Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refinantare contract de credit pentru investitii si a contractului pentru linia de credit


Detaliu pentru invitatia numarul 352455
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. TRANSURB S.A.
Numar invitatie: 352455/12.08.2013
Denumire contract: Refinantare contract de credit pentru investitii si a contractului pentru linia de credit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. TRANSURB S.A.Cod fiscal: RO 201357, Adresa: Dej, str. Bistritei, Nr. 63, Dej, Telefon: +40 0264223367, Fax: +40 0264215356
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dej, str. Bistritei, Nr. 63, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 0264223367, fax: +40 0264215356, persoana de contact: Dorin Barbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dej, str. Bistritei, Nr. 63, Dej, Romania, cod postal: 405200, compartimentul financiar contabil.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refinantare contract de credit pentru investitii si a contractului pentru linia de credit
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refinantare contract de credit pentru investitii si a contractului pentru linia de credit
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantiei de participare este de 6400 lei.Modalitati de constituire acceptate: Ofertantul va opta pentru una din variantele urmatoare: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.La conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda, data de referinta este cursul stabilit de BNR ianinte cu 5 zile de data limita pentru depunerea ofertelor. Scrisoare de garantie bancara de preferat emisa de catre o banca care are corespondent in Romania- FORMULAR NR. 10. Durata de valabilitate este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. 2. Depunere in numerar-lei la caseria autoritatii contractante 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul autoritatii contractante( Municipiul Dej, Trezoreria Municipiului Cluj Napoca RO36TREZ2165069XXX025160. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea;2. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.a) Persoanele juridice romane vor atasa certificate, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b) Persoanele juridice straine vor atasa certificate eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana- Operatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.- Documentele se vor accepta in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura- Formularul nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1( Formular 3) din O.U.G. nr. 34/2006 -- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 alin.1) evitarea conflictului de interese din OUG.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: sing. Barbu Dorin, ec. Vesa Ana-Victoria, insp.R.U. Baratosi Iulia.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 - ANRMAP -- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Anexa 1 din Ordin 314/2010. Formular 13. Persoane juridice /fizice romane- cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a RomanieiPersoane juridice/ fizice straine - cerinte obligatorii: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2. Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 300.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 02.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer