Achizitie publica - Reinoire licenta antivirus KASPERSKY WORK SECURITY for WINDOWS
Detaliu pentru invitatia numarul 338789
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338789/05.11.2012
Denumire contract: Reinoire licenta antivirus KASPERSKY WORK SECURITY for WINDOWS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, http: //www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reinoire licenta antivirus KASPERSKY WORK SECURITY for WINDOWS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reinoire licenta antivirus
II.1.6) CPV: 48760000-3 - Pachete software de protectie antivirus (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare: 50 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participare : - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile)? modalitatea de constituire: conform dispozitiile reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau ordin de plata in contul RO30RZBR0000060004361555, Raiffeisen Bank-Agentia Galati sau depunere la casierie a sumei in numerar;
- in cazul constituirii prin , ,scrisoare de garantie bancara?? aceasta se prezinta in original la sediul AC.- dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu conform art. 86, alin. (6) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate mai jos se vor prezenta in conformitate cu art. 17, 18 si 19 din HG 1660/2006, respectiv: 1.- Declaratii privind eligibilitatea (cf. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)- Anexa 1;2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- persoane care aproba bugetul si cu functie de decizie: Ministru M.P., Rovana Plumb, Dir. Gen. Valerian Solovastru, ing. Valentin Hahuie, ec. Mihai Niculitev, jurist Mariana Ivanescu, ing. Constantin Stoica, ing. Theodor Hotnogu; ing. Gheorghe Luca; tehn. Leonard Dudu ? Anexa 2;3.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006? Anexa 3;4.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Anexa 4;5.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010) ? Anexa 5; Documentele solicitate mai jos se vor prezenta in conformitate cu art. 17, 18 si 19 din HG 1660/2006, respectiv: 1. - Certificat constatator eliberat de ONRC, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar livrarea de produse similare produsului solicitat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerinta obligatorie: Pentru a cunoaste portofoliul ofertantului si a se putea cere informatii despre modul in care si-a indeplinit a obligatiile contractuale, acesta trebuie sa faca dovada experientei similare, respectiv o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nu se impune un un nivel valoric sau cantitativ in ceea ce priveste experienta similara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 11:49