Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REFECERE POD GLAVA


Detaliu pentru invitatia numarul 351883
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 351883/05.08.2013
Denumire contract: REFECERE POD GLAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.REGELE CAROL I, NR 68, TARGOVISTE, Romania, cod postal: 130024, telefon: +40 245612672, fax: +40 245611004, persoana de contact: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFECERE POD GLAVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REFACERE A PODULUI LA DRUMUL FORESTIER GLAVA. Valoarea "diverse si neprevazute" este de 57.233 lei, reprezxentand 10, 9 % din valoarea contractului.
II.1.6) CPV: 45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 581, 528 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.000 lei. Per. de valab. este cel putin egala cu per.de valab. a ofertei, resp.90 zile de la term.limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: Gar.de part.va fi constit. in conf.cu prev.art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modif.si complet.ulter., prin vir.bancar sau prin instr.de gar. emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig.in forma din formular ?Scrisoare de garantie?, care va fi prezentat AC in original cel mai tarziu la data si ora limita stab.pt. dep.ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru const.gar.prin virament bancar, acesta va vira cv gar.intr-unul din conturile D.S. DB (RO1590120, J15/109/1991): RO63BRDE160SV01284421600 ? BRD Suc.Targoviste; RO55RZBR000006000101 5963 ? Raiffeisen Bank Suc Targoviste, urmand ca dovada cons.gar.de particip.(OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa, in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu doc.de calific.si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278 indice 1 alin.1, lit.b din O.U.G. nr. 34/2006 este de 4304, 3 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G.925/2006.Restituirea gar.de participare, in cond. art.88, al.1, 2, 3, din HG 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orginal si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pt.eval.unitara, cursul leu/euro la care se va face conversia va fi cel al BCR din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular) si cazier judiciar al operatorului economic.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, care are obligatia neincadrarii in prevederile art. 181 lit a) c) indice 1 si d) .3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? conform ORDIN ANRMAP 314/2010Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat, sunt urmatoarele: ing. Preda Costel, ec.Alexandrescu Mihaela, cons.jr. Toader Alexandra, ing.Trandafir Ovidiu, ing. Enache Rodica. Documentele solicitate pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator si de subcontractant, daca este cazul, conform ORDIN ANRMAP 170/2012.5. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".6. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care sa incuda si obiectul prezentei achizitii(executie de lucrari), codurile CAEN aferente acestora , numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala a ofertantului ( individual sau asociere de operatori economici ) pe ultimii 3 (trei) ani financiari trebuie sa fie cel putin egala sau echivalentul a1.040.000LEIfara TVAPentru: Pentru evaluarea unitara, se va lua in considerare cursul mediu de referinta leu/euro (alta valuta)publicat de BNR pentru anii respectivi., Cerinta nr. 2Ofertantul are, la momentul semnarii contractului, acces la / sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in cuantum de 500.000 Lei, pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarilor, disponibil 6 luni, toata perioada de executie a lucrarilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani;Ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a unui poda carei valoare sa fie cel putin 500.000 lei., Ofertantul trebuie sa aiba angajati: - Responsabil cu controlul calitatii (CQ) (minim 1) autorizat in domeniul constructii Drumuri si Poduri, constructii hidrotehnice in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, - Responsabili / Manageri de contract, - Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MLPTL in domeniul constructii Drumuri si Poduri , in conformitate cu specificul lucrarilor, ce fac obiectul contractului de achizitie publica ;
- Inginer/subinginer ? sef de santier, (inginer/subinginer absolvent facultate de Constructii Hidrotehnice ;
- Inginer? topograf/geodezie/cadastru CerintaImplementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul executiei contractului ce urmeaza a fi atribuit.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
riscuri
20
Descriere: riscuri identificate, pentru care se propun recomandari
durata de executie
15
Descriere: durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer