Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Relaizarea documentatiei de amenajare a fondului forestier proprietate a comunei BISTRITA BARGAULUI, precum si obtinerea avizelor


Detaliu pentru invitatia numarul 347375
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bistrita Bargaului (Consiliul Local Bistrita Bargaului)
Numar invitatie: 347375/27.05.2013
Denumire contract: Relaizarea documentatiei de amenajare a fondului forestier proprietatea comuneiBISTRITA BARGAULUI, precum si obtinerea avizelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bistrita Bargaului (Consiliul Local Bistrita Bargaului)Cod fiscal: 4347437, Adresa: str Principala, nr 1326, Bistrita Bargaului, Telefon: 0263/ 265286, Fax: 0263/ 265286
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala, nr 1326, Bistrita Bargaului, Romania, cod postal: 427005, telefon: +40 263265286, fax: +40 263265286, persoana de contact: Mirela Nusfelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Bistrita Birgaului, localitatea Bistrita Birgaului, str. Principala, nr. 1326, judetul Bistrita-Nasaud, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritate a administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Relaizarea documentatiei de amenajare a fondului forestier proprietatea comuneiBISTRITA BARGAULUI, precum si obtinerea avizelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizareadocumentatiei de amenajare a fondului forestier proprietate a comunei Bistrita Birgaului, precum si obtinerea avizelor
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 366 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: in valoare de 2573 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . Garantia trebuie sa fie irevocabila.Modalitati acceptate ;
- Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? Formularul 18- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.- Conform art.96 alin.(3), garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante- Ordin de plata in contul RO 81 TREZ1015006XXX000195 deschis la Trezoreria mun. Bistrita , cod fiscal RO 13564907.Pentru garantia de participare achitata in valuta echivalenta leu/valuta va fi facuta la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 9 % din pretul contractului, fara TVA-Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: se va completa Formular 18.- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor rezultate ca urmare a situatiilor de lucrari prezentate si acceptate la plata de autoritatea contractanta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Participarea la procedura: Participarea la procedura de atribuire este permisa tuturor operatorilor economiciIn cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor;Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a cele in care este ofertant asociat.Documentele emise intr- alta limbavor fi insotite de traducereain limba romana, autorizata si legalizata.Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul -sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;b^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit.a)-d).1.Declaratie privind eligibilitatea- Ofertantul trebuie sa completeze Formular 1(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la art.182 alin. (1) din OUG nr.34/2006. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180 din OUG nr.34/2006, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/20061. Ofertantul trebuie sa completeze Formular 2Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale .Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindicb) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) - e).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006-Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formular 3Declaratii privind calitatea de participant la procedura- Ofertantul trebuie sa completeze Formular 4(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Cerinta minima :1. Persoanele juridice romanetrebuie sa prezinte: a.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.b.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioaracelei in care sedepun ofertele.Documentele vor fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare).Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, inuna dintre formele original/ copii legalizate/cope ;lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in , inuna dintre formele original/ copii legalizate/cope ;lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.4.Declaratia?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Declaratia pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca partciparea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Ofertantul vacompletaFormular nr.5-Declaratie conform a art. 69>1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completariel ulterioare, persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Laba Vasile, primarul comunei Bistrita Birgaului;Nusfelean Sorin Mihai, viceprimarul comunei Bistrita Birgaului, . Clepsa Nastasia, contabil sef, . Dolca Gheorghe, tehnician silvic, Nusfelean Mirela, consilier superior, achizitii publice. 1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorInformatiile din acest documenttrebuie sa fie reala/actuala la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Certificatul va fi prezentat in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Persoane juridice straineCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Ofertantul va prezenta : a. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data depunerii ofertelor.b. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru : a.- ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.- inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa fie depuse in unadintre formele : original, copielegalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.2.Autorizatie emisa de Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice privind elaborarea amenajamentelor silvice in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Se impune prezentarea ecestei autorizatii intrucat realizarea unui amenajament silvic de catre un operator economic neautorizat duce la neavizarea documentatiei de catre Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.1Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani .(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Se solicita: Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani ce putin egala cuvaloarea minima impusa :514.732 RON in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.1.2.Bilant Contabil.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind capacitatea financiara se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de la punctul 1.1 si 1.2.2.nformatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana( art.186 din OUG nr.34/2006)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.In acest sens, sustinerea tertului poate viza urmatoarele: -asigurarea resurselor solicitate de catre autoritatea contractanta prin Documentatia de atribuire a contractului, respectiv fondurile financiare;Astfel, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1- Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii privind dotarile specifice.2.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.2.1Personalul implicat in prestarea serviciuluisa fie calificat si atestat in serviciile aferente.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: ? Expert CTAP atestat conform OM 1039/2011? Sef proiect atestat conform OM 1039/2011? Ingineri silvici ? 3 persoane? Tehnician silvic ? 1 persoana3.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea sa, sau a unuia dintre asociati, prin contracte sau conventii de inchiriere, un numar suficient de echipamente: ? GPS ? 4 buc? Soft colectare date GPS ? 1 licenta? Dendrometre sau similar- 4 buc? Busola topografica ? 1 buc? Clupa forestiera ? 3 buc? Autoturism ? 1 buc? Soft prelucrare date amenajare AS 2010 sau echivalent.? 1 licenta? Computere ? 4 bucati? Imprimanta A4 ? 1 bucata? Imprimanta A3 ? 1 bucata3. Informatii privind subcontractant/ asociatii. Declaratie constand in informatii privind partea/partile din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o/le subcontracteze sau ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.servicii in ultimii 3 ani.4. DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELORPRESTARI DE SERVICII IN ULTIMII TREI ANI5. Fisa experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a executat cel putin un serviciusimilar la un nivel cantitativ echivalent prezentului contract, pentru o suprafata minima egala cu suprafata licitata, 8432, 70 ha, prezentand in acest sens certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre un client privat beneficiar. 1.Standarde de asigurarea calitatii.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001/2008sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului -valabil la data depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer