Achizitie publica - ?Reparare strazi in comuna Svinita, judetul Mehedinti ?
Detaliu pentru invitatia numarul 325495
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325495/03.05.2012
Denumire contract: ?Reparare strazi in comuna Svinita, judetul Mehedinti ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SvinitaCod fiscal: 4550996, Adresa: Svinita str.2, nr 26, Svinita, Telefon: 0252368253, Fax: 0252368407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.2, nr 26, Svinita, Romania, cod postal: 227440, telefon: +40 0374018097, fax: +40 0252368407, persoana de contact: Sediu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.2, nr 26, Svinita, Romania, cod postal: 227440, telefon: +40 0374018097, fax: +40 0252368407,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparare strazi in comuna Svinita, judetul Mehedinti ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reparare strazi in comuna Svinita, judetul Mehedinti ?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 128.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 4400 lei. Perioada de valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? din OUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 2217 lei. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; -prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO18TREZ46324700271XXXXX, deschis la Trezoreria mun. Orsova)-depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.-sau prin orice alt instrument bancar de plata;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici / tertul sustinator participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mai sus mentionat. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2. 3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara deschiderii ofertelor Pentru persoane juridice/fizice romane :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Judetean Mehedinti le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/20104. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire CURICI NICOLAIE - Primar, BALACI MILCA - Responsabil achizitii.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriii) Se va atasa, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie conforma cu originalul). Ofertantul clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor au obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.2. -Cazier judiciar pentru operatorul economicCazier judiciar pentru actionari/asociati si administrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator (sau echivalent) .Ofertantul are obligatia sa prezinte in original/ copii legalizate sau copii conform cu originalul cazierul judiciar al operatorului economic precum si pentru actionari/asociati siadministrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator emis de O.R.C.? formulare tip emise de autoritatile competente valabile la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri in domeniul depe ultimii 3 ani sa fie de minim 440.000 lei in domeniul de activitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada unei lucrari similare, executata si dusa la bun sfarsitin ultimii 5 ani (lucrari de drumuri).Valoarea contractului de lucrari prezentat drept experienta similara solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti, pentru lucrari de drumuri, trebuie sa fie de minim 220.000 lei fara TVA., 2. Ofertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele si utilajele pe care acesta o mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizata pentru executia lucrarilor.Dotari minime: Statie de preparat mixturi asfaltice autorizata conform legii; Finisor; Repartizator mixturi asfaltice; Autogreder; Compactoare; Autobasculante; BuldoexcavatorIncarcator frontal ; Instalatie deimprastiat emulsie bituminoasa; Cisterna de apa cu dispozitiv stropire; Autobetoniera; Laborator autorizat ( de minim gradul II)., 3. Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului.Pentru executie: 1 Responsabil de contract ? inginer CFDP ; 1Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) ? inginer; 1 Responsabil tehnic cu executia ; 1Responsabil tehnic cu calitatea;, 4. Informatii privind subcontractantiiLista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare. 1. Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, 2. Standard de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 10:53