Achizitie publica - Renovare si modernizare corp vestiare, grupuri sanitare si invelitoare sala handbal
Detaliu pentru invitatia numarul 338388
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338388/29.10.2012
Denumire contract: Renovare si modernizare corp vestiare, grupuri sanitare si invelitoare sala handbal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia Romana de HandbalCod fiscal: 4266359, Adresa: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.231.89.87, Fax: 021.231.89.86
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 11962, telefon: +40 212318987, fax: +40 212318986, persoana de contact: Lecusanu Narcisa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Bucuresti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Renovare si modernizare corp vestiare, grupuri sanitare si invelitoare sala handbal
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea lucrarilor de renovare si modernizare corp vestiare, grupuri sanitare si invelitoare sala handbal la sediul F.R. Handbal din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sector 1, Bucuresti. Termenul limita de executie a lucrarilor este 20.12.2012.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei, respectiv pentru operatorii economici care vor sa constituie garantia de participare in euro, acest lucru se va face la cursul BNR din data de 09.10.2012:1 euro = 4, 5642 lei.Aceasta s-a stabilit conform prevederilor art. 43^1 si art. 278^1, lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.In baza prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.612, 90 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 alin. (1) - (4) si (6) din H.G. nr. 925/2006.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie: 2% din valoarea contractului fara TVA. Se constituie in termen de max. 5 zile de la semnarea contr.Mod de constituire acceptat: - printr-un instr. de garant. emis in cond. leg. de o soc. banc. sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr.;
- prin virament bancar in contul F.R.H. nr. RO60RNCB0072049705620001, deschis la BCR Sector 1;
- prin depunerea sumei la casieria F.R.H. din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Buc. Neconstituirea garantiei duce la incetarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinte obligatorii: Se vor completa formularele nr. 3 si nr. 4.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.b) Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 5, privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.c) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 6, privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce priveste aprobarea, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele ce detin functii de decizie, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza bugetul aferent achizitiei in cauza si documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in cadrul Federatiei Romane de Handbal sunt: Dl. Cristian GATU - Presedinte, Dl. Mihail BOCAN ? Secretar General, Dna. Mariana CATUTI ? Director Economic, Dna. Narcisa LECUSANU ? Director Lot (f) si Dl. Sorin TOACSEN ? Director Tehnic (m).d) Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorCerinte obligatorii: Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Nota: Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.e) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 7.Documentele intocmite de operatorul economic se vor depune in original, iar pentru documente emise de catre entitati specializate se va permite depunerea/ prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. a) Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in originalsau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Persoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor executii de lucrari similare in ultimii 5 aniCerinta obligatorie: Se va completa formularul 9, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor lua in calcul serviciile prestate in calitate de contractant unic sau asociat. In cazul asocierii se va prezenta numai partea a carei executie a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la respectiva procedura., 2. Recomandari/ certificari/ confirmariCerinte obligatorii: Executia de lucrari se confirma prin prezentarea de recomandari/ certificari/ confirmari emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de catre un client privat, beneficiari. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari/ certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei de lucrari similare realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, care sa poata fi probata., 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani si personalul responsabil cu indeplinirea contractuluiCerinte obligatorii: Se vor completa formularele: a) Formularul 10 - Declaratie privind numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si a personalului responsabil de indeplinirea contractului, completat;b) Formularul 11 - Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor pers., le va inlocui numai cu pers. avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., 4. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicOp. ec., impreuna cu ofertantul asociat si subcontr., dupa caz, trebuie sa aiba la dispozitie echipam. si bunurile necesare indepl. in bune cond. a contr. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in prop.sau are acces (contr. inch, conces., cumparare, leasing, etc.) la utilaje si echipam. care sa functioneze si sa fie permanent la dispozitia sa, la intreaga capac. si care sa fie folosite in timpul derularii contractuluiCerinte obligatorii: a) Se va completa Formularul 12 (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul) Ofertantul va prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" urmatoarele: continuare pct. 5, 5. continuare de la pct.4- pt. propriile utilaje, dotari si echipamente disponibilizate pentru indeplinirea contractului se va atasa Lista de inventar, in care vor fi marcate cele solicitate;
- sau contractul de inchiriere /precontract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie sau angajament de punere la dispozitie pentru utilajele solicitate.b) Ptr. echipam. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contr. de inchiriere., 6. Informatii privind subcontractantii. Declaratie privins subcontractantii. Declaratie pe propria raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conf art 691 din OUG nr. 34/2006, cu modif. si completarile ulterioareCerinte obligatorii: Completare Formularul 13Completare Formularul 14nota: In cazul in care oferta este declarata castigatoare, AC solicita, la incheierea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre ofertantul castigator si subcontractantii nominalizati in oferta., 7. Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asociereaCerinte obligatorii: 1. Completare Formularul 152. Completare Formularul 16Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta formularele, mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 4 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent. Candidatul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Standard de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent. Candidatul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 15:11