Achizitie publica - REGULARIZAREA RAULUI SIBISEL IN ZONA LOCALITATII SANPETRU, SACEL, BARASTII HATEGULUI, SANTAMARIA ORLEA, LUCRARI DE STABILIZARE A TALVEGULUI, JUD HUNEDOARA
Detaliu pentru invitatia numarul 329068
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329068/11.06.2012
Denumire contract: REGULARIZAREA RAULUI SIBISEL IN ZONA LOCALITATII SANPETRU, SACEL, BARASTII HATEGULUI, SANTAMARIA ORLEA, LUCRARI DE STABILIZARE A TALVEGULUI, JUD HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURESCod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290, 0265267955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, persoana de contact: JOZSEF SOMOGYI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Targu Mures, str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Romania, cod postal: 540057-sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REGULARIZAREA RAULUI SIBISEL IN ZONA LOCALITATII SANPETRU, SACEL, BARASTII HATEGULUI, SANTAMARIA ORLEA, LUCRARI DE STABILIZARE A TALVEGULUI, JUD HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari de constructii ? montaj ( regularizarearaului Sibisel : recalibrare si reprofilare albie, aparari de maluri , praguri de fund ) .- serviciide proiectare ( faza PT+ CS , DE si P.AC.) .
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 814, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 75.000 lei. Ofertantii declarati IMM-uri vor prezenta anexat formularului de oferta declaratie privind incadrarea in categoria IMM, in conformitate cu Ordonanta nr 27/2006. In acest caz garantia de participare se constituie in procent de 50%, din cunatumul precizat mai sus.Modalitatea de constituire: a)cu OP in contul RO13TREZ4765005XXX008483, Trezoreria Tg Murescu conditia confirmarii de catre banca pana la deschiderea ofertelor b)scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari pt participarea la procedura de atribuire, cu o valabilitate de 90 zile c)depunerea in numerar la casieria autoritatii. In masura in care Consiliul respinge o contestatie AC va retine contestatorului din gar. de part.suma de 7.593, 99lei. Garantia de part.se va returna de catre AC conform cu prevederile art 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278 alin 2 din OUG 34/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executieeste de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modalitatea de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o socitate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Decl pe proprie raspundere in temeiul art 180 din OUG34/2006-cerinta obligatorie(decl va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Se va completa Formularul 1.;Incadrarea intr-una din sit prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura-2 Decl pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006(cerinta obligatorie (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c si d) Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura-3 Decl pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modif si completarile ulterioare - cerinta obligatorie . (decl va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Se va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -D-ul. Giurgea Teodor ? Director ABA Mures;
-D-na ec. Patrascu Maria ?Director Economic ABA Mures;
-D-na ing. Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA ABA Mures;
-D-uling. Orban Laszlo Levente ? Director Tehnic E-I ABA Mures;
-4 Cert de atestare fiscala privind indeplinirea oblig exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusivcele locale (original sau copie lizibila legalizata), semnata , stampilata, datata)-cerinta obligatorie , Se vor prezenta: - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale valabil in luna anterioara depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile ;
- certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget valabil in luna anterioara depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileCertificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul; -5 Decl pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314/12 octombrie 2010, publicat in Monitorul Oficial nr. 701/20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (cerinta obligatorie )Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii . Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani care sa fie cel putin egala sau mai mare cu 7.628.000, 00 lei, 2) Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuiriicontractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte deinceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar puteaaparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) PROIECTARE: -Lista serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vorcalcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru serviciile de proiectare a ofertantului se vademonstra prin prezentarea de contracte de servicii de proiectare, avand ca obiect proiectare , din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) ale caror valoare cumulata sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu204.000, 00leifara TVA., 2) EXECUTIE: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se va demonstra prin prezentarea de contracte de executie lucrari, avand ca obiect constructii hidrotehnice - regularizari , indiguiri, suprainaltari, consolidari de mal, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calculade la data depunerii ofertelor in urma) a caror val sa fie cel putin egala (saumai mare) cu 3.610.000, 00 lei fara TVA., 3) -Inf privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor deconducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006.Personal necesar: pentru proiectare: -proiectanti - ing. absolvent ai unui institut/ universitate de constr.si/sau Facultatea Hidrotehnica/Imbunatatiri Funciare ; -ing./ subing./topometristi autorizatitopo pt lucrari in sist. de proiectie Stereografic.Personal minim necesar: pentru executie : -1 manager general de proiect, ing. absolv. al unui institut/universitate de constructii si/sau Facultatea Hidrotehnica/ Imbunatatiri Funciare care va face dov. unei specializ. in constructii hidrotehnice -sefde santier (conditii solicitate: aceleasi ca si pt managerul de proiect);
- resp. teh. cu exec. (RTE), ate, 4) Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, 5) Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAPSAU SEDIUL AUT. CONTR.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 07:46