Achizitie publica - REINTEGRAREA VECHII CAZARMI PRIN INFIINTAREA CENTRULUI SOCIAL CAREI
Detaliu pentru invitatia numarul 319825
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319825/31.01.2012
Denumire contract: REINTEGRAREA VECHII CAZARMI PRIN INFIINTAREA CENTRULUI SOCIAL CAREI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 0261861660, fax: +40 0261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala mica de sedinte, din cadrul primariei Carei, str. 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Jud. Satu Mare, C.P. 445100.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REINTEGRAREA VECHII CAZARMI PRIN INFIINTAREA CENTRULUI SOCIAL CAREI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Amenajari exterioare2.Constructii: -finisaje interioare-finisaje exterioare-consolidare structura de rezistenta3. Instalatii exterioare si interioare: -apa, canalizare, gaz, electrice, 4. Amenajari exterioare5. Organizare de santier;
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 598, 243.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 100.000 lei.Perioada de valabilitate: - 90 zile de la data limita de depunere a oferteiSe constituie: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se solicita completarea Formularului X.
Garantie de buna executie
Valoare :5% din valoarea contractului (fara TVA)Se constituie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. Formular J, sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturipartiale. In acest caz conf. prevederilor bHotararii 1045/2011 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, respectiv30.000, 00 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima nr.1Media cifrei de afaceri anuale in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 10.000.000, 00 lel.Cerinta minima nr.2Se solicita demonstrarea ca la momentul semnarii contractului , va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de creditconfirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentrua realiza cash-flow de executie in valoare de min. 1.384.200 lei, iar aceasta sumapoate fi imobilizata pe tot parcursul realizarii contractului in vederea asigurarii cash-flow necesar pentru evitarea perioadelor de blocaj financiar.Cerinte minime obligatorii.Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor privind situatia economico- financiare., Cerinta nr. 2In cazul demonstrariisituatiei economice si financiare invocand si sustinerea acordata, de catre o altapersoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza , de regula , prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , incheiat in forma autentica prin care acesta confirmafaptul ca va/vor pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conf. prevederilor art. 180 si ale art. 181.lit. a), c^1) si d).Cerinte obligatorii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minimaPrezentarea de informatii despre cel mult 3 contracte de lucrari similare de constructii cladiri , inclusiv instalatii aferente , care au fost finalizate, insotite de procese- verbale la terminarea lucrarilorsau de procese- verbale de receptie finala pentru acestelucrari executate in ultimii 5 ani, avand valoarea cumulata de min. 5.900.000 lei(fara TVA)Cerinta minima obligatorie.Cerinta nr. 1Se solicita prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Cerinta nr. 2Se solicita prezentarea obligatiile contractuale in cursCerinta nr.3Se solicita informatii privind personalul de conducereCerinta nr. 4Se solicita o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Cerinta nr.5.Se solicita informatii referitoare la persoanele rasponsabile pentruexecutia lucrarilor, Cerinta nr.6Se solicita nominalizarea responsabilului cu controlul calitatiiCerinta nr.7Se solicita informatii privind personalul muncitor de specialitate utilizate in cadrul lucrariiCerinta nr.8Se solicita o declaratie referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnicesi la asigurarea tehnica de care poate sa dispuna operastorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta nr.9Se solicita informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual , intentia sa o subcontracteze si acordul din partea subcontractantului, Cerinta nr. 10In cazul demonstrarii capacitatii tehnice si profesionale invocand si sustinerea acordata, de catre o altapersoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza , de regula , prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , incheiat in forma autentica prin care acesta confirmafaptul ca va/vor pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conf. prevederilor art. 180 si ale art. 181.lit. a), c^1) si d).Cerinte obligatorii. Cerinta nr. 1Se solicita informatii privind asigurarea calitatii la nivelul firmei ofertanteCerinta obligastorie, Cerinta nr. 2Se solicita informatii privind respectarea anumitor standarde de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie
20
Descriere: a) Pentru o untermen de garantie mai mare sau egala cu Tmax de 36 luni de la data incheierii procesului verbal la terminarea lucrarilor se acorda punctaj maxim de ...........20 puncte b) Pentru un termen de garantie Tn mai mic de 36 luni, dar nu mai mic de 12 luni, punctajul se acorda astfel: X2n= (Tn/Tmax) x 20 puncteNota: Nu se accepta o garantie mai mica de 1 an, cazul in care oferta va fi respinsa.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Poate fi descarcat de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2012 08:01