Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatia cond.de transport gaze naturale Ø24? Pecineaga-Silistea, zonele Ferma Lacu Sarat si subtraversare DN2B Buzau-Braila


Detaliu pentru invitatia numarul 321263
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 321263/05.03.2012
Denumire contract: Reparatia cond.de transport gaze naturale Ø24? Pecineaga-Silistea, zonele Ferma Lacu Sarat si subtraversare DN2B Buzau-Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatia cond.de transport gaze naturale Ø24? Pecineaga-Silistea, zonele Ferma Lacu Sarat si subtraversare DN2B Buzau-Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatia cond.de transport gaze naturale Ø24? Pecineaga-Silistea, zonele Ferma Lacu Sarat si subtraversare DN2B Buzau-Braila
II.1.6) CPV: 45231220-3 - Lucrari de constructii de gazoducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 028, 739 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantum: G=40475 lei;
-mod de constituire: OP in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 50 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;
Garantie de buna executie
cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constituiprin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -eligibilitatea Formular 12A-situatia personala Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent, Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt Florin Cosma Director General, Liviu Pintican Director General Adjunct, Radu Moldovan Director Economic, Olga Idu Directia Juridica, Viorel Barbu Director Departament Dezvoltare) -inregistrare Persoane juridice/ fizice romane(Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente)-inregistrare Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept;, informatii generale, cifra medie de afaceri globale pe ultimi 3 ani, Ca min= 4057478 lei, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuata comunicat de BNR/BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listalucrarilorexecutate din ultimii 5 ani, Experienta similaraminima solicitata in valoare de 2028739 lei(unul sau mai multe contracte de lucrarisimilareprin care se inteleg doar acele lucraria caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei , pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuata comunicat de BNR/BCE, Autorizatie tehnica tipETC, emise de ANRE, ptr. pers. juridica. conform Legii 351/2004 modificata, si a Ord. ANRE 89/2009, Informatii privind subcontractantii, Conditii de mediu impuse de Legea 319/2006 Standard de asigurarea calitatii de management al calitatii, ISO 9001/2001 sau echivalent, Standard de asigurarea calitatii de management de mediu, ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Dcoumentatia este postata in SEAP atasata invitatiei de particpare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer