Achizitie publica - Registrul spatiilor verzi din Municipiul Pitesti
Detaliu pentru invitatia numarul 338893
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338893/05.11.2012
Denumire contract: Registrul spatiilor verzi din Municipiul Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 0248213994, fax: +40 0248212166, persoana de contact: Dorel Zaharescu 0248/213994 int.239
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Registrul spatiilor verzi din Municipiul Pitesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Completarea evidentelor actuale prin punerea lor de acord cu modificarile si completarile intervenite in ?Normele tehnice pentru elaborarea Registrului local al spatiilor verzi din intravilanul localitatilor?
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 588 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :6000lei fara TVA. Garantia de participare se constituie prin virament bancar , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, formasi pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidereAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278^1lit.?a?, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 3 535 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exec.a contractului reprezinta8%din val.contractului, fara TVA.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari in cond. Art.90 alin.(1) din HGR nr.925/2006, cu modif.si complet.ult.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Conform HG nr. 1045/2011, ??.. contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categ.IMM, conform Legii nr.346/2004, cu modif.si complet. ult., garantia de buna exec.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc.de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul nr.2. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.3. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte;
-Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.4. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tudor Pendiuc, Primarul muncipiului Pitesti, Cornel Constantin Ionica-Viceprimar, Mariana Boncea ? Director Executiv, Directia Economica;Emilian Nechita?Director Executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Dorel Zaharescu ? Sef Birou Investitii, Maria Gava-Inspector Birou Investii si Mihaela Stefanescu-Sef Birou Juridic.Consilierii locali: Apostoliceanu Sorin, Avramescu Tiberiu Cristian, Banica Iuliu Radu, Ciopleasi Moise, Dinescu Gheorghe, Dinu Mircea, Fulga Sanda Cristina, Gardin Florin, Gentea Cristian, Ionescu Anitte Michaelle, Ionica Cornel Constantin, Malacu Gheorghe, Marinescu Silviu, Mosteanu Florentin Andrei, Neacsu Mariean, Perianu Radu Valeriu, Preda Marin, Prodanel Adrian Mihai, Tudor Mihail, Tudosoiu Dumitru, Zarnescu Nicolae Valeriu, Zidaru Laurentiu Marian, Zoana Maria Gabriela.Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertantasociat/subcontractant/tert sustinator).- Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Persoana care asigura sustinerea economica si financiara sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generaledeclaratie privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Valoarea cifrei de afaceri globalape ultimii trei ani sa fie de cel mult 600.000 lei , fara TVA.; persoanele juridice romane vor prezentacopii dupa documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra de afaceri.In cazul asocierii, Formularul nr.5 trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte., Sustinere capacitate economica si financiaraCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev. Art.180 si art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii.Nu se solicita o valoare minima a serviciilor executate.Se vor prezenta contracte (minim 1 contract) executat si finalizat in ultimii 3 ani de natura si complexitate similara serviciilor ce fac obiectul contractului, insotite de recomandari din partea beneficiarilor, precum si de procesele verbale de receptie.. Respectivele certificari/recomandari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioadasi se va preciza daca serviciile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Asigurareatehnica propusa pentru executia, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor . Ofertantii trebuie sa aiba personal specializat pentru indeplinirea contractului: ingineri de geodezie/cadastru/topografie, angajati autorizati ANCPI, Informatii privind subcontractantii (dupa caz)., Informatii privind asociatii (dupa caz)., Sustinere capacitate tehnica si profesionalaCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. Prev. Art.180 si art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificarea sistemului de management de mediu din seria ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire si raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi puse la dispozitia operatorilor economici in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 13:36