Achizitie publica - ?Repararea, verificarea la presiune, reincarcarea stingatoarelor portative si mobile din dotarea locurilor de munca ale S.H. ?Bistrita?
Detaliu pentru invitatia numarul 326579
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326579/14.05.2012
Denumire contract: ?Repararea, verificarea la presiune, reincarcarea stingatoarelor portative si mobile din dotarea locurilor de munca ale S.H. ?Bistrita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233207141, fax: +40 233207130, persoana de contact: Serviciu Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Piatra Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Repararea, verificarea la presiune, reincarcarea stingatoarelor portative si mobile din dotarea locurilor de munca ale S.H. ?Bistrita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Repararea, verificarea la presiune, reincarcarea stingatoarelor portative si mobile din dotarea locurilor de munca ale S.H. ?Bistrita?
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
200 lei (100 lei IMM)Valab.gar.de particip: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se va constitui conform tuturor optiunilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006.Aut.contr. are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu gar.pt. particip, in urmat.situatii: ofertanul isi retrage oferta in per.de valabilit.; oferta sa fiind castigatoare nu constituie gar.de buna exec.a contr.in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contr. in termenul stabilit
Garantie de buna executie
5% din val. ctr.fara TVA (2, 5% IMM).Constituire: In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare (maxim 5.000, 00 lei) se accepta constiuirea garantiei de buna executie prin depunerea la casierie a sumei in numerar.? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica. Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ ter? sus?inator - daca este cazul.Se va completa Formularul nr.2. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica. Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator - daca este cazul.Se va completa Formularul nr.3. 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul.Se va completa Formularul nr. 4. 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/20065.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Subcontractantului/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/ ter? sus?inator - daca este cazul.Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante: -Constantin Romica GRIGORIU - Director-Costica NECHITA, Director adj. Economic ?i Comercial-Nicoleta COMAN - Sef Serviciul Contracte- Catalina Ioana Nechita PIPIRIGEANU - Consilier Juridic-Leopoldina HARABAGIU ? Serviciul Contracte, responsabil procedura-Gheorghe Dandu ? Cadru Tehnic Apararea Impotriva IncendiilorSe va completa Formularul nr. 5.6. Declaratie , ,Certificat de participare cu oferta independenta?. Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010.Se va completa Formularul nr. 6 Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Se va prezenta un certificat emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autorita?ii contractante.Certificat de atestare pentru operatorul economic, emis de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, in domeniul repararii, verificarii la presiune si reincarcarii stingatoarelor portative si mobile pentru stingerea incendiilor emis in baza Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta aprobat prin HG 1490/2007, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii vor prezenta Certificatul de atestare aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - copie conforma cu originalul.Autorizatie ISCIR conform PT-ISCIR C 5 / 2003, pentru operatorul economic cu mentionarea responsabilul cu supravegherea lucrarilor.Ofertantii vor prezentaautorizatia ISCIR PT-ISCIR C 5 / 2003 aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratieprivindpricipalele prestari de servicii, efectuate in ultimii 3 ani. Cerinta minima: Ofertantii vor prezenta cel putin un contract similar cu obiectul contractului., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asocierea (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 15:29