Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REGULARIZARE PARAU ULITA MOGHIORUTA, SAT RUSI, COMUNA BRETEA ROMANA


Detaliu pentru invitatia numarul 347086
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BRETEA ROMANA (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 347086/21.05.2013
Denumire contract: REGULARIZAREPARAU ULITA MOGHIORUTA, SAT RUSI, COMUNA BRETEA ROMANA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRETEA ROMANA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4521443, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR.15, Bretea Romana, Telefon: 0254733356, Fax: 0254733352
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR.15, Bretea Romana, Romania, cod postal: 337115, telefon: +40 254733356, fax: +40 254733352, persoana de contact: Doru Mot
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BRETEA ROMANASTR. PRINCIPALA, NR.15, Bretea Romana, Romania, cod postal: 337115, telefon: +40 254733356, fax: +40 254733352, persoana de contact: Doru Mot
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REGULARIZAREPARAU ULITA MOGHIORUTA, SAT RUSI, COMUNA BRETEA ROMANA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de regularizare a paraului de pe ulita Moghioruta, care se afla in intravilanul localit. Rusi (pe terenuri din domeniul public al comunei), comuna Bretea Romana- Executie sant dalat ; L= 98 ml, cu elementeprefabricate din beton , conform documentatieiValoarea estimata totala este109672, 90 lei, care cuprinde si procentul de diverse si neprevazute.Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 104450, 38 lei.Din valoarea estimata totala, suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este in cuantum de 5222, 52 lei.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 672.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma de 2.080 lei (50% pentru IMM conform Legii 346/2004)Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModalitati de constituire: - Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Se vor utiliza contul: RO74 TREZ 3715 006X XX00 1332deschis la Trezoreria HategsiC.I.F. :4521443.- Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, saua unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.- In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform Legiinr. 346/2004garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.- In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMMpentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006:1.044, 50 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului.Modalitati de constituire: - Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau- Prin depunerea la casierie a unor sume in numerar sau- Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei de buna executie se va face astfel : ? 70% din valoarea garantiei aferenta lucrarilor de executie in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acesta data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;? 30% din valoarea garantiei aferenta lucrarilor de executie la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala, in termen de 14 zile de la incheierea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta minima obligatorie : completare Anexa nr. 63 din sectiunea Formulare si contracte.Certificatul se va prezenta in original.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta minima obligatorie : completare Anexa nr. 64 din sectiunea Formulare si contracte.Declaratia se va prezenta in original.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta minima obligatorie : completare Anexa nr. 10 din sectiunea Formulare si contracte.Declaratia se va prezenta in original.Cerinta nr. 4Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul local si catre bugetul consolidat al statului. Din aceste certificate de atestare trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu are obligatii restante.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta minima obligatorie: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local. Certificatul va fi prezentat in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Certificatul va fi prezentat in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului;Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta minima obligatorie : completare Anexa nr. 65 din sectiunea Formulare si contracte.Declaratia se va prezenta in original.In conformitate cu art. 69_2, al. 1, numele persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: JURJ IOAN- Primar; BEICA IOAN ARON- viceprimar; MOT DORU- inspector. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta minima obligatorie : prezentare certificat constatator emis de ONRC. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul se va prezenta in: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice / fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.Cerinta minima obligatorie : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.Cerinta nr. 2Avize, atestate, autorizatii: Prezentare Certificat de atestare ? pentru a desfasura activitati de imbunatatiri funciareCerinta minima obligatorie: prezentare Certificat de atestare ? pentru a desfasura activitati de imbunatatiri funciare, in conformitate cu Legea imbunatatirilor funciare nr. 138/2004- actualizata si anexei nr. 2 la Ordinul nr. 182/2009 ? pentru nivelul de competenta: Executarea lucrarilor de constructii ? montaj si instalatii - montaj.Documentul se va prezenta in copie conform cu originalul, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Informatii privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani . Nivelul minim al cifrei de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani sa fie 208.900 lei, Cerinta nr. 1Prezentarea bilanturilor contabile pentru ultimii 3 ani, sau prezentarea oricaror informatii si documente pe care operatorii economici le pot prezenta pentru sustinerea acestei cerinte de calificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.6Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarii., Cerinta nr.5Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Utilaje dotare minima: -Buldoexcavator-Buldozer pe senile-Macara pe pneuri- Laborator de incercari grad II pentru constructii (beton), Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3Personal necesar ? nivel minim: -1 sef de santier: inginer absolvent de studii superioare tehnicein domeniul Imbunatatiri Funciare sau Constructii Hidrotehnice, cu experienta de cel putin 3 ani in domeniul de activitate al contractului? dovada in copie conform cu originalul-1 responsabil tehnic cu executia: atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.-1 responsabil cu controlul calitatii, Cerinta nr. 2Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani lucrari similare in cadrul a cel putin un contract, Cerinta nr. 1Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani , care sa cuprinda lucrari similare in cadrul a cel putin un contract Cerinta nr. 1Standarde de asigurarea calitatii : Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 :2008, pentru obiectul de activitate al contractuluiDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer