Achizitie publica - Repararea autoturismelor din dotarea Primariei municipiului Deva care vor consta in reparatii la sistemul electric , sistemul mecanic , tinichigerie , vopsitorie si transport pe platforma .
Detaliu pentru invitatia numarul 337676
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337676/18.10.2012
Denumire contract: Repararea autoturismelor din dotarea Primariei municipiului Deva care vor consta in reparatii la sistemulelectric , sistemulmecanic, tinichigerie , vopsitorie sitransport pe platforma.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254210072, fax: +40 254210072, persoana de contact: Radu Petru Dorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania , Primaria municipiului Deva , sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Repararea autoturismelor din dotarea Primariei municipiului Deva care vor consta in reparatii la sistemulelectric , sistemulmecanic, tinichigerie , vopsitorie sitransport pe platforma.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reparatii la sistemulelectric , sistemulmecanic, tinichigerie , vopsitorie si transport pe platforma.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1.900, 00, 00 lei .Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare prin virament bancar se poate depune in contul RO 83 TREZ 366 5006 XXX 000 122.Se va prezenta formularul nr.01 daca se prezinta instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Conform ART. 278^1 din OUG 34 / 2006 In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;d) intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv - 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei;e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv - 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.001 lei;f) peste 4.200.000.001 lei - 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei.(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea, se va prezenta in originalcu numele , semnatura , stampila , data2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006se va prezenta in originalcu numele , semnatura , stampila , data3)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006se va prezenta in originalcu numele , semnatura . stampila , data.Declaratia se va prezenta si de subcontractant cat si de tertul sustinator ( dupa caz).Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt :1 -Primar Petru Marginean , 2 ? Viceprimar Mos Ovidiu , 3 ? Viceprimar MariusSurgent, 4 ? Director tehnic Ludovic Szots , 5 ? Director economic Nicula Viorica , 6 ? Consilieri locali : Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu-Mircea, Chisota Roxana Axenia, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Morar Nicolae Marcel , Muntean Marian, Muntean Mircia, Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan , Takacs Iosif, Tonea Vasile, 7 - Consilier Radu Petru Dorin4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - se va prezenta in original cu numele, semnatura , stampila , data5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va prezentain originalcu numele , semnatura , stampila , data. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.6) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.7) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator din care sa rezulte ca firma are ca obiect de activitate servicii de reparatii a autoturismelor , carese va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul ? valabil la data de depunere a ofertelor . Se vor prezenta : Autorizatia Tehnica?prin care ofertantuleste autorizat sa presteze serviciile de reparatii conform obiectului achizitiei publice , valabila la data limita de depunere a ofertelorsi Autorizatia Tehnicaprin care ofertantuleste autorizat sa efectueze Inspectia Tehnica Periodica , valabila la data limita dedepunere a ofertelor , in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu originalul ? .Actul normativ pentru obtinerea Autorizatiei Tehnice pentru prestarea serviciilor de reparatiieste Legea 222 din 22 mai 2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 82/2000 privind autorizarea agentilor economici care presteaza servicii de reparatie, de reglare si/sau desfasoara activitate de reconstructie a vehiculelor rutiere . Organul emitent abilitat este Regia Autonoma ? Registrul Auto Roman ? , organism tehnic specializat al Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei .Actul normativ pentru obtinerea Autorizatiei Tehniceprin care ofertantuleste autorizat sa efectueze Inspectia Tehnica Periodica este ORDIN nr. 2.133 din 8 decembrie 2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica - RNTR 1 emis de MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI .Inspectiile tehnice periodice se efectueaza de Regia Autonoma "Registrul Auto Roman", denumita in continuare R.A.R., organism tehnic specializat al Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, prin reprezentantele sale judetene sau prin operatori economici autorizati si monitorizati de R.A.R.Pentru persoane juridice/fizice straine prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani , sa fie minim de 120.000, 00 lei, fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1-O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ., 2 ? -lista cu personalulmuncitor de specialitate, 3 ? Sustinere din partea unui tert ( daca este cazul ) . In cazul in care ofert/candid isi demonstr capacit tehnica si prof. invocand si sust. acord, in conformi cu prev alin. (1), de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sust. de care benef, de regula, prin prez unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz candid/ofert resursele tehnice si profes invocate. Persoana care asig sust tehn si profes nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proc de atrib, conf preved art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." Pentru a-si demonstr sit pers. persoana care asig susti trebuie sa prez: Decl.pe propr raspundere privind eligibil, Decl.privind neincadr in prev. Art.181 lit. a), c^1) si d)., 4 ? Acord de asociere ( daca este cazul ), 5 - Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora( daca este cazul ) Se prezinta Acord de subcontractare 1- Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 11:31