Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REP. CAP. SPITALUL JUD. DE URG. CAL. CORP C , MODER. SI REFUNCTIONALIZARE ETAJ III- CHIRUGIE


Detaliu pentru invitatia numarul 314864
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Cod de identificare fiscala: 3233078
Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi
Telefon: 0242-313834
Fax: 0242-313834
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: REP.CAP.SPITALUL JUD. DE URG. CAL.CORP C , MODER. SI REFUNCTIONALIZARE ETAJ III-CHIRUGIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45215130-7 - Lucrari de constructii de clinici (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: REP.CAP.SPITALUL JUD. DE URGENTA CAL.CORP C , MODER. SI REFUNCTIONALIZARE ETAJ III- SECTIA CHIRURGIE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.09.2011 09:38
Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI , STR. EROILOR NR.1-3
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI , STR. EROILOR NR.1-3
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 1, 169, 063 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie privind situatia personala a opertorului economic, certificat ANAF sibuget localcertificat constatator ORC, Bilantul contabil la data de 31.12.2010, informatii generale, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, resurse umane, SR EN ISO 9001/2008, OHSAS 18001/2004 , ISO 14001, sau echivalent
din SEAPgarantia de participare -15.000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
GARANTIA LUCRARII
9
Descriere: a)Pentru ofertele care prevad garantia de 24 de luni se acorda - 2 puncte; b)Pentru ofertele care prevad perioada de garantie intre 24de luni si 48 de luni ? 6 puncte; c)Pentru ofertele care prevad perioada de garantie minim 60 luni ? 9 puncte;
Proceduri tehnice de executie/instructiuni de lucru descrise
21
Descriere: Proceduri tehnice de executie/instructiuni de lucru aferente lucrarilor de executie a obiectivului de investitii solicitate conform Caietului de sarcini - detaliere, specificarea materialelor folosite: 1. Instalatii electrice curenti tari ; 2. Pereti despartitori din gips carton pe structura metalica cu vata minerala; 3. Tamplarie de aluminiu; 4. Instalatie de incalzire; 5. Zugraveli si vopsitorii ; 6. Instalatie curenti slabi ? semnalizare personal medical; 7.Instalatii sanitare. Pentru fiecare din cele 7 proceduri solicitate se acorda cate maxim 6 puncte. Punctajul pentru factorul de evaluare Proceduri tehnice de executie / instructiuni de lucru descrise se acorda astfel: a)Pentru ofertele care prezinta lipsa de informatii sau informatii incorecte se acorda 0 puncte; b)Pentru ofertele care prezinta caracter enuntiativ si general se acorda 2 puncte; c)Pentru ofertele care prezinta procedurile detaliat descriptiv se acorda 6 puncte;
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer