Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparare gard incinta Sucursala Romag-Termo


Detaliu pentru invitatia numarul 311277
Autoritate contractanta
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Cod de identificare fiscala: R10882752
Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0750250576
Fax: 0252/323685
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparare gard incinta Sucursala Romag-Termo
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45223821-7 - Elemente prefabricate (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reparare gard incinta Sucursala Romag-Termo
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.08.2011 13:27
Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Nicolae Iorga nr 1, DrTrSeverin, judMehedinti
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Nicolae Iorga nr 1, Dr Tr Severin, jud Mehedinti - sala de licitatii
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Regie Autonoma apartinand MECMA)
Valoare estimata: 244, 317 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind sit. personala a op.economic;Decl. privind neîncadrarea însit. prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006;Decl. privind calit. de participant la procedura;Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat sicatre bugetul local;Certificat Unic de Înregistrare;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Inf. generale;Bilant contabil la data 31.12.2010;Decl. privind lista princ. lucrari executate în ultimii 5 ani;Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Inf. referitoare la personalul de executie a lucrarilorDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent;SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent
atasata electronic, garantia de participare 4800 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer