refacerea si modernizarea tronsonului de 1 km din DC30 (km 1+665 - km 2+665), afectat de inundatiile din anul 2010;2., modernizarea acelui tronson din DC30, care asigura legatura intre centrul comunei si satul arondat Calnic;3., construirea unui pod nou in locul podului afectat de inundatie la km 1+280 pe DC30;4., refacerea podetelor afectate de inundatie pe intreaga lungime a DC30DC30 se afla in inventarul domeniului public al Comunei Valea Crisului, la pozitia I. din Anexa nr. 14 la HG 495/2010. DC30 se regaseste in Anexa III. al HG 540/2000 la pozitia 38 din judetul Covasna, avand o lungime totala de 3, 000 km, respectiv in anexa la HG 378/2011 la pozitia 26 din judetul Covasna. Se intersecteaza la intrarea in localitatea Valea Crisului cu DJ 121A.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 286, 142 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 65.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se constituie prinvirament bancar, acest virament se va face in contul: RO08 TREZ 2565 006X XX00 0144, deschis la Trezoreria Municipiului Sf. Gheorghe, codul unic de inregistrare al Autoritatii Contractante: 4202207. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In masura in care CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in perioada de valabilitate a ofertei conform art. 90 din HG 925/2006, in cel mult 7 zile de la incheierea contractului, prin urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditie nr. 1Ofertantul/Candidatul/ Candidatul asociat trebuie sa consimte descalificarea lui de la procedura de achizitie publica in conditiile in care cele declarate se dovedesc a fi neadevarate si / sau incomplete in orice privinta; Ofertantul/Asociatul trebuie sa declara, ca fiecare semnatur prezenta pe documentele emise de el reprezinta persoana desemnata sa inainteze oferta de participare, inclusiv in privinta termenilor continuti de oferta; in sensul certificatul prezentat la aceasta sectiune (Formularul 1) prin concurent se intelege oricare persoana fizica saujuridica, alta decat ofertantul in numele caruia formuleaza certificatul prezentat, care oferteaza in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica sau ar putea oferta, intrunind conditiile de participare; oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata deoricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia; oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile / tarifele, metodele / formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respective proceduri;oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite; detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 1 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaConditie nr. 2Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 2 - Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta).Conditie nr. 3Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiva) nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilita pana la data solicitata;c1) in ultimii 2 ani si-am indeplinit obligatiile contractuale, si nu a produs prejudicii beneficiarilor acestora;d) nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) nu prezinta informatii false si va prezenta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Tertului sustinator se solicita prezentarea unei declaratii de neincadrare in prevederile art.181 lit.a), c indice 1) si d) din art.181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 3. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea unor documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.Autoritatea Contractanta respecta prevederile art. 9., alin. (2) si (3) din Ordinul ANRMAP 509/2011.Conditie nr. 4Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator nu trebuie sa aiba are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere gradul al patrulea inclusiv ori care sa se afle in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a) din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri: KISGYORGY Sandor, primarKARACSONY Laszlo, presedinte Comisie de evaluareCZINTOS Ioan, membru Comisie de evaluareDAVID Ferenc, membru Comisie de evaluarePersoanele care aproba bugetul autoritatii contractante: ASZTALOS ISTVAN, BALOGH LAJOS ROBERT, CZINTOS IOAN, DAVID FERENC, FOCZE GABRIELLA ILONA, KARACSONY LASZLO;, SZANTO; OLIVER, VARGA OTTILIA ÉVA, VANCEA LAJOSModalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2004 Cerinta nr. 1Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale/inregistrare, dupa caz1.a Persoane fizice sau juridice romaneOfertantul trebuie sa prezinte un certificat constatator emis de ONRC, iar codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa corespunde cu specificul activitatii ce se va executa in cadrul prezentului contract.1.b Pentru persoane juridice/fizice straineAutoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.a Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;? situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).? activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzand specificului activitatii ce se va executa, trebuie sa fie autorizata in afara sediului/la beneficiar in mod obligatoriu, in conformitate cu prevederile art. 5., art.4, coroborate cu art. 15., din Legea 359/2004).1.b Persoanele juridice/fizice straine vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).? activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN sau echivalent din certificatul constatator sau din documentul echivalent prezentat de persoana fizica/juridica straina, corespunzand specificului activitatii ce se va executa, trebuie sa fie autorizata in afara sediului/la beneficiar in mod obligatoriu)Note: 1., Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;2., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.3., Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Dovada disponibilitate resurse financiare pentru derularea contractului pe o durata de 5 luni in valoare de cel putin 1.369.226 lei. Se vor prezenta: 1. cash-flow corelat cu oferta depusa, graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor de catre APDRP, respectiv durata intre 2 plati va fi de minim 90 de zile; 2. Documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului pe o durata de 5 luni sub forma de documente emise de institutii bancare, legal angajante pentru emitent ori alte mijloace financiare, prin care op. economic sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci). Nu se vor accepta documente din care sa rezulte ca ofertantul are sume de incasat., Cerinta nr. 2.Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat ca?tigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii generale privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa aiba experienta generala in executia lucrarilor de constructii de drumuri.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat in ultimii 5 ani: - lucrari executate si duse la bun sfarsit de constructii de drumuri: ale caror valoare cumulata este de minim 3.286.142 lei, fara TVA, dintr-un singur contract sau din maxim 3 contractePrin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Se va prezenta Formularulnr. 7: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - 1 sef punct de lucru, calificare subinginer sau inginer in domeniul de specialitate al obiectului contractului;
- 1 responsabil tehnic cu executia, in domeniul de specialitate al obiectului contractului, atestat in baza Regulamentului din 1 martie 2010, publicat in MO 335/20.05.2012.- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, desemnat prin decizie interna;
- 1 responsabil SSM, cu certificat de absolvire sau certificat de abilitare, atestat in baza Legii 319/2006, publicat in MO 646/26.07.2006.;, continuare Cerinta nr. 2.- 1 topograf, autorizat ANCPI, in baza Regulamentului din 29 martie 2010, publicat in MO 231/13.04.2010;
- 1 manager de proiect, cu certificat de atestare (studii superioare sau certificate de absolvire cu recunoastere nationala), baza legala OG 129/2000, publicat in MO 711/30.09.2002.Se vor prezenta formularele / documentele: Informatii generale privind angajatii, Personalce va fi angajat in contract, Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Curriculum vitae, Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, Angajamentul de participarein nume personal., Cerinta nr. 3.O declaratie referitoare la utilajele, nstalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari, cf. Formularului 8., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare, dar numai pentru partea lor de implicare in contractul careurmeaza sa fie indeplinit. ATENTIE! Nu se accepta Declaratii si Acorduri prealabile neinregistrate lapartile semnatare si cele care nu identifica cu exactitate denumirea si pretul partilor subcontractate, respectiv datele de recunoastere ale subcontractantilor., Cerinta nr. 5Informatii privind asociatiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa seindeplineasca de unul sau mai multi asociati, liderul imputernicit areobligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale (inregistrare) pentru partea lui din contract, respectivStandardele de calitate, standardele privind protectia mediului. ATENTIE! Nu se accepta Declaratii si Acorduri de asociere neinregistrate la partile semnatare si cele care nu identifica cu exactitate denumirea si pretul partilor din lucrare ce se vor executa de asociat. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluare. Cerinta nr. 1.Informatii privind asigurarea calitatii lucrarilor: ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent (Autoritatea Contractanta va respecta prevederile art. 191., 192 si 193 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), Cerinta nr. 2.Informatii privind protectia mediului: ofertantul trebuie sa respecte standardele de protectie a mediului conform SR EN ISO 14001 sau echivalent (autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 194., 195. si 196 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit prin download din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer