Achizitie publica - Remediere defectiuni la TH3 CHEMP Sinaia 2
Detaliu pentru invitatia numarul 344944
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344944/09.04.2013
Denumire contract: Remediere defectiuni la TH3 CHEMP Sinaia 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213074500, Fax: +40 213032545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238, persoana de contact: Serviciul Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, B-DUL BASARABILOR NR. 82-84, Curtea de Arges, Jud. Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Remediere defectiuni la TH3 CHEMP Sinaia 2
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii tip LN3 ce se vor executa la hidroagregatele echipate cu turbine hidraulice tip EOS 700 aferente CHEMP Sinaia 2.
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 600, 00 LeiNOTA: Ofertantii care fac parte din categoria I.M.M. ?urilor, pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului, conf. art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004, vor depunere pana la data deschiderii ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. In cadrul Anexei se va declara anul de referinta pentru care s-a folosit indicatorii de incadrare in categoria IMM-urilor.2)Constituirea: conf. art. 86 din H.G. nr.925/2006 -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul stabilit sau -depunere la casierie autoritatii contractante a unei file de CEC sau OP in contul IBAN RO78 RNCB 0024 0100 6726 0001, deschis la BCR Curtea de Arges sau a unei sume in numerar.ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, pina la data limita de deschidere a ofertelor in conformitate cu art.86 (6) din HGR 925/2006.3) Valabilitatea garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art. 86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.Data echivalentei Lei/ Euro este cursul comunicat de BNR din prima zi lucratoare a saptaminii de dinaintea deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006(A)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare in original Anexa nr. 10 din Sectiunea ?Formulare?Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 actualizata.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare completat, in original, Anexa la Ordinul ANRMAPnr. 314/2010prezentare completat, in original, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010? , conform Formular A din Capitolul III.Incadrarea Ofertantului / Ofertantului asociat / Subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea din procedura de atribuire. In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat.Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: 1. Remus Adrian BORZA ? adminstrator judiciar2. Dumitru Remus VULPESCU ? administrator special3.Mihail Stanculescu ? director general SC Hidroelectrica SA4. Constantin IVAN ? director SH Curtea de Arges5.Rozalia Draghici ? director adj. economic SH Curtea de Arges6.Aurel Jianu ? Director Adjunct Productie7.Silviu PUNGOCI ? Sef Serv. Achizitii si Logistica SH Curtea de Arges8.Mihai Aurelian Judet- Consilier Juridic SH Curtea de Arges9. Marin Zlate ? Ing. Pr. Specialist Serv. Achizitii si Logistica SH Curtea de Arges10. Bogdan Marcu Ing. Compartimentul Mentenanta UH C-lung11.Ursu Sandel -Consilier Juridic Birou Achizitii sc Hidroelectrica SA12- Herisanu Nicolae -Ing. Sef UH Campulung-SH Arges13. Aurelian Lungu - Ing. Comp. SSM UH Cimpulung-SH Arges14 Marian Sararoiu- Sef Serv. Dezvoltare15.Renga Rodica - Ing. Compartimentul MC-PM UH Cimpulung16. Daniela Hanches - Ing. Pr. Serviciul Achizitii si Logistica Pentru persoane juridice romane: Certificat Constatator, emis de ONRCvalabil la data depunerii ofertelor in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei de servicii conform caietului de sarcini.Informatiile cuprinse in documentul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireOfertantii vor prezenta o declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?, conform Anexei nr. 15 din capitolul Formulare.Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Achizitorul are dreptul de a se informa in legatura cu modul de indeplinire a obligatiilor contractuale privind prestarea serviciilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 11:51