Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Renovarea/reabilitarea si dotarea etajului 2, corp C, Cetatea Oradea, in vederea infintarii si functionarii Centrului non-profit de sustinere a afacerilor in judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 331779
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 331779/17.07.2012
Denumire contract: Renovarea/reabilitarea si dotarea etajului 2, corp C, Cetatea Oradea, in vederea infintarii si functionarii Centrului non-profit de sustinere a afacerilor in judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Antoniu Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Municipiului Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Renovarea/reabilitarea si dotarea etajului 2, corp C, Cetatea Oradea, in vederea infintarii si functionarii Centrului non-profit de sustinere a afacerilor in judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia lucrarilor de renovare/reabilitare si dotare a etajului 2, corp C, al Cetatii Oradea in conformitate cu cerintele caietului de sarcini (PT) elaborat de proiectantul de specialitate pentru infiintarea si functionarea Centrului Non-Profit de sustinere a afacerilor in Oradea. Valoarea estimativa a achizitiei functie de care s-au stabilit pragurile valorice, experienta similara si garantia de participare este de 3657072 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 205, 632 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 73.141 lei.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr.2 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr.3 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;
- Delorean Ion Iulius- presedinte HCL nr.69/09.02.2012, pentru aprobarea bugetului /2012.- Eduard Florea - Director Directia Economica; -Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Iuliana Kadar, Viorica Krausz, Erika Pantis, Cristian Budurean, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea, iuliana Kocsis.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Cerinta nr.4. - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 7.300.000 lei.-Se va completa si prezenta formularul - Fisa de informatii generale . - Se va prezenta bilant contabil sau orice alte documente justificative din care sa reiasa cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron; 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar sau maxim 5 contracte similare finalizate cf. art.14 (1) din Ordinul 509/2011 in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui/caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.600.000 lei fara TVA, insotita de copia unor parti relevante ale contractului/contractelor declarate pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul/procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor si cel putin o recomandare din partea unui beneficiar.Nota: Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR., Cerinta 2.Inf. ref. la studiile si calif. pers. resp.pt ex. lucr care sa contina: -Specialist atestat M.C.P.N. in dom. restaurare piatra, sculpt piatra, stucatura : E-ex lucrari: minim 1 pers;
-Specialist atestat M.C.P.N. in dom restaurare lemn: A?studii, investig., cercetarea si evidenta monumentelor istorice, E-ex lucrari: minim 1 pers;
-sef santier - ing C.C.I.A.: cel putin 1 pers;
-RTE atestat de M.D.R.T., pt dom. I ? constr. civile si atestat M.C.P.N. in dom. consolidare si/sau restaurare structuri istorice: minim 1 pers;
-ing instal el., atestat de ANRE : minim 1 pers.NOTA: Dovada scriptica a detinerii pers de specialitate resp pt ex. lucr. se va face pe baza urm. doc: - prez de catre ofertant a copiilor xerox dupa contr. ind. de munca (cu exceptia datedatelor confident. ce privesc salariul) certif pt conform. cu originalul, contracte de colab. sau prestari servici, dec.de disp. sau angaj de part.; -copii diplome studii; -certif. de atestare valabile la data deschiderii ofertelo, Cerinta 3. Prezentare lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucraridin caresareiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor, Cerinta 4. Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul) - completare declaratie cuprinzand subcontractantii ( Formular nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti anexat) Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A. sau echivalent.Se va prezentarea un certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati., Cerinta nr.2 - Cerinte privind Standardele de protectie a mediului. Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A. sau echivalent. Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu conform conditiilor din standardul, SREN -ISO 14001/2005 - sistem de management de mediu sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc asigurarea protectiei mediului vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara max 70 pct. Alg. de calcul: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 70
Durata de executie a lucrarii exprimata in luni cu o durata minima realista de executie de 3luni respectiv termenul maxim acceptat pt executie de 6 luni
30
Descriere: durata de ex. (Dex. lucrare) minima realista va fi de 3 luni, iar durata de executie maxima acceptata va fi de 6 luni. Alg. de calcul: P(n) = ((Dex. lucrare) minima/(Dex. lucrare)n) x 30
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fisierelor electronice anexate prezentei invitatii in sect. 'Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera)
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer