Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatia conductei de transport gaze naturale Colibi-Punct B-Stalp 89, tronson Rodbav-Stalp 89, zona Mandra


Detaliu pentru invitatia numarul 346431
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 346431/09.05.2013
Denumire contract: Reparatia conductei de transport gaze naturale Colibi-Punct B-Stalp 89, tronson Rodbav-Stalp 89, zona Mandra
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Alexandra Szabo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Alexandra Szabo
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatia conductei de transport gaze naturale Colibi-Punct B-Stalp 89, tronson Rodbav-Stalp 89, zona Mandra
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatia conductei de transport gaze naturale Colibi-Punct B-Stalp 89, tronson Rodbav-Stalp 89, zona Mandra.Valoarea estimata totala a contractului este de 1.246.204 lei din care 25.827 lei reprezinta "cheltuieli diverse si neprevazute"
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 246, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 24.407 lei, Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul stabilit de BNR, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, Formular 19, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : - Dir. General : Ioan Rusu , Sef Serv : Gabriela Mares, Director Gen.Adjunct : Ilie Lata, Director Economic : Ioan Stefanescu, Director Departament Dezvoltare : Ion Tataru, Director Directie : Adrian Bucur, Director Directie : Cosma Emil Florin, Director Directie : Alexandru Sai, PATARNICHE MIHAI? Director Directie, Comsa Adrian ? Director Directie; Director Directia : Bouariu Tudor Gabriel; Sef Birou: Laura Filipas, Hadambas Ovidiu Gheorghe ? Economist, Ion Andi Marian ?Inginer, Tatomir Mihaela ? Inginer, Hentea Mihaela Luminita ? Economist, Szabo Alxandra Consilier Juridic, Simescu Viorica ? Tehnician, Ioan Petrariu ? Sef Serviciu, Maria Lucia Marinescu ? Sef Serviciu, Elena Marioara Baciu ? Consilier Juridic, Mihai Goage ? Consilier Juridic, Nicolae Suciu ? Consilier Juridic, Deac Sorin Gabriel ? Sef Birou, Florea Vasile -Director Departament;
-Tomos Ioan-Director Sucursala;Lupean Marius-Director Directie;
-Mates Angela-Director Directie;
-Ghidiu Elisabeta-Director Directie;Stoia Gheorghe-Director Directie;
-Rau Ioan-Director Directie;
-Marin Dumitru-Director Directie;Idu Olga-Directia Juridica;
-Adela Pinzar-Sef Serviciu Licitatii;
-Vasile Medesan-Director Directie;Liviu Diac-Inginer; Vasile Serban-Inginer Urmarire Mentenanta- Formular 12 E.Declaratia 69 indice 1 se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , si de asemenea de catre subcontractanti, daca este cazul. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine.Pentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai susSe va prezenta in mod obligatoriu autorizatia ETC emisa de ANRE(conform legii 123/2012 si a Ord.89/2009): s-a solicitat prezentarea in mod obligatoriu a autorizatiei ETC emisa de ANRE pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in sectorul gazelor naturale. In baza acestor regulamente operatorii economici romani sau straini care desfasoara activitatile mentionate sa detina in mod obligatoriu aceasta autorizatie.In cazul ofertei comune: conditia e indeplinita daca cel putin unul dintre membrii asociatiei detine aceasta autorizatie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta: -ultimul bilant contabil sau extras de bilant , vizat de organele in drept se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991; -declararea cifrei medii globala de afaceri pe ultimii 3 ani completare Formularul IV.3. In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) si 69 indice 1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, in valoare cumulata de minim 1.220.377 lei, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Prezentarea cel putin a unui document /contract/proces verbal de receptie, care sa confirme prestarea de lucrari similare achizitiei.Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei(lucrari de reparatii subtraversari conducte aflate sub presiune avand Pn>6 bari, Dn min.300 mm in lungime de min 80 m)-form.12 F., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii- conform Formular 12H. Se solicita prezentarea listei de utilaje (aflate in dotare proprie /inchiriere sau orice alta forma de detinere) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari respectiv: -lansatoare pt.conducte de min.20t-min.1 buc.;
-trailere de min.40t-min.1buc;
-excavatoare cu cupa de 1, 8mc-min.1buc;
-buldoexcavatoare-min.1buc;buldozere-min 1buc;
-compresor pentru probe de presiune cu capacitate>40 bari;
-centrator interior/exterior-min.2buc;
-macarale minim 16t pt.manevrarea materialului in santier minim 1buc;
-agregat sudura-minim 2buc;
-grup electrogen-minim 1buc; -motopompa-1 buc; -placa vibratoare-0, 7 to-1 buc;
-placa vibratoare-1, 6 to-1 buc;
-laborator agreditat pt.verificare: rugozitate suprafete Rt si Rp si protectie catodica;
-laborator autorizat pt.analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice, instalatii pentru foraj orizontal avand capacitate de min.40 t., Se solicita prezentarea listei cu personalul implicat in executia lucrarii, conform Formular 12 I. Pentru personalul implicat in executia lucrarii se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent /colaborare. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180si 181 lit a c^1 si d si art.69 ind.1.Lista privind asigurarea cu personalul de specialitate ?i tehnic alocat pentru realizarea obiectivului, fiind strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari : -min.4 sudori certificati de organisme abilitate pt.sudori conf.API 1104; -min.4 lacatusimecanici;
-min.2izolatoriconducte;
-min.4 masinisti/utilajisti(buldozerist, excavatorist, etc);
-coordonator de proiect cu experienta profesionala dobandita(diploma de inginer) -conf.art.11 din Ord.nr.777/2003 privind "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii";
-personal tehnic numit in domeniul calitatii(decizie de numire);
-responsabil tehnic cu executia, atestat de M.E.C.M.A;
-cel putin un inginer autorizat ANRE grad minim IIT;Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca personalul si utilajele alocate sunt disponibile pentru indeplinirea angajamentelor contractuale., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Se solicita completarea Formular 12 G. Se vor prezenta obligatoriu : -documente de certificare asistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.- documente de certificare asistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer