Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refaceri carosabil si alei pietonale in Orasul Ludus, jud. Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 328465
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL LUDUS (Primaria Orasului Ludus)
Numar invitatie: 328465/31.05.2012
Denumire contract: Refaceri carosabil si alei pietonale in Orasul Ludus, jud. Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL LUDUS (Primaria Orasului Ludus)Cod fiscal: 5669317, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Ludus, Telefon: 0265-411716, Fax: 0265-413402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refaceri carosabil si alei pietonale in Orasul Ludus, jud. Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari avand ca tema: Refaceri carosabil si alei pietonale in Orasul Ludus, jud. Mures
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 006, 536.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 20.000 Lei. Modul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire laculpa persoanei garantate. In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.786, 54 lei. Garantia de participare se va exprima in lei. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii este recomandabil a fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. Deasemenea instrumentul de garantare emis in conditiile legii este recomandabil a fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO13 TREZ 4805 006X XX00 0037 deschis la Trezoreria Ludus, Codul Fiscal al Instititiei este: 5669317
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilorbugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantulsa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Urcan Ionas Florin - PrimarFerenczi Levente - Viceprimar, Giurgea Eugenia ? Secretar, Zareczky Ramona- Contabil, Solovastru Petruta ? Compartiment Achizitii, Cauaci Radu ? Compartiment Achizitii, Grama Florina - Compartiment AchizitiiTurdean Ciprian ? Administrator Public. Se solicita completarea Formularului 44 Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judet in care este inregistrat acesta. Persoane fizice/juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in carecandidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulIn cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (fara a se lua in considerareanul in curs) trebuie sa fie de minim 2.000.000 lei.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani. Aceastalista va fi insotita de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a unui proces verbal de receptie la terminarealucrarilor si/sau proces verbal de receptie finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor de drumuri, inclusiv alei pietonale in valoare de minim 1.006.536, 90 lei, fara TVA. Acest proces verbal va insotit si de o recomandare/document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata/prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din parteabeneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucrarilor., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in structura firmei a unui inginer specializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumuri sia unui responsabil cu controlul calitatii CQ.Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii si atestatele profesionale in acest sens. Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare asociatcu o declaratie de disponibilitate. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poatedispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii. Certificate sau echivalente ale acestoracare atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de drumuri., Standarde de asigurare a calitatii si a mediului.Certificate sau echivalenteale acestora care atesta Implementarea sistemului de management privindprotectia mediu ISO 14001 cu specific de lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP integral
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer