Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Regulator pneumatic pentru alimentare cu aer


Detaliu pentru invitatia numarul 347471
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 347471/28.05.2013
Denumire contract: Regulator pneumatic pentru alimentare cu aer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A - Sucursala CNE Cernavoda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0, Corp C, camera E104, Serviciul Achizitii, Persoana de contact Viorica Moraru, Tel. 0241801805
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Regulator pneumatic pentru alimentare cu aer
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Regulator pneumatic pentru alimentare cu aer
II.1.6) CPV: 42131141-6 - Supape reductoare de presiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 400 lei. Garantia de participare se poate constitui in Lei sau echivalent in Euro, la cursul de schimb 4, 54 lei/ Euro, va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, Formular III.1.1.a, in original; - ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, pentru RON, RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1; pentru EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1; - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - prezentat in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui instrumentul de garantare pentru participarea la procedura de achizitie publica in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.b.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 Se completeaza Formularul III.2.1.1.ab) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.b.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Se va completa Formularul III.2.1.1.c.d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.dIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director CNE Cernavoda ? Dr. Ing. Bucur Ionel- Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda ? Serban Marian- Director Economic - Ec. Olteanu Madalina- Inlocuitor de drept Director Economic ? Petrisoaia Veronica- Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ? Ionescu Horatiu- Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ?Georgescu Florin- Sef Serviciu Achizitii ?Lojnita Viorica- Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii ? Gherlan Dorina- Comisia de evaluare: Dana Corina Moldoveanu - presedinte comisie de evaluare, Gheorghe Mantu-membru in comisia de evaluare, Anca Pascu-membru in comisia de evaluare, Adina Constantina Stoian-membru in comisia de evaluare, Viorica Moraru-membru/secretar in comisia de evaluare si Mihaela Veronica Vames, Mihaela Nanis, Melat Ibadula - Membrii de rezerva in comisia de evaluare. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , semnata si stampilata.Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata va contine informatii reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer