Achizitie publica - Reparare subansamble masini de carbune, MP 600 t/h, respectiv MC 2400 t/h
Detaliu pentru invitatia numarul 324076
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324076/12.04.2012
Denumire contract: Reparare subansamble masini de carbune, MP 600 t/h, respectiv MC 2400 t/h
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada N. Iorga, nr. 1, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250545, fax: +40 252315848, persoana de contact: REGISTRATURA / BIROUL REPARATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada N. Iorga, nr. 1, DR. TR. SEVERIN -SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparare subansamble masini de carbune, MP 600 t/h, respectiv MC 2400 t/h
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparare subansamble masini de carbune, MP 600 t/h, respectiv MC 2400 t/h
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 693.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3272 lei(IMM-uri -50%).In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular IMM), prezentata in original, la vedere.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se constituie la alegere, prin: -virament bancar in contul R.A.A.N. , cod IBAN RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti, ?instrument de garantare (Formular 20) emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantul a depus o contestatie la C.N.S.C., iar aceasta a fost respinsa. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1636 lei, in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % ( 5% IMM-uri) din valoareacontractului fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului de servicii se constituie prin instrument de garantare (formular 21) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului.In cazul neprezentarii instrumentului de garantare in termen de 15 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea? in original.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Se va completa si prezenta - Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? in originalCerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.Nota: Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantul care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul, sunt : - ing. Constantin BOLOCAN- dr. ec. Gheorghe DULCEA- ing. Dumitru MARCULESCU- cons. jr.Iulian RAICU- ing. Dumitru NAVLIGU- ing. Gabriel STEFANA- ing. Valentin ADAM- sing. Petrica PETRE- sing. Mihai BANICA- ec. Constantin CROITORU- ing. Livia DOROBANTU- ing. Eugenia PADUCEL- cons. jr. Dorina MANZALACerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Se va completa si prezenta Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare laprocedura cu oferta independenta?, in original Cerinta nr. 1Ofertantiivor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emiscu MAX. 30 de zile inaintea datei limita depunere oferte -se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Conditie de calificare: Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluitrebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru persoane juridice /fizice strainePrezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta nr. 1 O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa prezinte minim un document (contract, proces verbal de receptie, confirmare de comanda) insotit de recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului , prin care sa confirme prestarea de servicii similare serviciilor ce fac obiectul contractului, Cerinta nr.3Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Cerinta nr. 4Informatii privind asocierea (daca este cazul) Cerinta nr. 1Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata in SEAP, prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 10:59