Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Repararea si intretinerea str. Zefirului


Detaliu pentru invitatia numarul 336622
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tarnaveni
Numar invitatie: 336622/04.10.2012
Denumire contract: Repararea si intretinerea str. Zefirului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului TarnaveniCod fiscal: 4323535, Adresa: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Telefon: 0265/443400, Fax: 0265/446312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 265443400, fax: +40 265446312, persoana de contact: TEODOR MUTH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, cam. 30, Tarnaveni, jud Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Repararea si intretinerea str. Zefirului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Repararea si intretinerea unei strazi din municipiul Tarnaveni
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.700 lei, iar pentru IMM ?uri este de 1.350 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limit de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este RO43TREZ4795006XXX000044, deschis la Trezoreria Tarnaveni. Garantia de participare se constituie prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din HG 925/2006. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 2.700 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% (5% pt IMM) din pretul contractului fara TVA. Constituirea gar de buna executie se va face printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig. ( conf. prev. art. 90, alin. (1) din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contr. Pe parcursul indeplinirii contr, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita ca drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va restitui conform HGR 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul A; 2) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ?Formularul B; 3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul O. Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Meghesan Nicolae Sorin, Barmou Mohamed Kheir, Groza Viorel Razvan, Coros Ioan, Muth Rodica, Beleanu Celestin, Balint Ibica, Muth Teodor, Gherman Vasile; Consilieri locali: Antonya Mihail, Bercea Ioan, Bunea Teofil, Cimpoca Alin Claudiu, Ciulea-Porime Pavel, Cosma Florin Adrian, Creta Ioan, Fodor Alexandru Iosif, Mandroiu Armina Diana, Matei Alexandru Adrian, Mihailescu Alin Marius, Modorcea Ovidiu Vasile, Piaskovski Stanislau, Serban Mariana, Sim Florin Daniel, Szabo Albert, Toma Georgeta Mariana, Torok Cristina; 4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul U; 5) Certificat de participarela licitatie cu oferta independenta ? Formularul C; 6)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna aterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC, copie simpla, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L 85/2006 privind procedura insolventei sau ca soc se afla in incapacitate de plata. AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea pt conf. doc. in original/copie legalizata. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, , in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceriglobale care vizeaza activ din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 540.000 lei. In acest caz AC are obligatia de a lua in consid si data la care op ec a fost infiintat sau si- a inceput activitatea. IMM- urile beneficiaza de red pragului impus pentru CA cu 50%.In cazul as dintre 2 sau mai multi op ec, fiecare dintre acestia incadrandu ? se in categ IMM, as rezultata beneficiaza de red prevazute la art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, respectiv red cu 50% a CA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declprivind lucr ex. si duse la bun sfarsit sau contract de lucrari de asfaltare finalizat insotit de certificari de buna executie pt cele mai importante lucrari si care sa indice beneficiarii, valoarea si locul ex. lucrarilor si daca au fost ex. in conf. cu normele prof. din domeniu., Decl privind utilajele, mijl de transport, inst si echip teh de care dispune op ec pt indepl corespunz a contr de lucrari inclusiv dot de care dispune ( in dotare proprie, prin inch, leasing, sau contr de comodat ) insotita de copia xerox a certif de inmatr, actul de propr, chirie sau orice alte doc care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora; Avand in vedere specif lucr de drumuri se impune nec detinerii de catre ex lucr a unei statii de mix asf sau a unui contr de furniz pentru mix asf. La aceste lucrse impune si dovada detinerii unui lab min grad II pentru verif capac portante si a mix asf , in proprietate sau chirie, sau un contr de prest serv cu un lab care indepl cond impuse. Se va permite si prezentarea unui angajament., Decl ref la personalul de special responsabil pt executia lucr, care sa cuprinda obligatoriu min urmatorul personal de special: un ing licentiat in specialit de drumuri si poduri; un resp teh cu ex (RTE) atestat de MDRT in domeniul lucr de drumuri si poduri. Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate si de executie se va face pe baza urmatoarelor doc: - prez de catre of a copiilor dupa contr indiv de munca, contr de prest serv pt acestia, sau orice alt tip de contr incheiat in conditiile legii;
- copii dupa dipl de studii absolvite; - copii ale autoriz/ atestatelor emise de organismele acreditate in domeniu ( toate acestea certif pt conform cu orig). Se permite si prezentarea unui angajament si doar daca este declarat castigator, op va incheia contr indiv de munca., Lista cu subcontr, specializizarea acestora, acord de subcontr precum si informatii privind proportia in cadrul contractului ce face obiectul achiz ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontr (daca este cazul). Intre of (antrepr gen sau as) si subcontr se va incheia in mod oblig contr de subcontr incheiat in conditiile contractuale dintre of si AC si va fi parte din oferta teh a of si va cuprinde in mod oblig: a) obiectul contr de subcontr, trebuie sa faca referire la partile din lucrare ce vor fi ex de subcontr respectiv; b) val contr de subcontr; c)durata contractului de subcontr; d) drepturi si oblig ale partilor, conditii de reziliere a contr de subcontr., Mai multi op. ec au dreptul de a se as cu scopul depunerii of comune, fiind obligati sa depuna in acest caz ac de as, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Ac de as va fi insotit de o decl pe proprie rasp prin care as se obliga, in cazul in care as va fi declarat castig, sa prezinte ac de as in forma autentica (de catre un notar public, in conf. cu prev. art. 8, lit. b) a legii 36/1995 actualiz) inainte de semn contr. Cand un grup de op depun of com, cerintele privind sit. pers si cap. de exerc a act. prof. trebuie sa fie indeplinita de fiecare as, iar cerintele privind sit. ec. si fin., precum si cap. teh si prof se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei as, cerintele solicitate pt indeplinirea criteriilor privind stand de asig.a calit, nu se pot demonstra prin luarea in considerare a tuturor membrilor din as, trebuiesc indeplinite in mod oblig cel putin de lid as. Certif emise de organele ind de acreditare care atesta implementarea sist de manag al calit ? certif ISO 9001 ? privind sist de manag al calitatii pt lucr de drumuri si poduri (sau echiv), valabil la data deschid of.Nota: Incaz de as documentele care dovedesc implem unui sist al manag calitatii vor fi prezentate cel putin de lid as. Nu se accepta of in curs de implem., Certif emise de org independente de acreditare care atesta impl sist de manag de mediu ? certif ISO 14001 ? privind sist de manag de mediu pt lucr de drumuri si poduri (sau echiv), valabil la data deschid of.Nota: Incaz de as documentele care dovedesc implementarea unui sist de manag de mediu vor fi prezentate cel putin de lid as. Nu se accepta of in curs de impl.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul Primariei Muncipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, Tarnaveni, jud. Mures
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 07:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer