Achizitie publica - Repararea suprafetelor degradate, inclusiv plombarea gropilor la imbracaminti bituminoase cu 650 tone mixtura asfaltica BA8 (plombe asfalt), strazi si trotuare in Orasul Jimbolia
Detaliu pentru invitatia numarul 346801
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346801/15.05.2013
Denumire contract: Repararea suprafetelor degradate, inclusiv plombarea gropilor la imbracaminti bituminoase cu 650 tone mixtura asfaltica BA8 (plombe asfalt), strazi si trotuare in Orasul Jimbolia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL JIMBOLIACod fiscal: 2502763, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Telefon: +40 0256360770, Fax: +40 0256360784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Romania, cod postal: 305400, telefon: +40 0256360770, fax: +40 0256360784, persoana de contact: LUCIAN BUJOR FAUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Repararea suprafetelor degradate, inclusiv plombarea gropilor la imbracaminti bituminoase cu 650 tone mixtura asfaltica BA8 (plombe asfalt), strazi si trotuare in Orasul Jimbolia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Repararea suprafetelor degradate, inclusiv plombarea gropilor la imbracaminti bituminoase cu mortar asfaltic cu adaos de criblura, cu 650 tone mixtura asfaltica BA8 (plombe asfalt), strazi si trotuare in Orasul Jimbolia.Valoarea estimata fara TVA :241.938, 45 lei (Diverse si neprevazute =0 lei, conform buget )
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 938.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 4.838, 77 lei (In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare). Gr de participare se constit in conf cu prev art. 86 din HG nr. 925/2006 pt aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modif si compl ulterioare.Perioada de valabilitate a gr pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.IMPORTANT: In cazul dep de oferte in asociere, gr de participare trebuie const in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de oper econom.Gr de participare emisa in alta limba decat romana va fi prez in original si va fi insotita de traducerea autoriz in limba romana. In cazul in care gr de participare se va const prin virament bancar, contul AC este RO96TREZ62521300205XXXXX deschis la Trez Jimbolia.Op economici vor depune dovada constit gr de participare scanata in SEAP pana la data limita a dep ofertelor si in original (altul decat O.P. ? ordin de plata) la Registratura AC (adresa din invitatia de participare). Data lim de depunere a gr de participare in original (altul decat O.P.) este data limita de dep a ofertelor. Neconstituirea gr de participare solicitata in D.A, reprezinta motiv de respingere a ofertei.In masura in care CNSC respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din gr de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (a) din OUG nr. 34/2006 suma de 2.419, 38 lei.(Model Formular nr. 1)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, actualizata.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), cu exceptia situatiilor in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizataDaca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat. Daca este cazul, Tertul sustinator va depune Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/20063. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat, de Tertul sustinator si/sau de Subcontractant.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Postelnicu Darius-Adrian -Primar, Gorgan Daniel ? presedintele comisiei de evaluare, viceprimar, Nitoi Ionel - membru comisie de evaluare, secretar, Gain Eugen-membru comisie de evaluare, Faur Lucian-Bujor- membru comisie de evaluare, Moga Ciprian-Florin-membru comisie de evaluare si consilierii locali Baca Ioan, Barna Petru-Ladislau, Ciuciulete Petru, Corneanu C-tin, Ferescu Laura-Marioara, Kaba Gabor, Kasa Ioan-Tiberiu, Mihaila Timotei, Meszaros Stefan, Nicorici Ilie, Pop Eugen-C-tin, Prcsina Iancu-C-tin, Scrob Radu-Nicolae, Tabeica Neculai, Tinei Valentin, Toth Gabor.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa prezinte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.?Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea din contract pe care o indeplineste.In cazul in care este depus in copie simpla, certificatul constatator poate fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, acestia fiind 2010, 2011 si 2012, sa fie cel putin egala cu 480.000 leiDocumente relevante: Copii conform cu originalul dupa bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Operatorii economici care nu si-au depus bilantul aferent anului 2012, vor prezenta orice alte documente echivalente, sau o declaratie pe proprie raspundere, sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular nr. 8) insotita de certificate/ documente (constatator/recomandare/procesverbal de receptie) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului, tipul lucrari executate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului, Cerinta nr. 2Declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta nr. 3Declaratia privind persoanele responsabile pentru executarea contractului.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului). Fiecare persona responsabila pentru indeplinirea contractului, desemnata de ofertant, va depune o Declaratie de disponibilitate (Formular nr. 19), Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, atunci are obligatia de a precizapartea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Cerinta nr.1Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul unei asocieri: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat., Cerinta nr. 2Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 14001 sau echivalent. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 14001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul unei asocieri: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 12:57