Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Repararea suprafetelor degradate, inclusiv plombarea gropilor la imbracaminti bituminoase cu 700 tone mixtura asfaltica BA8 (plombe asfalt), strazi si trotuare in Orasul Jimbolia


Detaliu pentru invitatia numarul 321813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL JIMBOLIA
Numar invitatie: 321813/13.03.2012
Denumire contract: Repararea suprafetelor degradate, inclusiv plombarea gropilor la imbracaminti bituminoase cu 700 tone mixtura asfaltica BA8 (plombe asfalt), strazi si trotuare in Orasul Jimbolia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL JIMBOLIACod fiscal: 2502763, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Telefon: 0256360770, Fax: 0256360784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, jud. Timis, Romania, cod postal: 305400, telefon: +40 256360770, fax: +40 256360784, persoana de contact: LUCIAN BUJOR FAUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, jud Timis, Romania, sala de sedinte a Consiliului Local Jimbolia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Repararea suprafetelor degradate, inclusiv plombarea gropilor la imbracaminti bituminoase cu 700 tone mixtura asfaltica BA8 (plombe asfalt), strazi si trotuare in Orasul Jimbolia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Repararea suprafetelor degradate, inclusiv plombarea gropilor la imbracaminti bituminoase cu mortar asfaltic cu adaos de criblura, cu 700 tone mixtura asfaltica BA8 (plombe asfalt), strazi si trotuare in Orasul Jimbolia
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5000 lei. Mod de constituire: valabila cel putin 90 zile de la data depunerii ofertei.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita in conf.cu preved.art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Virament bancar in contul A.C.: RO96TREZ62521300205 (se va prezenta copie lizibila dupa ordinul de plata), - se permite si modalitatea depunerii la casieria AC a sumei de 5000 lei pentru constituirea garantiei de participareGarantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va retine suma de 2822 lei din garantia de participare, calculata conform prevederilor art 278^1 di OUG nr. 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC. Autoritatea contractanta are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: -revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
-fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;Garantia de participare se va returna cf. prevederilor art. 88 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Cf art. 90 (1) HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor aplica prevederile art 91 si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Se va completa in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Nota: legat de conflictul de interese nominalizam persoanele din cadrul AC cu functie de decizie in cadrul prezentei proceduri: Kaba Gabor - primar, Calina Sorina-contabil, Boldor Augustin viceprimar-presedinte CE, Nitoi Ionel membru CE, Gain Eugen membru CE, Faur Lucian membru CE, Moga Ciprian membru CE -Se va completa in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare. ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat -Se va prezentain original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Se va completa in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare ? in original;Certificat de cazier fiscal -Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor Certificat constatator - Se va prezenta in original, copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, eliberat deOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de care apartine, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Nota: AC nu va limita dreptul nici unui operator econ de a participa in cadrul procedurii cu oferta, atat timp cat impotriva acestuia nu exista o sentinta a judecatorului sindic de intrare in faliment.**Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile incheiate pe anii 2008, 2009, 2010. Pentru of. nerezidenti, bilanturile vor fii insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a val. reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea, Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimiii 3 ani (2008, 2009, 2010) sau (2009, 2010, 2011) in cazul in care op. ec.si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, se solicita indeplinirea unei cifre medii de afaceri de 450.000 lei (cf. art. 9, lit.b HG 925/2006 actualizata).Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei;Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.Of. care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Of. trebuie sa faca dovada, cel putin, a unei lucrari simil. ex.si dusa la bun sfarsit in val. de minim 180.000 lei, insotit de pv de receptie finala a lucr.se va prezenta in copie contr. sau parti relevante ale contr. si pv la terminarea lucrarii, Decl pe propria raspundere privind personalul/organismul tehnic de special.de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;responsabil cu controlul calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii- studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorPrin completarea acestei declaratii, ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine ori are la dispozitiemuncitori calificati si necalificati disponibili, personal de specialitate atestat si specializat in domeniul ce face obiectul prezentei executii de lucrari, astfel: -sef santier ? inginer/subinginer in specialitatea de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- responsabil tehnic cu executia, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismu, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie pe propria raspundere privind proportia (partea) in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru caen-ul ce face obiectul contractului de executie lucrari, Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru caen-ul ce face obiectul contractului de executie lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasament invitatiei, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer