Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Repara?ii acoperi?, modernizare si anvelopare imobil Laborator Analize Medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 353467
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Numar invitatie: 353467/06.09.2013
Denumire contract: Repara?ii acoperi?, modernizare si anvelopare imobil Laborator Analize Medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +40 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Neag Ioana Liana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Institutului din str.Constanta nr.5 Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Repara?ii acoperi?, modernizare si anvelopare imobil Laborator Analize Medicale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii acoperis, modernizare si anvelopare imobil Laborator Analize Medicale conform caietului de sarcini, cu o valoare estimata de 870.000 lei fara tva.Mentionam faptul ca in cazul prezentei achititii, s-a intocmit un caiet de sarcini de catre proiectant, inclusiv o lista de articole si cantitati, clare si certe, nefiind cazul de cheltuieli diverse si neprevazute(nu exista studiu de fezabilitate, fondurile fiind solicitate in baza unei note de fundamentare).
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 870, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Garantia de participare este in cuantum de 17.400lei-Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 de zile.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit b din OUG 34/2006, respectiv 4650 lei, suma ce se retine si in situatia prevazuta de alin.2 al aceluiasi articol, in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.- Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902In situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o raporate si evaluare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- Se accepta constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006- Garantia de buna executie se constituie in momentul semnarii contractului de catre executant
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 32. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale, care vor demonstra situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 94, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian- Marza Alina Corina ? director financiar contabil- Torok Klara ? sef birou financiar contabil- Sef Birou Tehnic ? Ing. Rusu Constantin- Sef Birou Achizitii Publice Contractare Jr. Neag Ioana Liana 1. Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt pers fizice juridice romane) documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt pers fizice straine)- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, societatea desemnata castigatoare va preyenta, pentru conformitate documentukl in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ultimul bilant cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente.2 Informatii generale cu Declaratie privind cifra medie de afaceri pe domeniul de activitate pe ultimii 3 ani de cel putin 1.600.000lei si se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2 Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari . Respectivele certificari indica beneficiari, indifferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor. Din prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani trebuie sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si duse la bun sfarsit lucrari similare in baza a cel putin un contract in valoare de cel putin 600.000 lei fara tva.? form. Nr. 53. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform formularului atasat? form. Nr. 64. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere conform formularului atasat? form. Nr. 78. Subcontractantii si specializarea acestora 1.Certificat ISO 14001 sau echivalent- dovada implementarii si certificarii de catre ofertant a unui sistem de management al protectiei mediului in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent7. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent- dovada implementarii si certificarii de catre ofertant a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent, in domeniul obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer