Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparare si intretinere a statiilor de epurare


Detaliu pentru invitatia numarul 17954
Autoritate contractanta
SOCIETATEA COMERCIALA JUDETEANA DE APA S.A. BRAILA
Cod de identificare fiscala: RO 10798504
Adresa: Bd. Al. Ioan Cuza nr.3 etaj 5, Braila, Braila
Telefon: 0239616544
Fax: 0239626504
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparare si intretinere a statiilor de epurare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45259100-8 - Reparare si intretinere a statiilor de epurare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie efectuarea de verificari si reparatii la instalatiile hidro la Statia de pompare 1, Statia de pompare 2, decantor IMHOFF si reteaua de canalizare (2 km) din localitatea Movila Miresii, astfel : -efectuarea de verificari si reparatii la instalatiile hidro de la S.P.1, S.P.2 si decantor IMHOFF de la Statia de Epurare Movila Miresii-verificarea si repararea instalatiei de refulare in pompa;
-verificarea si repararea instalatiei de sifonare cu armaturile aferente;
-verificarea si repararea pompelor de lichid existente : CRIS 125 / EM 22 KW ; CRIS 200 / EM 22 KW ? cu armaturile aferente;
-verificarea si repararea armaturilor existente.
Stare procedura: -
Data publicarii: 23.03.2007 15:59
Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2007 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Alexandru ioan Cuza nr.3 etaj 5, Braila
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente :1. autorizatia de functionare in copie;2. declaratie pe propria raspundere data de administratorul ofertantului, din care sa rezulte ca nu se afla in stare de faliment ori lichidare, ca afacerile nu ii sunt conduse de un administrator judiciar si ca activitatile sale comerciale nu sunt suspendate;3.ultimul bilant contabil;4. cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;5. declaratie referitoare la echipamentele tehnice, forta de munca si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
-formularea unei solicitari scrise, inaintata la sediul societatii. Documentatia solicitata va fi transmisa de catre societate prin posta sau prin ridicarea directa de la sediul societatii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer