Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RELEE SI CONTACTOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 327432
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 327432/22.05.2012
Denumire contract: RELEE SI CONTACTOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. GHE . GR. CANTACUZINO , NR. 184, PLOIESTI, Romania, cod postal: 100492, telefon: +40 244503720, fax: +40 244545230, persoana de contact: SISGN PLOIESTI ? SERVICIUL CONTRACTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA - SISGN PLOIESTI, Str. GHE . GR. CANTACUZINO , NR. 184, PLOIESTI, Romania, cod postal: 100492, telefon: +40 244503720, fax: +40 244545230
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RELEE SI CONTACTOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE RELEE SI CONTACTOARE
II.1.6) CPV: 31221000-1 - Relee electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare totala =256lei , dupa cum urmeaza: LOTUL 1 46lei, LOTUL 23lei, LOTUL 3 3lei, LOTUL 4 18lei, LOTUL 52lei, LOTUL 6 50lei, LOTUL 7 36lei, LOTUL 8 25lei, LOTUL 9 17lei, LOTUL 10 4lei, LOTUL 11 4lei, LOTUL 12 14lei, LOTUL 13 4lei, LOTUL 14 2lei, LOTUL 15 8lei, LOTUL 16 3lei, LOTUL 17 12lei, LOTUL 18 5leiPerioada de val a gar de part va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Forma de const a gar de part: - virament bancar in contul RO 74RNCB0205044860130001deschis la BCR PLOIESTI , Beneficiar: SISGN PLOIESTI;
- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia doc, sau- instr de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asig, care se prezintain original, in cuant si pentru perioada de valab prev mai sus. Instr de gar trebuie sa prevada daca plata gar se va exec conditionat sau necond conf prev art.86 alin(3)din HG 925/2006 cu toate modif si complet ulter . Se va compl Formularul 13. Gar treb sa fie irev.Gar de part se va returna de catre aut contr conf cu prev art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modif si compl ulter.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicprivind restit acesteia, insotita de o copie a doc de constituire. In masura in care Consiliul respingeca nefondata o contestatie, aut contr va retine contestatorului gar de part, conf prev art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu compl ulter.De asemenea aut contr are dreptul de a retine gar. pentru par., in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val. a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar. de buna executie in perioada de val. a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contr in perioada de val. a ofertei. Doc emise in alta limba, treb sa fie insot de traducerea autorizatain limba romana.
Garantie de buna executie
Cuant gar de buna exec a contrde furnizare reprezinta 5% din valoarea contr, fara T.V.A. Modul de constit a gar de buna exec este sub forma: - unui instr de gar emis in cond legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr.t. Instr. de gar. trebuie sa prevada daca plata gar. se va exec. condit. sau necondit. conf. prev. art.86 alin. (3) din HG 925/2006 cu toate modif. si complet. ulterioare.Autorit. contr. are dreptul de a emite pretentii asupra gar. de buna exec., oricand pe parcursul indeplin. contr., in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplin. oblig. asumate prin contr.. Anterior emiterii unei pretentii asupra gar. de buna exec. autorit. contr. are oblig. de a notifica pretentia contractantului, precizand oblig. care nu au fost respectate.Se va completa Form. 12..Modalit. de restit. a gar. de buna exec.: Autorit. contr. are oblig. de a elibera/restitui gar. de buna exec. in conf. cu prev. art. 92 alin. (1) din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Vasile Carstea - director SNGN Romgaz SA SI.S.G.N. Ploiestidl. Scarlatescu Virgil - presedinte comisie evaluaredna. Moise Madalina ? Sef serviciu Contracte ? membrudl. Parvu Laurentiu ? Sef Serviciu Achizitii - membruSe va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.- Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ) Din Certificatul mentionat la punctul 4) trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, publicatin Monitorul Oficialnr. 701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independentaFiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. 1)Persoane juridice /fizice romaneCerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul in original sau copie legalizata2)Persoane juridice /fizice straine? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista a principalelor livrarii de produsein ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2) Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) 1.Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent , valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer