Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REPARAREA MASINILOR DE BIROU?, Cod C.P.V.- 50310000-1


Detaliu pentru invitatia numarul 286224
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Cod de identificare fiscala: 17090636
Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara
Telefon: 0256/490281
Fax: 0256/407066
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?REPARAREAMASINILOR DE BIROU?, Cod C.P.V.- 50310000-1
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50310000-1 - Repararea si intretinerea masinilor de birou (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: REPARAREAMASINILOR DE BIROU : Servicii de reparare a calculatoarelor, Servicii de reparare a fotocopiatoarelor, Servicii de reparare a perifericelor informatice?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.03.2011 16:31
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul DGASPC Timis , str. P-ta Regina Maria, nr.3, Timisoara
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Timis , str. P-ta Regina Maria, nr.3, Timisoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 43, 480 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Completarea Formular 12A(Declaratie eligibilitate);Certificatul de participare la licitatiecu oferta independenta;CompletareaFormular 12B(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006)Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul generalal statului si la bugetul local;Certificat constatator emis de ORC;Certificat de inregistrare eliberat de ORC;;Completarea Formularului 12E Lista principalelor SERVICII efectuate in ultimi 3 ani( valoare de 40000 lei);Certificat SR EN ISO 9001:2001-in copie legaliz, Formularul 12 I - PERSOANELE RESPONSAB EXECUTIA CONTRACTinsotit de : CV-urile a 3 persoane cu profil de pregatiretehnic si copii dupa certificatele de competente (atestari)service echipamente copy/print/fax? atestare pentruCanon, Minolta, HP ;
- CV-urile pentru douapersoane si copie autorizare/ certificare Microsoft pentru service sisteme de calcul/notebook-uri si servere ;Formularul 12G, dupa caz;
din SEAP, Garantie participare: 435leiJustif. aleg proced : val.est a contr pe 2011 e 43480Lei si e optiune prelungireact adit pana la 30apr2012, conf.art6(3)/HG925/06, val estimata totala >15000 eur
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer