Achizitie publica - REPARAREA INSTALATIEI DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE LA DNDR BAITA BIHOR
Detaliu pentru invitatia numarul 338190
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338190/25.10.2012
Denumire contract: REPARAREAINSTALATIEI DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE LA DNDR BAITA BIHOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"Cod fiscal: R 3321234, Adresa: Str.Reactorului, nr. 30 , loc.Magurele, jud.Ilfov, Magurele, Telefon: +40 214042318, Fax: +40 214042318
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARAREAINSTALATIEI DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE LA DNDR BAITA BIHOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Repararea instalatiei de furnizare a energiei electrice la DNDRBAITA ?BIHOR
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 968 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan de part este de: 2000 leiIn cazul unei asocieri, garan de part poate fi constituita de oricare din membrii asocierii. Garan pentru part. se va constitui pentru suma mentionata, optional in urmatoarele forme: 1. Scrisoare de garan. bancara sau un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmita conform Formular 6A sau 6B - Scrisoare de garantie bancara. Documentul in original va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud.Ilfov) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. Virament bancar prin ordin de plata in contul: RO92BPOS70903296299ROL0B deschis la BANC POST - Ag. Magurele. Documentul va fi scanat si atasat in SEAP astfel incat sa fie lizibil, numai in format PDF sau JPG.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87, alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge eventuala contestatie depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278/1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de achizitie publica, in lei exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurare sau- Virament bancar prin ordin de plata sau depunere de numerar intr-un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante sauprin depunerea unui avans de 0, 5% din pretul contractului si retineri succesive din facturi, intr-un cont deschis la o banca agreata de ambele parti si pus la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea, Formular 1din sectiunea Formulare, Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Formular 2 din sectiunea Formulare, Cerinta nr. 3 Declaratie privind inexistenta conflictului de interese, Formular 3 din sectiunea Formulare ((persoanele implicate - Nicolae Victor Zamfir; Mitica Dragusin; Constantin Ivan; Alexandru Popescu; Dinu Dorel; Cristina Sima; MariaIvorciuc - in derularea procedurii din cadrul autoritatii contractante se regasesc si in F3 din cadrul sectiunii Formulare)Cerinta nr. 4 Declaratie privind participarea cu oferta independenta, Formular 4 din sectiunea Formulare , Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 5 din sectiunea Formulare, ,Cerinta nr. 6 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l/i exclude peacesta/acestia din procedura de atribuire a contractului in cauza.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniuPentru persoanele juridice/fizice straineDocumente relevante privind indeplinirea obligatiilor fiscale in tara de origine ? in traducere certificata in limba romana. Cerinta nr. 1Inregistrare: Pentru persoanele juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).Pentru persoanele juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere autorizata in limba romana.Atestate Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) tip A1, A2, B, C1A si C2A - conform prevederilor Legii 13/2007, cumodificarile si completarile ulterioare, si a Ordinului nr. 24/2007 al presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei, privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, cu modificarile si completarile ulterioare, Modalitatea de indeplinireAceste documente vor fi prezentate in copie lizibila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereSe solicita ca ofert sa dovedeasca ca are la dispozitia sa pers cu experienta: -ing resp/coordonator lucrare;
- Ing instalatii electrice autorizati grad IIIA si IIIB (conform Ordinului nr.90/2009 al presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic) pentru curenti de medie tensiune: minim doua persoane- reprezentant controlul calitatii (RCC);Tot pers implicat trebuie sa-si declare dispon cu privire la realizarea ctr.Pt pers. resp cu realizarea ctr. se vor prezenta obligatoriu urmatoarele doc: Tot pers implicat trebuie sa-si declare disponibilitatea cu privire la realizarea ctr.Pt pers resp cu realizarea ctr. se vor prezenta obligurmatoarele doc: - CVdecl privind disp pt lucr in orginal, Experienta similaraOfertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de lucrari similareSe vor prezenta in sustinerea indeplinirii acestei cerinte urmatoarele: - Fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare; ( Formular 9).- copii ale contractelor propuse ca experienta similara sau copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv;
- copii ale proceselor-verbale la terminarea lucrarilor;
- recomandari de la beneficiarii contractelor propuse ca experienta similara. ISO 9001 sau echivalentISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 13:43