Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatia conductei de transport gaze naturale 12" Turda-Cluj, zonele Turda, Copaceni, Valcele si Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 336544
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 336544/03.10.2012
Denumire contract: Reparatia conductei de transport gaze naturale 12" Turda-Cluj, zonele Turda, Copaceni, Valcele si Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatia conductei de transport gaze naturale 12" Turda-Cluj, zonele Turda, Copaceni, Valcele si Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatia conductei de transport gaze naturale 12" Turda-Cluj, zonele Turda, Copaceni, Valcele si Cluj
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 460, 074 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantum: 29.201, 00 lei; valabilitate :90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11-Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;
-Depuneri la caseria Transgaz-Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari.Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei.Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;?ofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modificata Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie .
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturi partiale . In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conformitate cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A; 2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 -Ofertantul va completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr.12 B;Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Note: a)Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.4.Declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69ยน din OUG nr 34/2006, modificata.Formular 12E ( persoana de decizie din SNTGN Transgaz SA Medias ?D-nul Director General IOAN RUSU, Director General Adjunct-Liviu Pintican, Director Economic ? Ioan Stefanescu, Director Directia Juridica - Idu Olga, Director Departament Dezvoltare-Ion Tataru, Director Achizitii Publice si Contractari ? Bouariu Tudor, Biroul Ofertare ? Mihaela Hentea.5.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12 D.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 12C. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;Se va prezenta obligatoriu autorizatiile ETR si ETC , emise de ANRE, ptr. pers. juridica. conform Legii 351/2004 modificata si a Ord. ANRE 89/2009 (pentru a se preveni un eventual risc de neandeplinire a contractului ca urmare a lipsei autorizariSe vor prezenta Autorizatii ETRI si SI ETC emise de ANRE. In cazul ofertei comune: aceasta conditie se considera indeplinita daca unul dintre semnatarii asociatiei detine aceste autorizatii .In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept. 2.declararea cifrei de afaceri globala/cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate din ultimii 5 ani, Experienta similara minima solicitata in valoare de minim 1.460.070 lei(unul sau mai multe contracte de lucrari similare prin care se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei , pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuata comunicat de BNR/BCE. Informatii privind subcontractantii Se va completa Formular 12 F, Informatii privind subcontractantii Se solicita completarea Formular 12 G, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Se solicita prezentarea listei de utilaje aflate in dotare proprie sau inchiriere conform Formular 12H., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I privind asigurarea cu personalul de specialitate implicat. Pentru personalul implicat se va prezenta copie dupa contract de munca permanent /colaborare. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 2 lit b -documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei; -documente de certificare a sistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind cu obiectul achizitiei. Conditii de mediu impuse de Legea 319/2006 Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediu impuse in vederea semnarii unei conventii de securitate si sanatate in munca impusa de Legea 319/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc. postata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 17:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer