Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparat vestiare bloc 7 si 8


Detaliu pentru invitatia numarul 342977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 342977/21.02.2013
Denumire contract: Reparat vestiare bloc 7 si 8
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UZINA ISALNITA, str. Mihai Viteazu nr. 101, Isalnita, Romania, cod postal: 207340, telefon: +40 351403758, fax: +40 351403602, persoana de contact: Simona Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Uzina Isalnita, str. Mihai Viteazu nr. 101 loc Isalnita, jud Dolj cod postal 207340, etaj 6, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparat vestiare bloc 7 si 8
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparat vestiare, instalatii sanitare si tamplarie PVC la vestiarele de la bloc 7 si 8Valoarea estimata maxima in cuantum de 86.618 RONcuprinde si cuantumul aferent procentului de 1% pentru cheltuieli divese si neprevazute (858 lei fara TVA)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 618 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.715 lei, echivalent euro curs BNR din data anterioara limita depunere oferte cu 5 zile.Perioada valabilitate garantie participare: va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate oferta (60 zile)cu incepere de la data limita depunere a ofertelor.Forma constituire garantie participare care va fi acceptata-prin virament bancar sau printr-un instrument garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si ptr perioada prevazuta in documentatie atribuire. NOTA: Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrument garantare trebuie sa prevada daca plata garantie se va executa: -cond.respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform.cu contractul garantat sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiar, pe baza declaratie acestuia cu privire la culpa persoanei garantate-b)OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Acestia vor fi depusi in contulRO74RNCB0134041638011025-BCR Craiova-Lichiditati depuse la caserie autoritate contractanta?SC CEO SA?UzinaIsalnita. Ptr ofertantii I.M.M?uri garantie participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoriaintreprinderi mici si mijlocii, in conform. cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantum garantie participare. Ofertantul pierde garantie participare daca: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate oferta;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie buna executie in perioada valabilitate oferta, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contract si inregistrare la sediul SC CEO SA ? Uzina Isalnita-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contract de achizitie publica in perioada valabilitate oferta-ofertant care va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantum ce va fi retinut conform art. 278?1/OUG 34/2006 este de 857, 60 lei
Garantie de buna executie
5% din valoare contract fara TVA.-mod constituire garantie de buna executie: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari care se prezinta in original in cuantum si ptr perioada convenita a contractului;b)Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractant are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului (conf Hot.1045/2011) un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoare contract fara TVA;c)Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadru propunerii financiare ptr care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza;d)Ofertantii I.M.M-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantum garantie de buna executie a contract de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea ? formular 5 (in original)-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 ? formular 6 (in original)certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat si locale (Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-conf art.9 din ordinul ANRMAP 509/2011) (copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?)-declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 7 (in original)-certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? formular 8 (in original)declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ (Persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul autoritatii contractante si anume: -ing. Viorel Gherghina ? Director Uzina; ec. Ion Tataru-Contabil Sef; ing. Amzolini Rujero-Inginer Sef Productie? Presedinte Comisie Evaluare; ing Nicolae Grigorie-Sef Serv Comercial (in original)-declaratie pe proprie raspundere pentru ofertantii inregistrati ca IMM-uri -Certificat Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala (din certificatul constatator trebuie sa reiese ca ofertantul are in obiectul sau de activitate corespondent , care se regasesc in codul CAEN). Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezinta pentru conformitate cerificatul constatator in original sau copie legalizata (daca acesta a fost trimis in copie semnat si stampilat ?conform cu originalul?)-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generale privind operatorul economic;declaratia privind cifra globala pe ultimii 3 ani. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro publicat de BNRpentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ; declaratie privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (dotare proprie, inchirieri sau alte forme de punere la dispozitie ) pe care le va folosi pentru executarea si indeplinirea corespunzatoare a lucrarii; informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant (atestat eliberat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si turismului care sa confirme calitatea de responsabil Tehnic cu executia conf Legii 10/1995); informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si alte persoane responsabile pentru executia lucrarilor; declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual , intentia sa o subcontracteze Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul are certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent), Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. documentatie atasata
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer