Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Renovare spatii subsol si birou internari


Detaliu pentru invitatia numarul 345895
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni
Numar invitatie: 345895/25.04.2013
Denumire contract: Renovare spatii subsol si birou internari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pneumoftiziologie LeordeniCod fiscal: 4469485, Adresa: str.Coloniei, nr.106, Leordeni, Telefon: 0248/653695, Fax: 0248/653690
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Coloniei, nr.106, Leordeni, jud.Arges, Romania, cod postal: 117410, telefon: +40 248653695, fax: +40 248653690, persoana de contact: Sorinel Ion Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni, cu sediul in Leordeni, str.Coloniei, nr.106, jud.Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Renovare spatii subsol si birou internari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract lucrari-renovare spatii subsol si birou internari la Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni. Valoarea estimata a contractului cuprinde si cuantumul aferent procentului (10% ) de diverse si neprevazute din investitia de baza.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 340.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1709.19 lei . Curs BNR la data de 04.04.2013-1 euro = 4, 4281 leiPerioada de valabilitate a garantie de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire al garantiei de participare: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, depus in contul unitatii: RO37TREZ0515006XXX000692 deschis la Trezoreria orasului Topoloveni, judetul Arges.Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere, insotita de formularul nr.10, in original, intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat ?Garantie de participare?-Formular nr.13, in originalOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita , atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferata sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de ambele partic)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteid)in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta va retine suma calculata conform prevederilor art.278"1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 6% din pretul contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art. 90 alin.1 din H.G.R. nr.925/2006, actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-Completarea formularului nr.1 in original;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr.2 in original;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-completarea formularului nr.3 in original;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completarea Formularului nr.4, in original5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare formular nr.5 in original;*Conducerea spitalului: Dr.Micu Marioara-MANAGER, Dr.Sandu Adriana-Mariana-DIRECTOR MEDICAL, Ec.Ancu Anca-DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL.Consiliul de Administratie: Dr.Paun Constantin, Dr.Maria Paun, Jr.Mara Emil Codrut, Ec.Katy Ioana Vatasescu, Ec.Gherghina Ciuca. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre forme: original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertelor. Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat in copie ?conform cu originalul?.Ofertantii-persoane juridice/fizice straine-vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impunerii) valabil la data limita a depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil pentru an incheiat 2011, vizat si inregistrat la organele competente2. Se vor prezenta informatii cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului-completare formular nr.6 in original;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind confirmarea lucrarilor, insotita de lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-completare Formular nr.7 in original-executarea lucrarilor se va confirma prin prezentarea a minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar2. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-completarea formularului nr.8 in original. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/..etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchirieire se va permite si prezentarea unui angajament3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani-completare formular nr.9 in originalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer