Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATIE ACCIDENTALA LA INSTALATIILE DE CAZAN DIN CET BACAU


Detaliu pentru invitatia numarul 342616
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET S.A. Bacau
Numar invitatie: 342616/11.02.2013
Denumire contract: REPARATIE ACCIDENTALA LA INSTALATIILE DE CAZAN DIN CET BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET S.A. BacauCod fiscal: RO 14639374, Adresa: str. Chimiei, nr. 6, Bacau, Telefon: +40 234585050, Fax: +40 234519650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIE ACCIDENTALA LA INSTALATIILE DE CAZAN DIN CET BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reparatii accidentale aparute la sistemul sub presiune aferente cazanului de 420t/h pe lignit, CAI 100t/h, CAF 100Gcal/h, in regim de urgenta, in vederea asigurarii furnizarii agentului termic.Executantul va executa lucrari de reparatii accidentale, in regim de extrema urgenta pana la finalizarea lor, la fiecare solicitare a achizitorului.Executantul are obligatia ca in termen de 12 ore de la primirea comenzii, transmise de catre achizitor, sa se prezinte la punctul de lucru.
II.1.6) CPV: 45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 052 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuamtum: 800 LEI;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare se poate constitui prin una din modalitatile prevazute la art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont bancar: RO54BRDE040SV33916590400, deschis la BRD BacauGarantia de participare poate fi constituita si prin depunerea de numerar la casiereia S.C. CET S.A.Bacau- In cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 (Formular 1.5 din sectiunea Formulare) privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006, garantia de participare se constituie in cuantum de 50% din suma precizata.- Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in valuta, cursul de schimb de referinta este cel de la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si va fi constituita in oricare din formele prevazute la art. 90, alin. (1) - (3), din H.G. 925/2006. In cazul in care garantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, se vor avea in vedere prevederile H.G. 1045/2011.- In cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 (Formular 1.5 din sectiunea Formulare) privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006, garantia de buna executie se constituie in cuantum de 2, 5% din valoarea fara TVA a contractelor .- Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera / restitui garantia de buna executie in conditiile prevazute la art. 92, alin. (4) din HG 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici vor incarca in SEAP documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni fisiere electronice, scanari ale originalului / copiei legalizate / copiei lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare in conformitate cu Formularul 2.1 din Sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 - Completare in conformitate cu Formularul 2.2 din Sectiunea Formulare; daca este cazul, tertul sustinator va mentiona neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 prin completarea Formularului 2.21 din Sectiunea Formulare.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare document completat in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? Formular 2.3 din Sectiunea Formulare.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Prezentare document completat in conformitate cu Formular 2.4 din Sectiunea Formulare.5. Declaratee pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese - neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) - Prezentare document - intocmit in conformitate cu Formular 2.5 din Sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de subcontractant si/sau tertul sustinator.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante? COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR: - Marius Ion Stanila - presedinte comisie de evaluare - director comercial;
- Neculai Balus - membru - director tehnic- Ioan Hanu - membru - consilier juridic- Ernest Ifrim ? membru- Lenuta Trifan - membru- Andrei Teisanu - membru membru de rezerva conform art. 72, alin. (4).- CONDUCEREA SOCIETATII: - Neculai Olaru - director general- Mariana Rusu - contabil sef Operatorii economici vor incarca in SEAP documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni fisiere electronice, scanari ale originalului / copiei legalizate / copiei lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?1. Pt. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, prezentat in forma stampilata, semnata si scanata.- Certificatul constatator trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele date actuale la data limita de depunere a ofertelor: denumire operator economic si date de identificare, sediul social si sediile secundare, filiale, puncte de lucru, etc, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniul principal de activitate, domeniile secundare, situatia societatii.- Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care trebuie sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Pt. Persoane juridice/fizice straine: - Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).Operatorul economic clasat pe primul loc, va prezenta, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata2. - Dovada autorizarii ISCIR pentru societate - in conformitate cu PT CR4/2009 - prezentarea copiilor dupa autorizatii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic si care este considerat strict necesar pentru executia lucrarilor., - Dovada autorizarii ISCIR pentru responsabilul cu supravegherea lucrarilor(RSL), responsabilul tehnic cu sudura (RTS si responsabilul cu avizareadocumentatiei tehnice (RADTE)- in conformitate cu PT CR4/2009- Dovada autorizarii pentru sudori - in conformitate cu PT CR9/2012, Informatii privind subcontractantii.Lucrarile executante cu subcontractantii vor fi descrise detaliat (inclusiv materialele comandate si cerintele necesare pentru asigurarea nivelului de calitate planificat)., Nominalizare coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform HG 300/2006 - Prezentare atestat reglementat prin Ordin 242/2007., Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Lista va fi insotita de de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, infiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice despecialitate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 - sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul achizitiei, de catre unorganism acreditat din tara sau din strainatate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer