Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatia capitala a ascensoarelor din Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia


Detaliu pentru invitatia numarul 330416
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Numar invitatie: 330416/26.06.2012
Denumire contract: Reparatia capitala a ascensoarelor din Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: 0258820825, int.105, Fax: 0258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +40 258833007, fax: +40 258833007, persoana de contact: Biroul achizitii, aprovizionare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, B-dul Revolutiei, Nr. 23, Sala de conferinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatia capitala a ascensoarelor din Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea reparatiei celor 4 ascensoare de bolnavi/materiale/persoane si a lucrarilor de constructii ce se impun.
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 602, 822.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 9000leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;
-prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4383 ron, in conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.Forma de constituire a garantiei de buna executie: -prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original ;
-prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia.Garantia se va constitui in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza : - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
- restul de 30% din valoarea garantiei de buna executie, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in prevederile art.180 si art.181;Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular 1 si Formular 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Documente de confirmare: - certificate de atestare fiscalaa) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privindsituatia obligatiilor catre bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, Formular 3. Persoanele cu drept de decizie in procedura sunt: manager Cosarca Nicoleta, director medical Curca Razvan, director financiar contabil Marza Diana. Declaratia va fi prezentata de catre ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator, subcontractant.3. Participarea la licitatie cu oferta independenta.Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular 4.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceste cerinte.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Demonstrarea formei de inregistrareDocumente edificatoare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Ofertantul desemnat castigator trebuie sa prezinte pana cel tarziu la data semnarii contractului certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezentaFisa de informatii generale ce include declararea cifrei de afaceri medie globala in cel mult ultimii 3 ani., Media cifrelor de afaceri globale realizate in cel mult ultimii 3anitrebuie sa fie de minim 1.200.000 ron. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.- Copia minim a unui contract de lucrari de aceeasi natura si complexitate;
- Minim o recomandare, proces verbal de receptie, din partea beneficiarilor care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (atat din punct de vedere al termenelor cat si calitativ) pe parcursul derularii contractului, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani., Se va face dovada existentei unui specialist atestat de MDRT (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului), desemnat ca?Responsabil tehnic cu executia" in conformitate cu prevederile Legi nr. 10/1995 privind calitatea in constructii.Se vor prezenta Certificatul de atestare si legitimatia aferenta., Se va prezenta actul de abilitare (diploma, certificat, atestat), conform prevederilor legale, al persoanei fizice sau juridice curesponsabilitati in domeniul protectiei si securitatii muncii in conformitate cuLegea 319/2006., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari., Certificate de conformitate (marcaj CE)., - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora- acord de subcontractare (daca este cazul). Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica, Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantii vor prezenta un acord preliminar de asociere, in care se va stabili liderul de asociatie. De asemenea acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, respectiv faptul ca acestia raspund in solidar in fata autoritatii contractante., Se vor prezenta CV-urilepersonalului de specialitate care va conduce executia lucrarilor. Se va face dovada respectarii SR- EN ISO 9001/2008 in domeniul de activitate ?intretinere, productie, montaj, inspectie finala si incercari pentru ascensoareelectrice cu camera masinii., Certificat al sistemului de management de mediuSR-ENISO 14001/2005 in domeniul de activitate -intretinere, productie, montaj, inspectie finala si incercari pentru ascensoareelectrice cu camera masinii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer