Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Regularizare rau Ialomita amonte si aval Targoviste in zonele Branesti, Sacuieni Comisani, Bucsani, Marcesti Dobra, Gheboaia, Finta, Cornesti, jud. Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 322655
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Bazinala de Apa Buzau Ialomita
Numar invitatie: 322655/23.03.2012
Denumire contract: Regularizare rau Ialomita amonte si aval Targoviste in zonele Branesti, Sacuieni Comisani, Bucsani, Marcesti Dobra, Gheboaia, Finta, Cornesti, jud. Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa Buzau IalomitaCod fiscal: 23706189, Adresa: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Telefon: 0238725447, Fax: 0238427237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Romania, cod postal: 120208, telefon: +40 0238725447, fax: +40 0238427237, persoana de contact: MARIAN LUNCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Romania, cod postal: 120208
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Regularizare rau Ialomita amonte si aval Targoviste in zonele Branesti, Sacuieni Comisani, Bucsani, Marcesti Dobra, Gheboaia, Finta, Cornesti, jud. Dambovita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitii: ?Regularizare rau Ialomita amonte si aval Targoviste in zonele Branesti, Sacuieni Comisani, Bucsani, Marcesti Dobra, Gheboaia, Finta, Cornesti, judetul Dambovita?Lucrarile se vor executa: in zonele Branesti, Sacuieni, Comisani, Bucsani, Marcesti, Dobra, Gheboaia, Finta, Cornesti, jud. Dambovita
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 159 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3400 lei.Perioada de valabilitate: 60 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertalor.Mod de constituire: in una din formele prevazute la art. 86, alin. (1), (2), (3), (5), (6) din HG nr.925/2006 cu mod.si compl.ult.Instrumentul de garantare va fi prezentat in ORIGINAL.Ofertantii ce se incadreaza in cat.IMM conf.Legii 346/2004 cu mod.si compl.ult., au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Ptr. a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. (OP emis in favoarea aut.contractante in contul RO43TREZ1665005XXX006017, deschis la Trez.Buzau cu conditia conf.acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, CIF RO23706189).Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG nr.925/2006 cu mod.si compl.ult.Garantia de participare se retine conform art. 87, alin.(1), din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si conform art 278^1, OUG nr. 34/2006 cu mod.si compl.ult.: suma ce se va retine este de: 2301, 59 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10% din valoarea contractului de prestare de servicii, fara TVA.Mod de constituire: in una din formele prevazute la art. 90, alin. (1), (2), (3) din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ulterioare.Restituirea se va face in termen de 14 zile de la receptia la terminarea lucrarilor executate;Retinerea garantiei de buna executie: conform art.91, din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ulterioare.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privindeligibilitatea - Prezentare Formular 12A-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarisi completari ulterioare - Prezentare Formular 12B-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Anexa nr. 10.1 (de catre Ofertant/Ofertant asociat/Subcontractant/tert sustinator- se alege cazul corespunzator)(Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director: ing. Adriana Petcu, directori tehnici: ing. Marilena Stoian, Dumitru Iosif, director economic: ec. Coca Leventiu)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formular 12C-Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) si orice alte datorii la bugetul de stat ? Prezentare Certificatele deatestare fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata-Cazier judiciar al ofertantului; In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie pe proprie raspundere.Deasemenea, in cazul in care, pana la data deschiderii ofertelor, nu a fost posibila obtinerea cazierului judiciar (motivat), se accepta o declaratie pe propria raspundere - Prezentare cazier judiciar al ofertantului (copie lizibila cerificata ?Conform cu originalul?)-CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare formular Anexa - Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii( in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).- Persoanejuridice/ fizicestraine- Documentecaredovedesco formadeinregistrarein calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident (in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).- Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii(in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind operatorul economic., Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, pana la data limita de depunere a ofertelorValoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii trei ani este de: 460 000 lei sau echivalentul in Euro, respectiv 105 500 EURO (1 Euro = 4, 3602 lei, curs valabil in data de 22.02.2012), (fara TVA).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, Experienta similaraSe solicita ca in ultimii 3 ani operatorul sa fi prestat cel putin un contract de experienta similara cu valoare minima 230 000. RON (fara TVA) sau echivalentul in euro de 52 750 EURO (1 Euro la data de 22.02.2012 = 4, 3602 RON) sau sa fi indeplinit pana la trei contracte de experienta similara cu totalvaloare cumulata de minim: 230 000RON (fara TVA) sau echivalentul in euro de52 750 EURO (1 Euro la data de 22.02.2012 = 4, 3602 RON)., Recomandaredinparteaaltorbeneficiari / clienti, Informatii privind personalul de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Personal autorizat : privind verificarea executiei corecte a lucrarilor de constructii, prin diriginti de santier autorizati de Inspectoratul de Stat in Constructii in domeniile: Lucrari Hidrotehnice, pentru constructii de importanta ?C??Normala, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic Standarde de calitate ISO 9001 sau echivalent, Standarede de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.- DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer