Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refunctionalizare laborator de analize medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 327742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CLUJ
Numar invitatie: 327742/24.05.2012
Denumire contract: Refunctionalizare laborator de analize medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CLUJCod fiscal: 4485715, Adresa: Cluj-Napoca, str. IULIU MOLDOVAN nr.23, Cluj-Napoca, Telefon: 0264594655, Fax: 0264593105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. IULIU MOLDOVAN nr.23, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400348, telefon: +4 0264594655, fax: +4 0264593105, persoana de contact: Prigoana Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Clinic de Boli Infectioase Cluj, str. IULIU MOLDOVAN nr.23, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400348
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refunctionalizare laborator de analize medicale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile se vor executa pentru refunctionalizarea laboratorului de analize medicale.Ofertantii vor prevedea in oferta consumuri si tehnologii de executie care vor respecta cerintele calitative si cantitative prevazute in Caietul de Sarcini cu respectarea Legii 10/95 si a actelor normative in vigoare care reglementeaza executia acestor lucrari
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 490, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 5.000 lei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat (respectiv 2500 lei)In cazul asocierii intre un operator economic care se regaseste in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, precum si in cazul in care , urmare a asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor rezulta un non? IMM, garantia de participare se va constitui in cuantumul precizat.(Formular 2.1)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile si este similara cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi exprimat in suma fixa, reprezentand 5% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita sub forma unei Scrisori de garantie bancara, in favoarea Spitalului Clinic de Boli Infectioase emisa de o banca cu sediul in Romania, ce va fi anexata contractului de achizitie publica; de asemenea, garantia de buna executie se poate constitui si sub forma retinerilor succesive la plata facturilor.(formular 17)Sunt acceptate si ale documente legale de decontare, care asigura incasarea garantiei de buna executie, respectiv, Chitanta eliberata de Casieria Spitalului Clinic de Boli Infectioase sau Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180, 181 din OUG nr. 34/2006, declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art.69 ind.1 din OUG34/2006, certificat de participare cu oferta independenta cf. Ordinului 314/2010 ANRMAP. Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (certificat de participare la licitatie cu oferta independent).Formular certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.3. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor-1. Certificat de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul consolidat, in original sau copie , valabil la data deschiderii ofertelor;2. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea aresediul social, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie, valabil la data deschiderii ofertelor;3. Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Manager Ec. Ioan Muresan, Director medical: Dr. Lupse Mihaela, Director financiar-contabil Ec. Dorel Rusu, Sef serviciu administrativ Ec. Nicolae Coldea Cerinte obligatorii: 1. Certificat Constatator (original sau copie) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, nationala sau teritoriala.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiile generale precum si declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-cerinta minima obligatorie.Ofertantul face dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare 980000 lei, echivalentul a 223234 euro, (1?=4, 39 lei)Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente ? cerinta obligatorie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori (situatii de lucrari), perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.Declaratie privind dotarea tehnicaDeclaratie personal angajat si cadre de conducere ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer