Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Refunctionalizare si Reparatii la pavilionul A - etaj 2 si 3 la CRRN Zvoristea


Detaliu pentru invitatia numarul 353524
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Suceava
Numar invitatie: 353524/09.09.2013
Denumire contract: Refunctionalizare si Reparatii la pavilionul A - etaj 2 si 3 la CRRN Zvoristea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului SuceavaCod fiscal: 9876765, Adresa: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Suceava, Telefon: +40 230520172, Fax: +40 230523337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720231, telefon: +40 230520172, fax: +40 230523337, persoana de contact: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720231
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Refunctionalizare si Reparatii la pavilionul A - etaj 2 si 3 la CRRN Zvoristea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii ?Refunctionalizare si Reparatii la Pavilionul A ? etaj 2 si 3 la CRRN Zvoristea.Valoarea estimata a achizitiei este de 794057, 75lei fara TVA si cuprinde: - valoarea lucrarilor de executie: 756677 leifara TVA, - valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 37380, 75 lei, reprezentand un procent de 5% din valoarea lucrarilor de executie.Termenul pentru executarea lucrarii ? 10 luni de la data emiterii Ordinului de incepere a lucrarii.Termenul de executie se considera a fi perioada cuprinsa intre Ordinul de incepere a lucrarilor si Ordinul de sistare a lucrarilor pentru fiecare an contractual, in functie de prevederile conventie de finantare.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 794, 057.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata ce nu include procentul de diverse si neprevazute, respectiv 7566, 77 lei, iar echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 zile.Forma de constituire a garantiei de participare : - prin virament bancar - Cont IBAN: RO96 TREZ 5915 006X XX00 0197, cod fiscal 9876765 Trezoreria Municipiului Suceava- orice instrument de garantare emis de o societate bancara ori societate de asigurari, in original, cu respectarea prev art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.IMM pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare cf LG 346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM (anexele ½ din OUG 27/2006 completate) urmand a fi anexate dovezii garantiei de partiicpare. Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic ofertant conform modului prevazut in anexele 1 si 2 din OUG 27/2006. Aceste declaratii cu privire la incadrarea operatorilor economici in categoria IMM-urilor vor fi depuse pana la limita de depunere a ofertelor si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art.172 alin.1 din OUG nr.34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare poate fi prezentata de ofertant pana cel tarziu la data si ora deschiderii, conform prevederilor art 86 alin.6 din HG nr. 925/2006.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin.1 si alin.2 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrumen de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de garantie este de minim 24 de luni, de la data semnarii procesului verbal la terminarea lucrarii.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va prezenta: Declaratia privind eligibilitatea ? Formularul 3.Cerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/20062) Certificat de cazier fiscal al operatorului economic, 3) Certificat de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor4) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5) Persoanele juridice straine vor prezenta certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie -Formularul 5.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: NUME SI PRENUMEFUNCTIA PE CARE O DETINE PRIN RAPORTARE LA IMPLICAREAIN PROCESUL DE ACHIZITIE PUBLICAADOMNITEI DAN IONUT Director executiv ? aproba documentatia de atribuireCIUHAN ION Director executiv adjunct ? avizeaza documentatia de atribuireBIRSETE SORIN Sef serviciu achizitii publice ? responsabil procedura de atribuireGORBANESCU CONSTANTIN-STELIAN Consilier juridic - responsabil procedura de atribuireBURDUJA ANA IONELA Consilier juridic ? avizeaza notele justificativeCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 7 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanesa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice straine sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Ofertantul care a uzat de cea dea treia posibilitate de prezentare a documentuluisi in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de trasmitere a comunicarii. Informatiile cuprinse in aceste vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asociere, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice/fizice straine- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) sa fie de minim 756 677 leiModalitatea de indeplinire1) Se va prezenta Formularul nr. 10 - Informatii generale2.1) Persoanele juridice romane vor prezenta o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani sau alte documente din care sa reiasa informatiile solicitate.2.2) Persoanele juridice straine vor prezenta o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Cursul de referinta considerat pentru pentru echivalenta cifrei de afaceri depusa in valuta va fi cel publicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor., Tert sustinator financiarIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileO.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul 11 -Angajament tertsustinator financiar, Formularului 11 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 - formularul nr.6 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006 ? formularul nr.4.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, cel putin un contract de lucrari similare cu o valoare de minim 756 677lei fara T.V.A.Cursul de referinta considerat pentru pentru echivalenta lucrarilor similare depuse in valuta va fi cel publicat deBNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3Certificare de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 2. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) in domeniul ce face obiectul contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) in domeniul ce face obiectul contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer