Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - RELUARE PROCEDURA-Amenajare gradinita noua P+E cu orar normal, comuna Topraisar judetul Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 338454
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TOPRAISAR (CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR CONSTANTA)
Numar invitatie: 338454/30.10.2012
Denumire contract: RELUARE PROCEDURA-Amenajare gradinita noua P+E cu orar normal, comuna Topraisar judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOPRAISAR (CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR CONSTANTA)Cod fiscal: 5459919, Adresa: SOS. NATIONALA, NR. 52, Topraisar, Telefon: +40 241785238, Fax: +40 241785118
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. NATIONALA, NR. 52, Topraisar, Romania, cod postal: 907285, telefon: +40 241785238, fax: +40 241785118, persoana de contact: ANANMARIA-CRISTINA GUZGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Caminului Cultural Topraisar, soseaua Nationala.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RELUARE PROCEDURA-Amenajare gradinita noua P+E cu orar normal, comuna Topraisar judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Gradinita exista ?la rosu?. Pentru finalizarea obiectivului de investitii Gradinita noua P+E au mai ramas de executat lucrari de amenajare a acesteia.
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 020, 711 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 ind.1 este 4.800, 71lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de data limita primire oferte. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1. un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire. sau 2. ordin de plata: in contul RO71TREZ2365006XXX001026, deschis la Trezoreria Eforie, beneficiar Comuna Topraisar, Cod de Identificare Fiscala 5459919 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul cap.Formularesau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Compartimentului Buget-contabilitate din cadrul Primariei Topraisar care sa confirme viramentul.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante si/sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Conform HG 1045/2011 aveti obligatia de a deschide cont la Trezoreria Statului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA completata in conformitate cu formularul cap.Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART. 181 din O.U.G. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.3. Prezentarea CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALAeliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4.Prezentarea CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sau implicate in procedura de atribuire sunt: Primar: Dl. Gheorghe Stelian; - Presedinte comisie evaluare cu drept de vot / Responsabil cu achizitia publica: D-na ? Aurelia Balanescu. Membrii in comisia de evaluare: Guzga Cristina-cons.jur. secretar comuna; Paraschiv Sofiea-inspector contabilitate. Iulia Marin-consilier juridic. Vasile Ioana-Angela- referent de specialitate. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Datcu Matei, Ghindeanu Ion, Simion Mircea, Raileanu Doru-Radu, Gani Daniar, Zavelca Ion, Chituc Constantin, Cocef Gheorghe, Axinte Toader, Gheorghe Gabriel, Tarina Florinel-Virgil, Scinteie Vladimir, Paun Nicolae, Puscasu Daniela.6. Respectarea regulilor privind concurenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conform capitol formulare ? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.7. Declaratia initiala pentru indeplinirea criteriilor de calificare prevazute la art. 176-Conform H.G. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 actualizata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe propria raspundere, (capitol formulare) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.- In cazul in care uzeaza de acest drep, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Pentru persoane juridice straine- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoanele juridice/fizice romane1. CERTIFICAT CONSTATATOR ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare, structura actionariatului, reprezentant legal);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice/ fizice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana de traducator autorizat.2. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru ca in termen de 15 de zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta deschiderii unui punct de lucru in Romania.3. Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la CAP III.2.1.a, III.2.1.b orice document considerat edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, si fiscale sau orice alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.4. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul III sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la punctul III se accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.ATENTIE!!!!Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana. Documentele care vor fi prezentate altfel vor fi considerate lipsa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri minim acceptata, aferenta exercitiilor financiare din ultimii 3 ani, este de 600.000 Lei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente., 2. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta aceste documente., 3.Dovada disponibilitate sustinere lucrare pentru o perioada de 6 luni, in valoare de 200.000 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 6 luni, in valoare de 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Dovada experientei similare-lista contractelor de lucrari similare in ultimii 5 ani, 2. Minim 1 contract de lucrari similare cu o valoare de cel putin 600.000 lei fara TVA, sau mai multe contracte de lucrari similare a caror valoare insumata sa fie minim 600.000lei fara TVA.Pentru fiecare contract prezentat ca lucrare similara se vor atasa obligatoriu urmatoarele: 1. Formular experienta similara, 2. Copii de pe parti relevante din contract: denumire, beneficiar, autoritate contractanta, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor. 3. Recomandari din partea beneficiarilor finali. 4. Documente contatatoare (daca au fost intocmite) si/sau procese-verbale receptie la terminarea lucrarilor., 3.Personal responsabil de indeplinirea contractului-Sa faca dovada ca dispune de personal tehnicde specialitate: 1.Responsabil Tehnic cu Executia atestat;2. Sef santier; 3 Electrician autorizat; 4. tamplar; 5.dulgher; 6. sudor; 7. zidar-faiantar; 8. instalator.Pentru specialistii enumerati la punctele 1-8 se vor prezenta CV-uri, diplome, atestari si certificari valabile, copii ale contractelor sau carnetelor de munca, alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea, vechimea si experienta., 4. UTILAJELE SI ECHIPAMENTLE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI? Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (cap Formulare). Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile si trebuie sa includa orice echipament specializat necesar., 5.Declaratie privind efecivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform formular atasat, 6.Informatii privind subcontractantii STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII - Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent pentru lucrarile ce formeaza obiectul achizitiei (constructii civile)., STANDARDE DE PROTECTIE A MEDIULUI - Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent. pentru lucrarile ce formeaza obiectul achizitiei (constructii civile).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraPunctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertei este de maximum 70 de puncte si se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat in cadrul unei oferte adminisbile (PP.O.Min) se acorda 70 de puncte unde PP.O.Min = Punctaj pret ofertat minim; b) celelalte preturi ofertate se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PP.ofertat = pminim / pofertat x 70; unde PP.ofertat = Punctajul pretului ofertat in cadrul ofertei evaluate; pminim = pretul minim ofertat in cadrul unei oferte admisibile; pofertat = pretul ofertat in cadrul ofertei evaluate; Observatii: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru executia integrala a lucrarilor, exclusiv T.V.A
Durata de garantie a lucrarilor
30
Descriere: Punctajul este de maximum 30 de puncte si se acorda astfel: pentru cea mai mare durata a garantiei, dar nu mai mult de 60 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 30 puncte; b) pentru alta durata a garantiei, dar nu mai putin de 12 luni, decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: Pgarantie(n) = (durata (n) / durata cea mai mare ) x 30. Pentru o perioada de garantie mai mare de 60 luni nu se acorda punctaj suplimentar. Pentru o perioada de garantie mai mica de 12 luni oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer