Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - renovare si modernizare la sediul ocolului silvic Amaradia


Detaliu pentru invitatia numarul 340060
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 340060/26.11.2012
Denumire contract: renovare si modernizare la sediul ocolului silvic Amaradia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str iancu jianu, 19, Craiova, Romania, cod postal: 200142, telefon: +40 251421363, persoana de contact: secretariatul Directiei Silvice Dolj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Directiei Silvice Doljstr Iancu Jianu, 19, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: renovare si modernizare la sediul ocolului silvic Amaradia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de executie renovare si modernizare la obiectivul ?sediul Ocolului Silvic Amaradia , Loc Melinesti, jud Dolj, Directia Silvica Dolj.Cuprinde lucrari de constructii si de instalatii (electrice, termice si sanitare), conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 284, 397.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari iar perioada de valabilitate ca este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . Aceasta reprezinta max 2%, din valoarea estimata . Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 5000 lei. Aceasta va fi virata in contul autoritatii contractante: - cont RO 24 RZBR0000060002216605 , Raiffeisen Bank Craiova , ag.N.Titulescu sau cont BRD Craiova : RO 56 BRDE170SV10951401700.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006); Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casierie, sau prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a respecta prevederile art.90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune formularul din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire 2.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Dolj: Eugen GIOANCA ?director , marian Stoenescu ?director tehnic, Cristina BELETU director economic, Nicolae PARVU ?compartiment impaduriri, Nicoleta TOMA ? comp. financiar ?contabil, Ion BERCEA ? protectia padurii, Gheorghe FOLEA ?comp. productie , Marin CUCU, cons jur.. Stefan Alin Velea, cons.juridic Razvan COVALE , Elena ANDREI -compartiment achizitii. Pentru evitarea conflictului de interese , ofertele care se afla in situatiile prevazute de OUG nr.34-2006 , art.69.alin 1 vor fi respinse. Se va completa si depune formularul din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire . Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. 3.Declaratie privind eligibilitatea Completare si prezentare formular , ,Declaratie privind eligibilitatea? se va prezenta atat de ofetanti cat si de ofertantii asociati, terti sustinatori, daca este cazul Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006?, se va prezenta atat de ofetanti cat si de ofertantii asociati, daca este cazul terti sustinatori, acestia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit.a, c1 si din OUG 34/2006 Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. 5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, care sa ateste plata obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor si a ofetantilor asociati.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. 6.Certificat privind plata taxelor la bugetul local- ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor si a ofetantilor asociati. Din acesta trebuie sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. 7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune formularul din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Informatii privind asocierea si subcontractarea 8. Se va complete si depune Acord de asociere, - potrivit formularului din sectiunea FORMULARE 9. Se va completa formularul Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire - respectiv cod CAEN conform lucrarilor executate. Se va prezenta si depune Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri Cerinta minima obligatorie: Nivelul minim al cifrei de afaceri globale este 568000 lei si este stabilit conform HG 925/2006, art. 9.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca a executat cel mult 3contracte similare de lucrari civile, indepl.si incheiate in ultimii 5ani care prin insumare sa prezinte o val.egala cu val.estimata a lucrarii. Copii parti relevante contracte, copii p.v. receptie la terminarea lucr./p.v.receptie finala, toate ac. se vor prez. in copie cf.cu orig.cu stampila si semn.reprez. legal , precum si rec./doc.constatatoare de la benef. Compl.form., Lista princip.lucrari exec. in ultimii 5ani? Pt.fiecare contract va completa form., ,Experienta similara?si va prezenta certif.de buna executie de la beneficiar.Certif.trebuie sa indice beneficiarul, val., perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate cf. norme profesionale in domeniu si daca au fost duse la bunsfarsit.Nota: i.Ofertantul va prezenta doc. din care sa rezulte val. lucrarilor executate;ii.Daca ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract executat-, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal de specialitate necesar indeplinirii contractului: -Inginer sef de santier - diploma in domeniul Constructii Civile si Industriale -Responsabil tehnic cu executia ? diploma in domeniul Constructii Civile si Industriale si atestat valabil. -electrician autorizat gradul 2 ANREse vor prezenta pentru fiecare dintre specialisti: -Diplome, atestate -Contract de colaborare/ individual de munca/prestari servicii ori anagajamentul de participare al fiecaruia in cazul in care nu este angajat al ofertantului. Se va prezenta Curriculum Vitae pentru specialistii angajati cu contract. Ofertantul se va angaja ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente specifice lucrarii Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN solicitat. Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Nota: Se vor accepta si ofertantii/ofertantul care dovedeste ca raportul de audita fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea, Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al mediului ISO 14001 (sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN solicitat. Se va prezent Certificatul ISO 14001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Nota : Se vor accepta si ofertantii/ofertantul care dovedeste ca raportul de audita fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer