Achizitie publica - Releu sursa alimentare panouri Marconi
Detaliu pentru invitatia numarul 348786
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348786/18.06.2013
Denumire contract: Releu sursa alimentare panouri Marconi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Medgidiei nr.2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, Pavilion 0, camera E114, persoana de contact: DORINA ZAPODEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Medgidiei nr.2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, Pavilion 0, camera E104. Persoana de contact: DORINA ZAPODEANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Releu sursa alimentare panouri Marconi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Releu sursa alimentare panouri Marconi
II.1.6) CPV: 31221000-1 - Relee electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 767 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 68 lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia se poate constitui in lei sau echivalent EURO, la cursul de schimb comunicat de BNR la data publicari in SEAP a Invitatiei de Participare .Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formular III.1.1.a), in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie, Contul autoritatii contractante este: RON, RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1;EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalOfertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.b.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se completeaza Formularul III.2.1.1.a (si de tertul sustinator daca este cazul)b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.1.b. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit.c1) sil lit.d) din OUG 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator daca este cazul.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.1.c.d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.d. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director CNE Cernavoda ? Dr. Ing. Bucur Ionel- Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda ?Serban Marian- Director Economic - Ec. Olteanu Madalina- Inlocuitor de drept Director Economic ?Petrisoaia Veronica- Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ?Ionescu Horatiu- Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ?Georgescu Florin- Sef Serviciu Achizitii ? Viorica Lojnita- Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii ?Gherlan DorinaComisia de evaluare: Moldoveanu Dana Corina, Stoica Adrian, Barbu Simona, Zapodeanu Dorina, Vames Veronica Mihaela, Andreea Ioana Vlad 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Pentru a fi luat in considerare, Certificatul constatator- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- va contine informatii reale / valabile la data limita de depunere a ofertelor.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 09:52