Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Renovare si amenajare spatiu oficiere casatorii - Casa Tineretului Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 126271
Autoritate contractanta
DIRECTIA DE EVIDENTA A PERSOANELOR A MUNICIPIULUI ORADEA
Cod de identificare fiscala: 20272298
Adresa: STR. REPUBLICII NR. 24, Oradea
Telefon: 0259-432823
Fax: 0259-432824
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Renovare si amenajare spatiu oficiere casatorii - Casa Tineretului Oradea
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de renovare si amenajare spatiu oficiere casatorii din incinta Casei Tineretului
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 24.03.2008 15:05
Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Evidenta a Persoanelor Oradea; Serv. Juridic, Administrativ si Achizitii Publice; str. Primariei nr. 3, etaj I, Sala de Protocol nr. 2, in incinta cantinei Primariei Oradea , Judetul Bihor
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2008 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Juridic, Administrativ si Achizitii Publice, strada Primariei nr. 3, etaj I, Sala de Protocol nr. 2, in incinta cantinei Primeriei Mun. Oradea.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie de eligibilitate;
-declartie privind neincadrarea in situatiileart. 181;
-certificat constatator emis de Oficiul Reg. Com. valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat de atestare fiscala emis de ANAF;
-certificat de atestare fiscala emis de Primaria Oradea;
-informatii generale;
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 100.000 lei;
-cash-flow: -bilanturile contabile pentru 2006 si 2007 si balanta sintetica la 31.12.2007;
-contracte de executie lucrari;
-extras de cont din ziua depunerii ofertei;
-angajamentul unei institutii de credit;
-certificat ISO 9001/2001 pentru lucrari de constructii;
-experienta similara;
-responsabil tehnic atestat;
-personal de executie minim necesar;
-angajament ferm;
-personal de conducere si executie al ofertantului;
-lista cu dotarile tehnice;
-declaratie pe proprie raspundere privind conditiile de munca si protectia muncii.
Serviciul Juridic, Administrativ si Achizitii Publice, str. Primariei nr. 3, etaj I, Sala de Protocol nr. 2 , in incinta cantinei Primariei Mun. Oradea
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer