Achizitie publica - "RENOVAREA, IGIENIZAREA SI RECOMPARTIMENTAREA PARTIALA A SPATIILOR AFERENTE PARTERULUI SI DEMISOLULUI DIN CADRUL PAVILIONULUI A ? CLINICA DE PEDIATRIE, STR. POMPEIU ONOFREIU NR. 2-4 SI RENOVAREA, IGIENIZAREA SI RECOMPARTIMENTAREA PARTIALA A SPATIILOR (S
Detaliu pentru invitatia numarul 345958
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345958/26.04.2013
Denumire contract: "RENOVAREA, IGIENIZAREA SI RECOMPARTIMENTAREA PARTIALA A SPATIILOR AFERENTE PARTERULUI SI DEMISOLULUI DIN CADRUL PAVILIONULUI A ? CLINICA DE PEDIATRIE, STR. POMPEIU ONOFREIU NR. 2-4SIRENOVAREA, IGIENIZAREA SI RECOMPARTIMENTAREA PARTIALA A SPATIILOR (SUBSOL, PARTER, ETAJ) AFERENTE SECTIEI DE BOLI INFECTIOASE, STR. TRANSILVANIEI 2-4"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIUCod fiscal: 11411672, Adresa: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Telefon: 0269/218349, Fax: 0269/230045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pe site-ul SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "RENOVAREA, IGIENIZAREA SI RECOMPARTIMENTAREA PARTIALA A SPATIILOR AFERENTE PARTERULUI SI DEMISOLULUI DIN CADRUL PAVILIONULUI A ? CLINICA DE PEDIATRIE, STR. POMPEIU ONOFREIU NR. 2-4SIRENOVAREA, IGIENIZAREA SI RECOMPARTIMENTAREA PARTIALA A SPATIILOR (SUBSOL, PARTER, ETAJ) AFERENTE SECTIEI DE BOLI INFECTIOASE, STR. TRANSILVANIEI 2-4"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "RENOVAREA, IGIENIZAREA SI RECOMPARTIMENTAREA PARTIALA A SPATIILOR AFERENTE PARTERULUI SI DEMISOLULUI DIN CADRUL PAVILIONULUI A ? CLINICA DE PEDIATRIE, STR. POMPEIU ONOFREIU NR. 2-4SIRENOVAREA, IGIENIZAREA SI RECOMPARTIMENTAREA PARTIALA A SPATIILOR (SUBSOL, PARTER, ETAJ) AFERENTE SECTIEI DE BOLI INFECTIOASE, STR. TRANSILVANIEI 2-4?- in conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Se vor executa lucrari avand urmatoarele coduri CPV: 45453100-8 (lucrari de renovare); 45432000-4 (lucrari de montare de acoperitoare de podea si de pereti si lucrari de tapetare); 45310000-3 (lucrari de instalatii electrice); 45316200-7 (instalare de echipamente de semnalizare); 45314320-0(instalare de cabluri de retele informatice); 45314200-3 (instalare de linii telefonice); 45421141-4 (lucrari de compartimentare); 45324000-4(lucrari de acoperire cu ipsos); 45410000-4 (lucrari de tencuire); 45450000-6 (alte lucrari de finisare a constructiilor); 4523242141-2(lucrari de instalatii de incalzire); 45332400-7 (lucrari de instalatii de echipamente sanitare).
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 740, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare (GP)-14.600 lei.Perioada de valabilitate a GP va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata GP va fi prelungita in mod corespunzator. Modalitatea de depunere a GP ? cf.art.86 al.1 din HG 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 22; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246- Trezorerie Sibiu. GP, indiferent de forma de constituire, se va prezenta in format electronic pe SEAP, CU SEMNATURA ELECTRONICA, cf.art.17 al.3 coroborat cu art.18 din HG 1660/2006. In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic in SEAP, cf. art.17. al.4 din HG 1660/2006, dovada constituirii GP se va transmite, in original, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor.Oferta neinsotita de GP in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa, cf. art.33 al.3 lit.b din HG 925/2006. Lipsa semnaturii electronice aplicata pe GP atrage respingerea ofertei, cf. art.33 al.3 lit.b din HG 925/2006. GP poate fi retinuta de autoritatea contractanta cf.art.87 din HG 925/2006 precum si ale art.278^1 din O.U.G. 34/2006. GP va fi restituita cf. cu prevederile art.88 din HG 925/2006. Pentru IMM, GP se reduce cu 50%, cf. art.16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In vederea beneficierii de reducerea pentru GP ofertantul va depune si declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. ? formularul C.Pentru garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii invitatiei de partticipare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 23; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246; d) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 al 3 din HG nr. 925/2006, asa cum a fost modificat prin HG nr. 1045/2011.Pentru IMM garantia de buna executie se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180din OUG nr. 36/2006- completare Formular 1. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181din OUG nr. 36/2006 ? completareFormular 2;Documentul solicitat pentruneincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular 3. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? completare Formular 4. Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: a) Consiliul de Administratie al spitalului - membri: Dr. Budescu Gabriel, Ec. Bandescu Viorica, Prof. Univ. Dr. Ing. Dan Maniu Duse, Dr. Raceala-Motoc Maria Stanca, Dr. Grigore Camelia, Dr. Farcasanu Rodica, As. Stefanescu Mihai Dorian. Consiliul de Administratie al spitalului ? membri supleanti: Ec. Ranga Dorina, Ec. Pascalau Diana, Prof. Univ. Dr. Tita Ovidiu, Dr. Muntean Rodica Ana, Dr. Novac Maria, Prof. Dr. Pereanu Marcel, As. Pirnoiu Dan.b) Manager - Ec. Mihut Alexandru;c) Comisia de evaluare: Director Financiar Contabil ? Ec. Bogazi Maria; Sef serviciu Administrativ - Ing.Dipl. Ghirisan Mircea; Cons.Jr. Cozac Alina-Mihaela, Hasegan Livia, Ing.Dipl.Cuntan Nicu Silviu. Inlocuitori membri comisia de evaluare, daca este cazul: Ec. Rares Picu, Badea Vasilica.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 5 - In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii sustinatori au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia de a depune aceasta declaratie.6. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul general consolidat) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor depune orice documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat din tara sa.7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor depune orice documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul local din tara sa.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA (conform art. 17 al 3 coroborat cu art. 19 din HG nr. 1660/2006). In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA (conform art. 17 al 3 coroborat cu art. 19 din HG nr. 1660/2006). In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 1.300.000 lei.Pentru prezentarea cifrei globale de afaceri echivalenta lei ? euro este cursul anual al BNR (EUR/RON): anul anul 2010 = 4, 2099; anul 2011=4, 2379 si anul 2012 = 4, 4560.Cerinta solicitata in baza art. 184 din OUG nr. 34/2006.Modalitate de indeplinire: 1.Completare Formular 6 -Fisa de informatii generale2. Prezentare bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), inregistrate si vizate de organele competente, conform prevederilor legale in vigoare - in masura in care sunt disponibile. In situatia in care bilantul contabil pentru anul 2012 nu este disponibil, autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestor documente, cifra de afaceri cumulandu-se. Eventualii sustinatori au obligatia depunerii acestor documente. Pentru oferta individuala insotita de sustinere cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, fie ofertant, fie sustinator. Pentru oferta comuna insotita de sustinere cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de toti asociatii, aceasta cumulandu-se, dar si de sustinator. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente.Pentru IMM cifra de afaceri se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlociiIn cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in baza art. 196 al. (2) din OUG nr. 34/2006, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind capacitatea economica si financiara se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de asociati si /sau sustinator.Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA (conform art.17 al.3 coroborat cu art.19 din HG 1660/2006). In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art.17. al.4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 8 Informatii privind sustinerea financiara / tehnica si/sau profesionala a unui tert ? daca este cazul Capacitatea financiara/tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea financiara / capacitatii tehnica si/sau profesionala trebuie sa
dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - Formular 19 (angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici) sau Formular 20 (Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, acesta fiind un instrument juridic, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, mentionate in Formularul 20.1 sau Formularul 20.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie
sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (tertul sustinator va completa formularele 1 si 2 in acest sens).
Angajamentele privind sustinerea financiara sau tehnica si/sau profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici vor fi prezentate in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire.
Angajamentele ferme privind sustinerea financiara sau tehnica si profesionala vor fi prezentate de in forma autentica, conform art. 186 al. 2 si 190 al. 2 din OUG nr. 34/2006.
Formularele precizate la aceasta sectiune se depun doar daca este cazul.
Solicitat in baza prevederilor art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006.
Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI., Cerinta nr. 7 - Informatii privind asocierea ?daca este cazul.Modalitatea de indeplinire: 1.Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, daca este cazul - Formularul nr. 16
Anexat la acordul de asociere, daca este cazul, se vor prezenta:
-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- Formularul nr.17
-Declaratie privind legalizarea acordului Formularul nr. 18
Formularele 16, 17 si 18 se depun doar daca este cazul.
Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 6 - Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze ? daca este cazulSolicitat in baza art. 188 din OUG. 34/2006.
Se solicita depunerea urmatoarelor documente:
1. Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta ? completare formular 14
2. Formularul nr. 15 ? Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare.
Formularul 15 se depune doar daca este cazul.
Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI., Cerinta nr. 5- O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se solicita depunerea urmatoarelor documente: 1.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? completare formular 13
Ofertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceasta declaratie. Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceasta declaratie, luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.
Cerinta este solicitata in conformitate cu art. 188 al. 3 din OUG nr. 34/2006.
Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI., Cerinta nr.4 Ofertantul trebuie sa dispuna de personalul necesar pentru indeplinirea contractului, respectiv:
1. Sef santier cu experienta profesionala in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare;
2. Responsabil tehnic cu executia (RTE)
3. Responsabil cu controlul calitatii (RCQ)
Se vor prezenta ca documente doveditoare: 1. CV-uri actualizate la zi ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului, semnate de catre fiecare titular in parte - completare Formular nr. 11.2. Acte de studii pentru specializarea solicitata fiecarui personal precum si orice alte documente doveditoare (autorizatii /certificate de atestare profesionala, decizie interna de numire RTE/RQ), dupa caz.
3. Documente incheiate conform prevederilor legale, din care sa rezulte modul de colaborare a ofertantului cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, contracte de colaborare, contracte de servicii)4. Angajamentele de participare obtinute de la fiecare persoana ce va fi implicata in realizarea contractului ? formularul nr.12
Persoanele propuse a fi implicate in indeplinirea contractului pot fi angajati proprii sau colaboratori.Ofertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceste documente. Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceste documente, luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.Cerinta este solicitata in conformitate cu art 188, al.3 din OUG 34/2006.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI., Cerinta nr. 3 Declaratie de angajament privind resursele umane. Ofertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceasta declaratie. Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceasta declaratie, luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.
Cerinta a fost solicitata in baza prevederilor art. 188 al.3 din OUG nr. 34/2006.
Se va prezenta Formularul nr. 10 ? Declaratia de angajament privind resursele umane.
Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI., Cerinta nr. 2 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceasta declaratie. Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceasta declaratie, luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.Cerinta a fost solicitata in baza prevederilor art. 188 al. 3 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Operatorii economici vor prezenta Formularul nr. 9 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere .Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI., Cerinta nr. 1 - Experienta SimilaraOfertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor) a minim 1 (un) contract de lucrari similare a carui valoare sa fie de minim 730.000 lei(fara TVA).Modalitatea de indeplinire: 1.Prezentarea listei privind lucrarile executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), ce va contine beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valorile, perioadele si va preciza daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in vigoare si daca au fost duse la bun sfarsit.-completare formular 72. Experienta similara ? completare formular 8. Executia lucrarilor va fi dovedita prin prezentarea de certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari, care sa indice informatiile prevazute la art. 188 alin. (3) lit.a) din OUG 34/2006 (beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin contracte de lucrari similare se intelege contracte care au obiect similar prezentului contract pentru care se organizeaza procedura de achizitie.In cazul in care contractele similare au fost semnate inainte de perioada solicitata - respectiv 5 ani- autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.In cazul unei oferte individuale insotita de sustinere, conditia va fi indeplinita ori de ofertant ori de sustinator.In cazul unei oferte comune, cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii, conform Ordinului ANRMAP 509/2011Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente intrucat nu se pot cumula cu oferta individuala/comuna cu si fara sustinere.Cerinta a fost solicitata in baza prevederilor art. 188 al.3 din OUG nr. 34/2006.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI. Documente care atesta implementarea standardelor sistemelor de management de mediu pentru activitatea de executie lucrari in domeniul constructii civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.Modalitate de indeplinire: prezentare Certificat ISO 14001 sau echivalent.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.-In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul unei asocieri, dovada se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert sustinator sau subcontractant.Cerinta solicitata in baza art. 194 din OUG nr. 34/2006.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI, Documente care atesta implementarea standardelor sistemelor de management al calitatii pentru activitatea de executie lucrari in domeniul constructii civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.Modalitate de indeplinire: prezentare Certificat ISO 9001 sau echivalent.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului- In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul unei asocieri, dovada se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert sustinator sau subcontractant.Cerinta solicitata in baza art. 191 din OUG nr. 34/2006.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA. NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 10:40