Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATIE CAPITALA EXTERIOARA A INSTALATIEI DE APA UAMS SUICI 2011


Detaliu pentru invitatia numarul 321357
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SUICI
Numar invitatie: 321357/07.03.2012
Denumire contract: REPARATIECAPITALAEXTERIOARAAINSTALATIEIDE APA UAMS SUICI 2011
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SUICICod fiscal: 16047069, Adresa: COMUNA SUICI, JUDETUL ARGES, suici, Telefon: 0248545015, Fax: 0248545015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SUICI, JUDETUL ARGES, suici, Romania, cod postal: 117725, telefon: +40 0248545015, fax: +40 0248545015, persoana de contact: ELENA GEORGESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIECAPITALAEXTERIOARAAINSTALATIEIDE APA UAMS SUICI 2011
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarii are in vedere reparatia capitala prin inlocuirea conductei de aductiune si distributie apa, reparatii necesare la constructii rezervor apa si statie hidrofor, reechipare statie hidrofor, inlocuire retea electrica a statiei de pompare, conform proiectului si caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45330000-9 - Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 418 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este o suma fixa egala cu 1, 5% din valoarea contarctului ce urmeaza a fi atribuit in suma de 2.721 lei.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile.Modul de constituire a garantiei de participare se face in conformitate cu prevederile art.86 alin. (1) din H.G. 925/2006: prin virament bancar (cont RO40TREZ0485006XXX001503 deschis la Trezoreria Curtea de Arges) sau printr-un instrument de garantare.Ofertantul, in situatia in care constuie garantia printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a.) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b.) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantaia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c.) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d.) in masura in care Consiliul National de Solutinare a Contestatiilor respinge contestatia ofertantului autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.814 lei (1% din valoarea contractului).Garantia de participare constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare , se restituie de autoritatea contarctanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constuirii garantiei de buna executie
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se realizeaza in conformitate cu art.90 din H.G.nr. 925/2006: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract; -retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, cu respectarea HG 1045/2011, contul de disponibil va fi deschis la Trezorerie.Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie si sa completeza Formular10 C
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular 12 A;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG NR.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 12 B;
-Certificate de atestare fiscala privind obligatiile exigibile din care sa rezulte situatia indeplinirii obligatiilor de platascadente in luna anterioara depunerii ofertei;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completare Formular 12 C;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 - completare Formular CLista persoanelor cu functii de decizie la nivelul unitatii in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.Neacsa-Enachescu Vasile -director2.Brezan Maria - presedinte comisie licitatie3.Georgescu Elena -membru4.Apostu Maria - membru5.Dumitrecsu Emilia -membrru6.Tufeanu Alina -membru7.Titiriga Ileana -membru de rezerva8.Vacalie Gabriela -membru de rezerva9.Negoescu Vasile -jurist-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular 20 (conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 -anexa ) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului comertului(ONRC)/autorizatie de functionare/ altele echivalente, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (documentul se va prezenta in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de Administratia Finantelor Publice
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie privind personalul tehnic pentru executia lucrarilor, Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor precum si modul de indeplinire al obligatiilor. Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001/2010 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , , pretul ofertei'' se acorda astfel: a.) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b.) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a.) se acorda punctajul astfel: Pn= (pret minim / Pn ) x punctaj maxim alocat. Interpretare: Pn = pretul ofertantului Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii.a.) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b.) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel Pn = ( pret minim / pret n) x punctaj maxim alocat
2.garantia lucrarii
30
Descriere: Punctajul se acorda astfel; a.) pentru cel mai mare termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; pentru alt termen decat cel prevazut la litera a.) se acorda punctajul astfel ;Tg = termenul garantiei / termen maxim al garantiei x puntaj maxim alocat. Termenul se exprima in ani.Perioada de garantie a lucrarii pentru care se acorda punctajul maxim este de 10 ani.
3.Timpul de mobilizare pentru remediere
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , , Timpul de mobilizare pentru remediere '' a defectiunilor aparute in exploatare la instalatia de apa in perioada de garantie de buna executie data de ofertant reprezinta durata mobilizarii si deplasarii echipei tehnice de muncitori la punctul de lucru. Timpul se exprima in zile calendaristice.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul ;
- se acorda punctaj maxim (5 puncte) pentru termenul cel mai mic, 1 zi calendaristica, acordat factorului de evaluare respectiv;
- pentru alt termen se acorda punctaj astfel ; Ps = (Tmin / Tof) x 5 ; Interpretare: Ps = punctaj factor Timp de mobilizare pentru remediere a defectiunilor aparute ;Tmin = termen minim =1 zi lucratoare; Tof= termenul din oferta acordat de ofertant pentru factorul Timpul de mobilizare pentru remediere a defectiunilor aparute.
4.Numarul de revizii
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , , numarul de revizii gratuite'' anuale acordate de ofertant in perioada de garantie de buna executie a lucrarii; Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul;
-se acorda punctaj maxim (5 puncte) pentru 10 revizii efectuate anual , gratuite, executate de ofertant pe o perioada de 10 ani; - pentru alt numar de revizii gratuite punctajul se acorda astfel: Ps = Nmax / Nof x 5 ; Interpretare Ps= punctaj factor Numarul de revizii gratuite anuale; Nmax = numarul maxim de revizii gratuite =10;Nof = numarul de revizii din oferta acordat de ofertant la factorul Numarul de revizii gratuite anuale.Punctajul total se obtine astfel; P (total)= P (pret) x 60% + P(garantie) x 30% + P (timp) x 5 % +P(nr.revizii) x 5 %
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se regaseste in totalitate pe SEAP, este atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer