Achizitie publica - REFUNCTIONALIZARE GRADINITA, CONSTRUIRE GRUPURI SANITARE SI RACORDARE LA UTILITATI - executie
Detaliu pentru invitatia numarul 339309
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339309/13.11.2012
Denumire contract: REFUNCTIONALIZARE GRADINITA, CONSTRUIRE GRUPURI SANITARE SI RACORDARE LA UTILITATI - executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala Nr. 19 CraiovaCod fiscal: 17105770, Adresa: str. Baraganului, Nr. 45, Craiova, Telefon: 0351439052, Fax: 0351439052
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Scoala gimnaziala Lascar Catargiu (fosta Scoala nr. 19), str. Baraganului, Nr. 45, Craiova, jud. Dolj, Romania, cod postal: 200362, telefon: +40 351439052/+40 251463113, fax: +40 351439052, persoana de contact: Nicu Nalbitoru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala gimnaziala Lascar Catargiu (fosta Scoala nr. 19), str. Baraganului, Nr. 45, Craiova, jud. Dolj, Romania, persoana de contact: Nicu Nalbitoru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REFUNCTIONALIZARE GRADINITA, CONSTRUIRE GRUPURI SANITARE SI RACORDARE LA UTILITATI - executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform proiect tehnic aprobat.Valoarea estimtata este de 834.002, 00 lei (exclusiv TVA, din care: - 43.673, 00 lei(excl. TVA) -pentru cap. 1.2 ?Amenajarea terenului?- 4.610, 00 (excl. TVA) -pentru cap. 1.3 ?Amenajarea pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala?-751.278, 00 lei(exclusiv TVA)-pentru cap. 4.1 - ?Constructii si instalatii?-2.752, 00 lei (excl. TVA) ? pentru cap. 4.2 -?Montaj utilaje tehnologice?-27.518, 00 lei(excl. TVA) ? pentru cap.4.3 ? Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj-4.171, 00 lei(exclusiv TVA)-cap. 5.1.1 ?Organizare de santier - Lucrari de constructii?.Dotarile nu fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 834, 002 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul: 16.000 lei- Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare);b) O.P. in contul RO19TREZ2915006XXX004857 cod fiscal 17105770, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este :4.614, 001 leiIn cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: RO19TREZ2915006XXX004857, deschis la Trezoreria Craiova
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Comisia de evaluare: 1.Predus-MicDaniel - Director, 2.Nalbitoru Nicu - Administrator financiar, 3.Lohon Rodica - Profesor, 4. Cretu Cristina - reprezentant Primaria mun. Craiova, 5.Patru Iulian - reprezentant Primaria Municipiului Craiova.b) Persoane cu functii de decizie(consilieri locali) care au aprobat/aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Cherciu Dan Adrian, Dinca Marinica, Marinescu Dorel-Cosmin, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Dindirica Lucian Costin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Vasile Marian, Nanu Andrei Gheorghe6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor de plata: Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. -Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.-Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.Autorizatii solicitate: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat: - ISCIR sau echivalent pentru centrala termica dupa executie.- ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani.Se va completa Anexa nr. 16 - Declaratie privind lista principalelor lucrari, din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.16 din Sectiunea Formulare., 2.Experienta similara (1)Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare, incluse in cadrul a max. 3 contracte, care vor avea ca obiect lucrari similare celor care fac obiectul prezentului contract (lucr. constr.cladiri, lucr. de instalatii pt. cladiri (alim. cu apa, canalizare, inst. electrice, inst. termice, instalare sisteme de alarmare incendiu si antiefractie), lucrari de imprejmuire, lucr. alei pietonale, centrala termica (inclusiv montaj)), cu o val. cumulata de cel putin 800.000 lei (excl. TVA), reprez. 174.836, 63Euro (1Euro= 4, 5757 lei la data de 22.10.2012);Contractele de lucrari declarate ca exper. similara vor fi cuprins oblig. in Anexa nr.16., 2.Experienta similara (2): Pentru contractul/contractele de lucrari declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie/documente emise de beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si care precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, respectiv: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- proces verbal de receptie al lucrarilor aferente contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- recomandare din partea beneficiarului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art. 971 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?., 3. Decl. priv utilaje., inst. si echip teh de care poate dispune op ec pentru indepl coresp a contr de lucr;
- compl. Anexa nr. 13;
-se vor prez. doc. care atesta detinerea acestora(dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie)., 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- completare Anexa nr.14 . Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere (Formular nr. 6)., 5. Inf. ref. la pers./ organismul teh. de specialit. de care dispune sau al carui angaj. de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig. controlului calitatii.- completare Anexa nr.17 din Sectiunea Formulare. Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru are inclus cel putin urmatorul personal: -1 sef de santier, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu diploma de absolvire a unei facultati sau institut de constructii, specialitatea CCIA, cu experienta profesionala specifica de minim 3ani;
-1 ing./sing. constr. CCIA, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut;, 5.Inf. ref. la pers./ organismul teh. de specialit. de care dispune sau al carui angaj. de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig. controlului calitatii(continuare): -Pers. specializat si autorizat pentru exec. lucr. inst. pentru constr. (inst. electrice, inst. gaze, inst. termice, inst. sanitare, centrala termica, instalare sisteme de detectie si alarmare incendiu, precum si antiefractie), angajati ai ofertantului sau al caror angajament de participare a fost obtinut;, 5.Inf. ref. la pers./ organismul teh. de specialit. de care dispune sau al carui angaj. de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig. controlului calitatii(continuare): -responsabili tehnici cu executia, angajati ai ofertantului sau al caror angajament de participare a fost obtinut, atestati profesionali de MDRL sau echivalent, in domeniile de activitate ale contractului;
-1 responsabil cu controlul calitatii (CQ), angajat al ofertantului sau al carorangajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
-1 coordonator in materie de SSM, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, pe durata executiei lucrarilor, si care sa aiba atributiile prevazute de HG 300/2006 care reglementeaza prevederilecu privire la cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile., 5.Inf. ref. la pers./ organismul teh. de specialit.(continuare): Pt. personalul nominalizatse vor prezenta urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat (Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare);
- doc. din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului (dupa caz);
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indepl. contr. (daca ofertantul nu are angajat/ angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat (dupa caz);
- diplome studii de profil, acte calificari, atestari, autorizatii, etc., 6. Inf. priv. partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontractezeSe va completa Anexa nr. 18.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic, atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 14:29