Achizitie publica - ,,Reparatie pompe ?
Detaliu pentru invitatia numarul 320445
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320445/20.02.2012
Denumire contract: , ,Reparatiepompe ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A., Directia Comerciala, Serviciul Disciplina Contractuala si Valorificari, cod 217520, str. Uzinei, nr.1, jud Gorj; Romania, persoana de contact: Aneta BLAGU, Sef serv.achizitii serv. si lucrari: Ion Vitejanu, telefon: +40 253335691, fax: +40 253335068
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A., Directia Comerciala, str. Uzinei, nr.1, jud Gorj;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Reparatiepompe ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Reparatiepompe ?Lot 1 - Reparatie pompa ulei cu debit variabil A4 VG 90 - Cod CPV 50511100-1;Lot 2 - Reparatie pompa ulei cu debit variabil etajata A4 VG 56 -IPF 2G2 - Cod CPV 50511100-1;Lot 3 -Reparare hidromotorA2FE 106/61W ?VZL 191 - Cod CPV 50511100-1;Lot 4 -Reparatie pompa EA 10 VSO 18DFR - Cod CPV 50511100-1.
II.1.6) CPV: 50511100-1 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de lichid (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lot 1 =320, 00 lei; Lot 2 = 30, 00 lei; Lot 3 = 120, 00 lei;Lot 4 = 444, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, este de 90 de zile de la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fiacceptata este prin virament bancarin contul autoritatiicontractante (contIBAN RO07RZBR0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg. Jiu), cu conditia confirmariiacestuia de catre bancaemitenta pana la deschidereaofertelor sau printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, care se prezinta in original, conform formular nr.13.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituireeste prinorice instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive in cuantum de 5 % din valoarea facturilor partiale (candidatul /ofertantul castigator are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului).Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr.34/2006 (cu modificarile ?i completarile ulterioare).Completarea formularului nr.12 A, anexat;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata prin OUG nr. 76/2010.Completarea formularului nr.12 B, anexatNOTA: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratiape propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
-Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Completarea formularului nr.12 C, anexat;
-Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- conf.Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Completarea formularului anexat;
-Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Completarea formularului tip, anexat.(Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie, se regasesc la pagina web http: //www.eturceni.ro/info_publice.htm)Director general: ec. Graure Octavian Laurentiu; Director comercial: ec. Copaci Gheorghe; Sef serv.achizitii serv. Si lucrari: ing. Vitejanu Ion; -Persoane fizice/juridice romane.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, valabil la data procedurii de achizitie, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, prestarea de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN).Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma);
-Persoane fizice/juridice straine.Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.Informatii privind experienta similara.Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Se va completa formularul 12 D, continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se va prezenta in copie certificatul constatator pentru prestarea unui serviciu similar lotului ofertat si o recomandare de la beneficiarul contractului pentru demonstrarea experientei similare., Cerinta nr.2.Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr.3.Informatii privind personalul.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani., Cerinta nr.4.Daca e cazul, informatii privind subcontractantii.Daca anumite parti din serviciu urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati indiferent de procent. Standarde de asigurare a calitatii: certificat SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditatapentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru lucrari similare celor ofertate, alte documente echivalente., Standarde de asigurare a protectiei mediului: certificat SR EN ISO 14001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificare sistemului de asigurare a protectiei mediului, pentru lucrari/servicii similare celei/celor ofertate, alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 15:09