Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reluare: Statii de lucru cu software si PDA-uri, in cadrul proiectului POSDRU/22/2.1/G/24926


Detaliu pentru invitatia numarul 261015
Autoritate contractanta
Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Cod de identificare fiscala: 5665935
Adresa: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Alba Iulia
Telefon: 0258810861
Fax: 0258810861
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reluare: Statii de lucru cu software si PDA-uri, in cadrul proiectuluiPOSDRU/22/2.1/G/24926
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213500-0 - Computere de buzunar (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de Statii de lucru cu software si PDA-uri in cadrul proiectului POSDRU/22/2.1/G/24926
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 21.07.2010 09:00
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia, la Registratura: str. N. Iorga, nr. 15-17
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia, la Palatul Apor, str. G. Bethlen, nr. 5, Alba Iulia
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 40, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neinc. in preved. art. 181 din OUG 34/2006; Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul gen. cons. valabila la data deschiderii ofertelor(original sau copie legalizata); Certif. const. privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata); Certif. const. emis de ORC (original sau copie legalizata); Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani; Certificate de calitate Benchmark sau echivalent referitoare la calitatea produselor ofertate; Garantie de participare
- atasat la prezenta invitatie de pe SEAP;
- de pe site-ul www.uab.ro/ la sect. informare-publica-licitatii
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer